Pääkallo.fi

P-16 Pojat SM-Sarja

Viestejä
22
Jaa... Meillä kotona sanotaan että vaikutan hajun perusteella enemmän Haisulilta😂. Mutta palataan tästä reikäpalloon.
 
Viestejä
270
Saipan kausi ei hyvin lähtenyt käyntiin… on kuitenkin muistettava rosterin laajuus. Karsinnoissa pelasivat eri joukkueen 06 ikäisiä pelaajia jotka olivat avainasemassa pääsystä sm-sarjaan. Ykköskentällinen teki karsintojen pisteistä kolmestakymmenestäyhdestäpisteestä kolmekymmentä. Toivotaan kuitenkin, että sputnikin diesel kone lähtee jylläämään. Saatiinkin jo pieniä lämpenemisiä pelaajilta kuten 34 Luoto näyttikin kuinka ranteet puhuu. Saa nähdä kahlaako saipa pohjamudissa vai nouseeko sarjataulukossa kärkisijoille.

Onko tulosveikkauksia seuraaviin peleihin?
Hyvin kirjoitettu Saipalaiselta. Nyt ne parhaat mukaan ettei tule vastaavia esityksiä enään sarjassa.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
582
Missäs Classicin #7 Jerry Suomalainen on? Oli aika liekeissä alkukesästä ja mestareiden cupissa. Onko siirtynyt muuhun seuraan rahan perässä?
Ruotsin Falun ilmeisesti aika kovaa nippua kasaamassa.
Ettei vaan olisi classicin tulevaisuuden tähti #7 sinne lähtenyt?
Paparazzit bongannut #7 ja agenttinsa Viking Linen terminaalissa.
Jatketaas case #7 käsittelyä
Saatiko sitten yksityiskone🧐. Agentti kuulemma varakas💴
Ei näitä hölmöilyjä foorumille. Sekä @Vatipää että @Karpalovodka varoitukset. Ja muutenkin viimeisten sivujen keskustelu suhteellisen luokatonta.
 
Viestejä
4
Kuka tämä kyseinen #7 oikein on kun en ole oikrin perillä näistä. Poikani väitti että tämä #7 olisi yksi ikäluokkansa lupaavimmista pelaajista, mutta en ole oikein nähnyt häntä pelaamassa. Varmaan sitten jossain ruotsissa luulisin🤷
 
Viestejä
22
Noniin hyvät Naiset ja Herrat! Sunnuntaina meitä herkutellaan niin isänpäivän merkeissä, kuten myös P16 SM-Sarjan voitaisiinko jopa sanoa omassa El Classicossa, sillä klo. 16.00 ideaparkin salibandypyhätössä, Bläk Boksissa isäntäjoukkue Classic saa vastaansa aina yhtä vaarallisen Ilveksen.
Classic aloitti SM-Sarjan vahvasti kairaamalla täydet 6 pistettä vieraspeli kiertueelta. Launtaina Classiccia vastaan asettui yllätävän vahva Leba/Josba. Tiukan pelin jälkee Classic kuitenkin vei pisteet lukemin 10-11. Sunnuntaina Classic onnistui pelissään todella suvereenillä tavalla ja tämän takia lopputulos Kuopiossa Welhoja vastaan oli suorastaan murskaava, kun vierasjoukkue voitti isännät lukemin 6-19.
Ilveksen vieraspelikiertue toi Tampereelle 3pistettä. Ilves aloitti SM-Sarjan vahvalla voitolla Kuopiosta, sillä kaatoi kotijoukkue Welhot lukemin 4-12. Sunnuntaina Kontiolahdella Ilveksen peli ei näyttänyt lähtevän missään vaiheessa kunnolla käyntiin toisinkuin kotijoukkueella Leba/Josballa. 60minuutin pelin jälkeen pisteet jäivät ansaitusti kotijoukkueelle.
Mutta palataan ensi sunnutaihin. Näiden kahden mahtavan joukkeen välillä on käyty pelejä jos jonkinlaisia. Välillä nähdään pelejä jossa syntyy hiukan vähemmän maaleja ja joskus taas maali-ilottelua. Viimeisin kohtaaminen oli viimeisissä SM-Karsinnoissa. Sen pelin Ilves voitti lukemin 6-2, mutta peli oli kyllä täysin merkityksetön, sillä molemmat olivat jo varmistaneet paikkansa SM-Sarjassa. Sm-Karsinnoissa pelattiin myös yksi peli, jossa voitolla oli todella merkitystä ja sen pelin Classic voitti lukemin 7-4.
En tiedä mikä nämä kaksi veljeskultaa pystyisi erottamaan, joten kertokaa te teidän mielipiteenne, sillä ne kiinnostavat minua ja varmasti monia muita. Kiitos ja Anteeks.👏👏

#parastapaikanpäällä
 
Viestejä
8,081
@Jennikoira kirjoitti nimenomaan laukausitilastoista. Pointti on se, että noiden kirjauskäytännöt ovat vähintäänkin kirjavia ihan liigatilastolta lähtien.

Palataan tähän sen verran, että itse laskin eilen kolmannen erän torjunnat Steelerscu - Oilers pelissä ja sain kotijoukkueelle viisi ja Oilersille kaksi torjuntaa. Virallisesti 10 - 3.

Minä en tosin tiedä miten se ohjeistus oikeasti menee ja tätä kautta voin olla väärässäkin, mutta pointti ei olekaan se, että minä olen oikeassa vaan siinä, että minä laskin nämä aivan eri tavalla kuin kotijoukkueen kirjanpitäjä.
 
Viestejä
4
Noniin hyvät Naiset ja Herrat! Sunnuntaina meitä herkutellaan niin isänpäivän merkeissä, kuten myös P16 SM-Sarjan voitaisiinko jopa sanoa omassa El Classicossa, sillä klo. 16.00 ideaparkin salibandypyhätössä, Bläk Boksissa isäntäjoukkue Classic saa vastaansa aina yhtä vaarallisen Ilveksen.
Classic aloitti SM-Sarjan vahvasti kairaamalla täydet 6 pistettä vieraspeli kiertueelta. Launtaina Classiccia vastaan asettui yllätävän vahva Leba/Josba. Tiukan pelin jälkee Classic kuitenkin vei pisteet lukemin 10-11. Sunnuntaina Classic onnistui pelissään todella suvereenillä tavalla ja tämän takia lopputulos Kuopiossa Welhoja vastaan oli suorastaan murskaava, kun vierasjoukkue voitti isännät lukemin 6-19.
Ilveksen vieraspelikiertue toi Tampereelle 3pistettä. Ilves aloitti SM-Sarjan vahvalla voitolla Kuopiosta, sillä kaatoi kotijoukkue Welhot lukemin 4-12. Sunnuntaina Kontiolahdella Ilveksen peli ei näyttänyt lähtevän missään vaiheessa kunnolla käyntiin toisinkuin kotijoukkueella Leba/Josballa. 60minuutin pelin jälkeen pisteet jäivät ansaitusti kotijoukkueelle.
Mutta palataan ensi sunnutaihin. Näiden kahden mahtavan joukkeen välillä on käyty pelejä jos jonkinlaisia. Välillä nähdään pelejä jossa syntyy hiukan vähemmän maaleja ja joskus taas maali-ilottelua. Viimeisin kohtaaminen oli viimeisissä SM-Karsinnoissa. Sen pelin Ilves voitti lukemin 6-2, mutta peli oli kyllä täysin merkityksetön, sillä molemmat olivat jo varmistaneet paikkansa SM-Sarjassa. Sm-Karsinnoissa pelattiin myös yksi peli, jossa voitolla oli todella merkitystä ja sen pelin Classic voitti lukemin 7-4.
En tiedä mikä nämä kaksi veljeskultaa pystyisi erottamaan, joten kertokaa te teidän mielipiteenne, sillä ne kiinnostavat minua ja varmasti monia muita. Kiitos ja Anteeks.👏👏

#parastapaikanpäällä
Voisimmeko tavata kun itse ajattelin mennä kanssa katsomaan?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös