Pääkallo.fi

Mitä miesten salibandyliigan joukkuetta kannatat?

Mitä miesten salibandyliigan joukkuetta kannatat?

  • Classic

    Ääniä: 3 3.8%
  • Oilers

    Ääniä: 9 11.4%
  • EräViikingit

    Ääniä: 5 6.3%
  • Nokian KrP

    Ääniä: 7 8.9%
  • TPS

    Ääniä: 7 8.9%
  • Indians

    Ääniä: 6 7.6%
  • SPV

    Ääniä: 11 13.9%
  • Happee

    Ääniä: 6 7.6%
  • LASB

    Ääniä: 2 2.5%
  • OLS

    Ääniä: 14 17.7%
  • Tiikerit

    Ääniä: 2 2.5%
  • Welhot

    Ääniä: 2 2.5%
  • Steelers

    Ääniä: 2 2.5%
  • ÅIF

    Ääniä: 3 3.8%

  • Äänestäjiä
    79
Viestejä
1,149
Foorumilla on jäseniä joka lähtöön ja osaa joukkueista kommentoidaan huomattavasti toisia enemmän. Olen kiinnostunut tietämään löytyykö hiljaisia kannattajia myös muille jengeille ja miten fanien lukumäärät täällä jakautuu.

Jos kannatat useampaa joukkuetta, valitse vain se, jonka koet omaksi "ykkösjengiksi".

Kiitos foorumin ylläpidolle joka mahdollisti tämän kyselyn luomisen!
 
Viestejä
329
Ääniä on annettu se 15 tällä kellonlyömällä, ja nyt jo hieman yllätyin (positiivisesti), että mitä kaikkia joukkueita tälläkin palstalla kannatetaan, vaikka en ole heidän "ääniään" tunnistanut.
 
Viestejä
177
Hauska idea ja vastauksiakin tullut jo mukavasti. 32 tällä hetkellä. Aiotko jonkun analyysin vastauksista tehdä?
 

Jussi Koivunen

Hyvä idea. Tällä kellonlyömällä täällä kuitenkin 2023 rekisteröitynyttä jäsentä, joista vähän hemmetin iso osa hiljaisia.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,615
Kiitos tästä!

Voidaan varmasti nostella tästä ihan juttukin myös emosivulle jahka on sopiva väli.

Foorumilla on jäseniä joka lähtöön ja osaa joukkueista kommentoidaan huomattavasti toisia enemmän. Olen kiinnostunut tietämään löytyykö hiljaisia kannattajia myös muille jengeille ja miten fanien lukumäärät täällä jakautuu.

Jos kannatat useampaa joukkuetta, valitse vain se, jonka koet omaksi "ykkösjengiksi".

Kiitos foorumin ylläpidolle joka mahdollisti tämän kyselyn luomisen!
 
Viestejä
1,149
Hauska idea ja vastauksiakin tullut jo mukavasti. 32 tällä hetkellä. Aiotko jonkun analyysin vastauksista tehdä?
Ei ollut etukäteen suunnitelmissa, mutta harkitaan. Katsotaan miten käyrät kehittyy!
 
Viestejä
1,149
En kykene antamaan ääntäni yhdelle joukkueelle. Itselläni ei ole siteitä mihinkään joukkueeseen, vaan seuraan lähinnä mielenkiinnosta lajia kohtaan. Itse en enää pelaa, mutta pelasin n. 10 vuotta enemmän ja vähemmän tosissaan. Tykkään katsoa hyviä pelejä ja luonnollisesti osa joukkueista sytyttää enemmän ja osa vähemmän.

Ols, Oilers ja TPS ovat itselleni tällä hetkellä sellaisia joukkueita, joiden otteet kiinnostavat erinäisistä syistä. Oilersia ja tepsiä pidän vahvimmin ehdolla Classicin haastajaksi lähivuosina. Olsin taas toivoisin saavan jonkinlaisen ponnahduksen pudotuspelijoukkueeksi. Toivottavasti saisivat jatkossa pidettyä pelaajistaan paremmin kiinni.
Kiitos vastauksesta! Tämä mun oli alunperin tarkoitus laittaa yhdeksi vastausvaihtoehdoksi, mutta nyt slotit eivät riittäneet. Hieno kuulla, että myös kaltaisiasi lajin seuraajia on olemassa, joilla ei ole vahvaa sidettä yhteenkään seuraan, vaan ennemmin lajiin.
 

Jussi Koivunen

Näin videohommia tekevänä, kiinnostaisi kovasti vastaava äänestys parhaista koosteista/muusta mediatuotannosta. @Ylläpito
 
Viestejä
720
En kykene antamaan ääntäni yhdelle joukkueelle. Itselläni ei ole siteitä mihinkään joukkueeseen, vaan seuraan lähinnä mielenkiinnosta lajia kohtaan. Itse en enää pelaa, mutta pelasin n. 10 vuotta enemmän ja vähemmän tosissaan. Tykkään katsoa hyviä pelejä ja luonnollisesti osa joukkueista sytyttää enemmän ja osa vähemmän.

Ols, Oilers ja TPS ovat itselleni tällä hetkellä sellaisia joukkueita, joiden otteet kiinnostavat erinäisistä syistä. Oilersia ja tepsiä pidän vahvimmin ehdolla Classicin haastajaksi lähivuosina. Olsin taas toivoisin saavan jonkinlaisen ponnahduksen pudotuspelijoukkueeksi. Toivottavasti saisivat jatkossa pidettyä pelaajistaan paremmin kiinni.

Itse olen hyvin vahvasti samoilla linjoilla. Omat kannatuksen kohteeni löytyvät alemmilta sarjatasoilta, mutta liigaa tulee seurattua mielenkiinnosta lajia kohtaan. Välillä seuraaminen on aktiivisempaa ja välillä pelkkää tulospalvelun seurantaa, mutta mielenkiintoa löytyy sarjaa kohtaan yli joukkuerajojen.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
125
En kykene antamaan ääntäni yhdelle joukkueelle. Itselläni ei ole siteitä mihinkään joukkueeseen, vaan seuraan lähinnä mielenkiinnosta lajia kohtaan. Itse en enää pelaa, mutta pelasin n. 10 vuotta enemmän ja vähemmän tosissaan. Tykkään katsoa hyviä pelejä ja luonnollisesti osa joukkueista sytyttää enemmän ja osa vähemmän.

Sama homma. Seuraan lajia suht aktiivisesti, mutta en voi nimetä yhtä suosikkiseuraa. Totta kai tietyistä jengeistä pitää enemmän kuin toisista, eli jonkinlainen suosikki usein löytyy, jos peliä katson. Sama juttu muuten muidenkin lajien kanssa, en ole koskaan oikein osannut fanittaa seurajoukkueita.
 
Viestejä
1,149
Jep, ymmärrän. Viidestoista vaihtoehto olisi ollut ihan hyvä. Toisaalta tässä vaiheessa kautta ÅIF:n olisi myös voinut varmaan jo unohtaa 🤓
Kävi mielessä, mutta se olisi ollut tylyä. :sneaky: Lisäksi kun tässä metsästetään erityisesti hiljaisia lukijoita, on vaikea ennustaa minkä joukkueen kannattajia täällä pyörii.
 
Viestejä
177
Vaikka oma suosikki löytyy, niin varsin kaikkiruokainen olen joukkueiden suhteen. Katsottava matsi tulee yleisen kiinnostavuuden puolesta valittua. Pääkaupunkiseudullakin hyvät vaihtoehdot, jos paikan päälle menee katsomaan matsien suhteen.
 

Mahoney

Itse katson kaikki pelit mitkä kerkeän, netistä. Omien harrastusten ja duunien takia en juuri enää kerkeä paikan päälle. Suosikki löytynyt aina Helsingistä(Ervi nykyään, ennen SSV) , vaikka muualta lähtöisin, omalta kylältä kun ei ole liigajengiä, eikä tule jatkossakaan.

Moni kyliltä kannattaa Hämettä, mikä itselleni ei ikinä tuntunut omalta jutulta. SSV valikoitui ennen ekaa fuusiota, kun nuorella divarijengillä veivät Cup mestaruuden, eräs Järvi oli siitä lähtien suosikkipelaaja. Tosin Forsten ajoi lopulta ohi, kun aina olen arvostanut eniten kokonaisvaltaisia keskikaistan pelaajia!
 
Viestejä
507
Tampereella asun ja poika pelaa Classicissa, mutta kevyesti diggailen Nokiaa. Muuten ei ole ns. suosikkeja paitsi en piitaa TPS:n näkemyksestä pelata duunarisählyä ja toisaalta PK-seudun touhu ei saa komppauksia koska väkeä olisi vaikka miten menestymistä varten. Odottaisin pikitien päästä sellaista luut kurkkuun-porukkaa joka laittaa Classicin 4-0 pystyyn tosipelien sarjassa.

Minulle on oikeastaan se ja sama kunhan pelataan ja harrastetaan aktiivista ja "uutta luovaa" salibandya. Siinä minusta SPV ja KrP ovat olleet kiinnostavia, mutta SPV:lla mennyt vähän yli tämä kohkaaminen joka kostautuu hyvin usein omissa.
 
Viimeksi muokattu:

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös