Alkusarja pelattu ja kauden pelit on nyt noin puolessa välissä ja suuria yllätyksiä mielestäni ei ole nähty.
Se toki täällä säbä viisaiden tai viisastelijoiden keskuudessa on huomattu, että jotkut joukkueet nostetaan lähes aina menestys joukkueeksi vaikka pelillisiä viitteitä ei ole ainakaan vielä nähty.
Täällä palstalla kun tuota Varsinais-Suomen alueen meininkiä on monenkin kohdalla ihmetelty ja olen siitä joskus itsekin pari lausetta kirjoittanut, niin nyt voisi olla hyvä aika taas siihen tarttua😉.
Capitanon kysymys olisiko esim. Turun alueiden joukkueiden järkevää pistää kaikki nohevat pelurit yhteen joukkueeseen? Miksi olla Littoinen, Naantali, Masku ja Turku (tps) ?
No ihan varmasti kannattaisi!
Taitaa olla kuitenkin niin, että kukaan noista joukkueista tai seuroista ei saa alueen pelaajia samaan joukkueeseen. Kolmen ensimmäisen seuran/joukkueen harjoitusolosuhteet ei taida olla riittävät ja isävalmentajat ei taida enää tuossa iässä olla se houkutteleva vaihtoehto varsinkaan jos/kun ei ole omaa lajitaustaa. Ja niin kuin olen jo aikaisemmin kirjoittanut ja tämän siis pelikentän laidalta olen kuullut, että TPS on monelle seura, jonka toiminnassa ei haluta olla mukana. Syyksi monet pelaajat ja vanhemmat ovat kertoneet mm. seuran korkeat maksut, seuran lupaukset valmennuksen ammattimaisuudesta (joka ei ilmeisesti toteudu niin kuin luvataan) ja panostuksesta pelaajan kehittymiselle (joka ei ilmeisesti myöskään toteudu).
Jokaisella tietenkin saa olla mielipide ja sitä pitää kunnioittaa. Jotain erikoista siellä taitaa kuitenkin tapahtua kun nuoremman ikäryhmän pelaajia varsinkin tässä ikäryhmässä näyttää olevan useita jokaisessa pelitapahtumassa mukana. Vai onko niin, että tämä ikäryhmä on vain niin pieni Länsirannikolla?
Paremmin perillä olevat kuten mm.
@Laidaltakatselija voivat kommentoida tätä lisää.
Ensi kevät/kesä taas näyttää ovatko saaneet Varsinais-Suomen alueella yhdessä sovittua jotakin. Oma veikkaus on että eivät ole saaneet.