Tulosveikkaus tämän päivän peleistä
Karhut- Happee 6-7 ja
Fbc- sb vaasa 10-5
Karhut- Happee 6-7 ja
Fbc- sb vaasa 10-5
Happee kairaa miltei varmasti tästä kamppailusta voiton. lohkon sarjataulukon kannalta merkittävä peli kyseessä.Huomenna Turussa iso peli!
Riippuu paljon pelaajien jaksamisesta. Tänään Happeella kova peli jossa taisteli hienosti koko 60 min kun taas Turkulaisilla vähän helpompi otteluHappee kairaa miltei varmasti tästä kamppailusta voiton. lohkon sarjataulukon kannalta merkittävä peli kyseessä.
Itse pidän happeetaa pienenä ennakkosuosikkina tähän otteluun, vaikka monet uskovat heidän olevan altavastaajan paikalla.Jännällä odotan iltapäivän fbc Turku-Happee ottelua. Hyvä peli tulossa
Happeeta pidetään altavastaajina, mutta ovat yllättäneet p16 divarin seuraajat voittamalla yhden lohkon parhaimmista joukkueista.Itse pidän happeetaa pienenä ennakkosuosikkina tähän otteluun, vaikka monet uskovat heidän olevan altavastaajan paikalla.
Itse seurasin peliä kotisohvalta ja näytti siltä, että happee oli aika selvästikin parempi joukkue karhuja vastaan.Happeeta pidetään altavastaajina, mutta ovat yllättäneet p16 divarin seuraajat voittamalla yhden lohkon parhaimmista joukkueista.
Ei kairannutkaanHappee kairaa miltei varmasti tästä kamppailusta voiton. lohkon sarjataulukon kannalta merkittävä peli kyseessä.
Happee yksi sarjan parhaista joukkueista pallollisesti omasta mielestä mutta BeeCeen fyysisyys ja hiukan ehkä omituinen tuomarilinja antoi tänään 3 pistettä kotijoukkueelleEi kairannutkaan
Mutta Happeen olisi kyllä ansainnut pisteet mielestäni kun peliä katsoin. Joukkueiden ensikohtaamisesta tulee jännitävä!Ei kairannutkaan
Hyvä peli oli kuitenkinEi kairannutkaan
Salibandy on Momentum game. ja Karhujen joukkue sekoitus 08-09 poikia, tiimiytyminen ja joukkuepelaaminen hakee vielä uomiaan. Peli varmasti paranee tuosta, mutta toki, vastustajatkin olleet sitkeitä ja hyvällä tossulla liikenteessä 👍🏻Karhut tuntuu kadottaneen itsensä.. En ymmärrä. Fbc taisteli ja "kairasi" voiton.