Pääkallo.fi

Miksi jotkut joukkueet järjestää avoimet harjoitukset....

Mahoney

Kyllä näistä pitää olla selkeät sopimukset, että tiedät mihin sitoudut. Jos ei näin ole, eihän tossa voi olla kuin rahojen palautus ja aasihattu Kiekko-Vantaalle. Näissä pitää vanhempien olla tarkkana mitä sopimus sanoo. Seuran kanta toki sekin selkeä, että kaikki maksaa ja eihän maksajia haluta päästää pois...
 
Viestejä
712
Mielenkiintoisia tietoja eli minullakin aikanaan olisi tuon perusteella ollut oikeus maksujen kohtuullistamiseen. Peliaika ei ollut luvattu, joskus vain yksi vaihto pelissä ja siihenkin seuraan valmentaja kesken kaiken tutun otti hyvälle pelipaikalle. Enemmänkin tuntui, että seura halusi heti minun maksavan tuomarimaksunkin, kun muut vuorollaan myöhemmin. Eli maksujen palautusten sijaan haluttiin varmistaa tuokin maksu. Ei nuo raha-asiat itsellä ekana ollut mielessä eikä nytkään, mutta mielenkiintoista silti.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
712
Toisessa joukkueessa muistan, kun valmentaja vitsaili, nyt se valmentaja salibandyliitossa töissä, pelaajalle ettei nähnyt sitä pariin kuukauteen. Pelaaja vain hymyili ja ilmeisesti sen verran tuttu oli valmentajalle, että heti sai hyvin peli-aikaa. Minäkään en tosiaan huono ollut pelaajana, mutta ei minulle helpolla peli-aikaa annettu. Toisille se noinkin helposti kävi. Tämä valmentaja kerran yhden ykköskenttäänkin päästi, kun oli valittanut peli-ajasta eli mielenkiintoisia peluutuksia.
 
Viestejä
712
Muistan lukeneeni jonkun jutun lehdestä miten jos jollain hyvä asema monet joutuu olemaan kaveri sille, vaikka toinen ei ehkä aina muille niin hyvä olisi. En tarkemmin muista juttua. Toisessa joukkuelajissa mitä harrastin muistan pelimatkalla bussissa toisten puhuneen yhdestä ettei sitä oteta takapenkille ja paljon muuta. Kun se tuli ei kukaan uskaltanut toimia, niin mitä puhuivat vaan tosi kaveria esittivät. Eli joillakin jo tietty asema joka suojelee heitä sen huomannut. Ei tuo minua haitannut ja hyvä tyyppi oli minusta.
 
Viestejä
712
Kyllä noista seuroista silti paljon hyvääkin eli muistoja eli hyviä persooniakin siellä. Vaikka pelillisesti ei kaikki olisi niin hyvin mennyt saattoi, vaikka pelimatka muuten kiva olla. Eli välillä vähän vaihtelevat fiilikset. Tietysti jos jossain lajissa ei olisi niin hyvä jo mukana olo voi riittää. Jos jossain yrität menestyä ym. silloin vaikeampi ymmärtää, jos et saa kunnon mahdollisuutta.
 
Viestejä
712
Tuossa viimeisessäkin seurassa kuulin pelikaverin puhuneen, että oli kuullut minusta ihan liigaseura edustus kiinnostunut eli silti minullakin näinkin hankalaa oli seuroissa. En tiedä tarkemmin, mutta muuallakin kuulin puheita, että olisin liigapelaaja kun olin juniori. Silti seurojen toiminta oli ristiriidassa tuohon eli kun katsoi minunkin peluutusta en olisi itse pitänyt itseäni kovinkaan hyvänä sillä perusteella. Kyllä itseluottamus kärsi peliin siinä. Onneksi oli tosiaan muitakin pelipaikkoja, jossa pääsin paremmin esiin.
 
Viestejä
712
Jos nyt vielä viimeisen viestin laitan kun tavoite 500 viestiä tulee täyteen. Tuossakin pelissä missä vain yhden vaihdon pelasin, muistan kun vastustajan pelaaja yllättyneenä ennen peliä katsoi miten minun tasoinen pelaaja ja jollekin kehui minua. Silti kun peli meni noin oli tosi ihmeellistä eli vaikea oli uskoa että olisin huippu.
 
Viestejä
712
Jos näin jälkiviisaana ajattelee niin jos muillakin tiedossa, että lahjakas pelaaja jolla mahdollisuudet huipulle luulisi peluutuksen suosivan sinua ja muidenkin auttavan sinua. Nyt kävi toisin tuon peluutuksen takia vain ongelmia tuli. Tietysti vieläkin muistikuvia noista mikä estää halukkuutta uudelleen seuroihin. Aikanaan missä tuntemiani pelaajia siihen olisi helppo ollut mennä. Sokkona en menisi tuon kokemuksen jälkeen. Ilmeisesti jo nuo maksut tekee sen, että moni haluaa vastinetta ja seuran vaikka perustaneilla etua kun kokoavat pelaajat.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös