Pääkallo.fi

Miesten Salibandyliigan neljäs finaalipeli TPS-Classic

Neljännen finaalin voittaa...

  • TPS

    Ääniä: 3 50.0%
  • Classic?

    Ääniä: 3 50.0%

  • Äänestäjiä
    6
Viestejä
712
Kyllä tuosta Kivilehdon tuomiosta sai sen kuvan, että jos olisi käynyt niin kuin koululiikunnassa kuvailin olisi kovempi tuomio tullut. Siinä mielessä noista aikanaan tuolla ei mitään tullut. Eli helpompi finaaleissa olisi pelata. Kyllä koulun liikunnassa yksi kaukalopallossa suoraan minua päin luisteli pallon tavoittelussa eli tuosta toisestakin tilanteesta kokemusta. Aika kova tälli varsinkin toiselle. Siinä hän ei seurannut tilannetta ja pitänyt päätä ja katsetta ylhäällä.
 
Viimeksi muokattu:

Mahoney

Mutta ei taida paljon suojalasit kaulaa suojata... Ja voin itse pelaajana sanoa, että niiden käyttö myös häiritsee pelaamista jonkun verran.
So what? Puhjennut silmä haittaa elämää... kaikkea nyt ei voi suojata, sen minkä voi suojaisin...
 
Viestejä
712
Kyllä tuossa omassa kontaktissakin kaukalopallossa vastustajalle olisi tuon tuomion perusteella 2 pelin rangaistuksen voinut antaa. Siinä mielessä karu, kun hän itse enemmän Pylsyn tavoin sai kolhua. Me tultiin vähän eri kulmasta se täysillä vähän kauempaa. Huomasin ajoissa ennättäväni palloon ensin ja ennätinkin eli pallo oli minulla, kuten Pylsyllä nyt. Vastustajankin oli pakko huomata se, mutta jostain syystä se pelasi loppuun eikä edes väistänyt. Olisiko sitten minun olkapäähän tai johonkin osunut. Varmaan molemmat kaaduttiin ja se ei pystynyt jatkamaan peliä eli siinä mielessä siitä aika jännä, jos muutenkin kovan kolhun saanut olisi vielä pelirangaistuksen saanut, mutta hän itse sen aiheutti. Pylsyn ja Kinnusen tilanne siksi helpompi, että Pylsy sai kovemman tällin, ehkä Kinnusen olisi taktisesti kannattanut myös hetki maassa olla?
 
Viestejä
712
Siinä mielessä pidän sääntöjä hyvänä, että vaikka olisi vähän tahatonkin tilanne ja vaikka kokematon pelaaja, jolla vielä virtaa ja kilpailuviettiä eli pelaa tilanteet loppuun asti ehkä vähän liian innokkaasti, niin hyvä hänenkin huomata ja oppia, että jossain raja menee.
 
Viestejä
712
Nyt uskon Classicilla olevan motivaatio ratkaista sarja tämän pelikiellon aikana, sillä ainakin jos itse olisin tuollaisen tällin saanut pelaajalta en ehkä mielellään häntä vastaan pelaisi, siis jos sarja menisi seitsemänteen peliin Kinnunen olisi taas mukana. Tietenkin ehkä pelaaja oppii nyt tuosta, mutta en muuten tiedä millainen hänen tyyli ja hallitseeko pelaaja näitä finaalin tuomia tunteita ym.?
 
Viestejä
712
Eiköhän. Kyllä hyvä oppia vastustajan kunnioittamista oli sitten vahinko tai ei. Taitopeliä ja ei hinnalla ja tyylillä millä tahansa pidä hakea voittoa.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Classic - Oilers
18.30
1.605.303.65
Näytä kaikki
>
Viestejä
712
Stenfors Tps:ltä on mielestäni ollut hyvä esimerkki miten pelata, jos vastustaja on lähtökohtaisesti parempi. Eli nopeita nousuja ja haastoja. Saa pallon hyökkäysalueelle vietyä. Tämä ainakin tasoittaa tilannetta, mutta ei yksinään riitä voittoon, jos muilla ei keinoja horjuttaa Classicia. Nyt näyttääkin, että Tps hakee näitä kontakteja ja näissä vaara, että joku loukkaantuu vielä? Tätä en suosittele.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Classic - Oilers
18.30
1.605.303.65
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös