Vähän petyin tavoite vastauksiin. eikö sen pidä olla vain ja ainoastaan mestaruus?Näädillä runkosarja puolivälissä, joten pientä analyysiä by Mikko Laakso ja Jarmo Härmä. Videoon TÄSTÄ.
Moro,
Olisiko mahdollista sijoittaa Ruutu-lähetyksen tilanne/kelloboksia vähän ylemmäs yläreunaan, myös kyseisen boksin kokoa voisi vähän pienentää, näkyy varmasti silti oleellinen tieto tarpeeksi hyvin. Aika ajoin jää osa tilanteista boksin taakse piiloon.
Katsoin itse tv:n kautta, siellä ei kyllä tilannetaulu voi olla pienemmällä, jos haluaa vielä nähdä lukemat. Mutta se voisi olla hieman ylempänä ja reunassaMoro,
Olisiko mahdollista sijoittaa Ruutu-lähetyksen tilanne/kelloboksia vähän ylemmäs yläreunaan, myös kyseisen boksin kokoa voisi vähän pienentää, näkyy varmasti silti oleellinen tieto tarpeeksi hyvin. Aika ajoin jää osa tilanteista boksin taakse piiloon.
Kattelin tossa facea ja siellä Nicon 200pojoa. Ja sitten ketjut millä pelataan. Ja sitten flashback kuinka joku vuosi sitten kehuin Nico sentterin paikalla(olin kuulemma väärässä) ehdotin jossain keskustelussa maajoukkuetta(olin vielä enemmän väärässä). No mites tässä näin sitten pääsi käymään?
Hieno pelimies ja kunnioitettavat tilastotHenri Johansson on naulannut yli 600 maalia runkosarjassa ja koko muu joukkue 744.
Aholan Juuso onneksi on ihan iloinen kaveri jolta juttuakin riittääNiin ja kun tässä hetki vedetään henkeä, niin eiköhän niitä pelaajauutisiakin ala tippumaan. Tässä omalla koneellani jo yhden uuden pelaajan haastattelu tuossa julkaisuaan odottaa.
No ei toi näätien pelikään ollut mitään kovin kummoista. Juuri tämän takia mielestäni turhaa näitä pelata, kun pelin taso välieristä tippuu lähes preseason tasolle! En justiinsa tästä syystä yleensä viitsi edes katsoa tätä peliä . Nyt katsoin kun piti odotella finaalin ilmestymistä tallenteeksi...Onnittelut Nokialle pronssista! Koko kevät huomioon ottaen, ansaittu palkinto kovasta työnteosta pitkissä play-off-sarjoissa.
Kailiala näytti, mitä on se, kun pronssipeli ei kiinnosta. Ihmeellistä roiskimista pitkin seiniä. No olishan toki ansainnut syöttöpinnan Rantalan viimeiseen maaliin, mutta kun oli väärän värinen paita päällä.
No ei toi näätien pelikään ollut mitään kovin kummoista. Juuri tämän takia mielestäni turhaa näitä pelata, kun pelin taso välieristä tippuu lähes preseason tasolle! En justiinsa tästä syystä yleensä viitsi edes katsoa tätä peliä . Nyt katsoin kun piti odotella finaalin ilmestymistä tallenteeksi...
Aholan Juuso onneksi on ihan iloinen kaveri jolta juttuakin riittää
ErVin ois kannattanut jossain kohtaa runkosarjaa nostaa pelinsä ylemmäs sieltä preseason tasolta. Ois voinut päästä playoffeihin, voittaakin ottelusarjan, haastaa Classicin seitsemään peliin ja ois voinut sit lopulta vaikka just pronssista sillä preseason tasollakin pelailla. Ja todeta, että hei. Tää riitti tänään. 😉
Pelin ja esityksen taso ei vie tippaakaan arvoa tältä mitalilta. Maistuu.
Missä kohtaa puhuin mitalin arvosta tai sen pois viemisestä? Ja Ervi liittyy tähän peliin miten? Näki kyllä KrP:n pelaajienkin "tuuletuksista" että lähinnä pelailtiin nyt peli pois alta. Kukaan ei muista KrP:n kautta tästä pronssiläpsyttelystä, vaan juurikin tuosta välierä sarjasta ja Happee sarjan hienosta noususta 1-3 tilanteesta. Mä olen kyllä jo pitkää ollut sitä mieltä, että pronssipelin vois unohtaa... Hesari sentään panosti pronssimatsiin, Joona Laakso ja Mikko Rantala tekivät 2 maaliaErVin ois kannattanut jossain kohtaa runkosarjaa nostaa pelinsä ylemmäs sieltä preseason tasolta. Ois voinut päästä playoffeihin, voittaakin ottelusarjan, haastaa Classicin seitsemään peliin ja ois voinut sit lopulta vaikka just pronssista sillä preseason tasollakin pelailla. Ja todeta, että hei. Tää riitti tänään. 😉
Pelin ja esityksen taso ei vie tippaakaan arvoa tältä mitalilta. Maistuu.
Voi olla. En ole ko. kaveria ikinä kohdannut, joten paha sanoa tarkemmin.