Pääkallo.fi

P16 SM-sarja 2024-25

Millä perusteella?🤔
Mm. alla olevan viestin perusteella. Ja veikkaan, että voi olla jotain muita kuin pelillisiä syitä, miksi jotkut pelaavat vanhempien mukana. Eri asia on sitten onko tuossa mitään järkeä. Tai sitten tuo oli vain puhdasta henkilökohtaista kettuilua. Toki viestistä on vaikea saada selkoa, mitä siinä tarkoitetaan.
Olen samaa mieltä Karhuista ja Oilersista ja luulen että kun Oilers saa 08-ikäluokasta #80 peleille niin tulos tulee olemaan 8-1 ja tulee häviämään TPS.

Olen samaa mieltä Karhuista ja Oilersista ja luulen että kun Oilers saa 08-ikäluokasta #80 peleille niin tulos tulee olemaan 8-1 ja tulee häviämään TPS.
En usko Oilersin pystyvän kahdeksaan voittoon ja yhteen häviöön. Mutta olet oikeassa siinä, että jos #80 ja #27 tulevat 08 sarjasta pelaamaan 09 sarjaa vahvistaisivat he joukkuetta huomattavasti. Mutta monien pelaajien Oilersissa täytyy nostaa omaa tasoaan esimerkiksi määttäsen #19 ja haaksluoto #20, koska he eivät voi pelkästään luottaa 08 sarjan huippuvahvistuksiin.

Onko tämä hehkutettu huippuvahvistus maalivahti, koska pisteet siltä näyttäisi. Vai saattaisikohan hän olla ”ns” pukukoppi pelaaja. Olisiko meidän Oilersin jäsenillä sisäpiiritietoa asiasta? (Ps. älkää suuttuko, että käytin tason mittarina pisteitä)
En ole ihan varma asiasta mutta olettaisin että on ns pukukoppi pelaaja ainakin tilastojen perusteella mutta kaverilla on kuitenkin muutama peli p17 sm sarjassa ja hän oli myös ensimmäisellä leirillä uskoisin, että olisi mahdollisesti loistava vahvistus p16 joukkueelle.

Minun on pakko sanoa et P/S on suurin mustahevonen koko sarjassa. Alkukauden tahmeuden jälkeen P/S viimeisestä 12 Peliä
1L 3D 8W
Se ei ole enää vain sattumaa että tämä joukkue pelaa aina vaan paremmin loppu kautta kohti. Ja kaiken lisäksi tosi tasainen joukkue jolla on hyvät maalivahdit+koko sarjan paras pelaaja #9.
Itse näkisin P/S:N mitalipeleissä sata varmasti.
Tosi hyvä meininki siellä.
(Olen nähnyt tämän joukkueen jokaisen ottelun tällä kaudella)

Minun on pakko sanoa et P/S on suurin mustahevonen koko sarjassa. Alkukauden tahmeuden jälkeen P/S viimeisestä 12 Peliä
1L 3D 8W
Se ei ole enää vain sattumaa että tämä joukkue pelaa aina vaan paremmin loppu kautta kohti. Ja kaiken lisäksi tosi tasainen joukkue jolla on hyvät maalivahdit+koko sarjan paras pelaaja #9.
Itse näkisin P/S:N mitalipeleissä sata varmasti.
Tosi hyvä meininki siellä.
(Olen nähnyt tämän joukkueen jokaisen ottelun tällä kaudella)
huomautan vielä että P/S hyökkäys ei ole mikään paras, nmr 9# on mielestäni yksittäinen hevonen hyökkäyksessä joka tekee joukkuuen pisteet mutta eityisesti heidän pakisto on ollut läpi kauden todella vahva varsinkin kärkikentissä. varsinkin joukkuuen 2 kentällinen on ollut yllätävän vahva, kenties suomen kärkeä? Ei välttämättä suomen taitavimmat tai parhaat pelaajat mutta peliälyt sekä yhteen pelaisuus korostuu hyvin kentässä. olen laskenut että kentän +- on jo yli +20 vaikka yksi turnaus heiltä taisi mennä mönkään ilmeisesti miinusta 4-8 mitä instagramista näin. mitä mieltä muut?

huomautan vielä että P/S hyökkäys ei ole mikään paras, nmr 9# on mielestäni yksittäinen hevonen hyökkäyksessä joka tekee joukkuuen pisteet mutta eityisesti heidän pakisto on ollut läpi kauden todella vahva varsinkin kärkikentissä. varsinkin joukkuuen 2 kentällinen on ollut yllätävän vahva, kenties suomen kärkeä? Ei välttämättä suomen taitavimmat tai parhaat pelaajat mutta peliälyt sekä yhteen pelaisuus korostuu hyvin kentässä. olen laskenut että kentän +- on jo yli +20 vaikka yksi turnaus heiltä taisi mennä mönkään ilmeisesti miinusta 4-8 mitä instagramista näin. mitä mieltä muut?
mikäs teilä meni mönkään yhdessä turnauksessa peliäly vai yhteen pelaisuus

huomautan vielä että P/S hyökkäys ei ole mikään paras, nmr 9# on mielestäni yksittäinen hevonen hyökkäyksessä joka tekee joukkuuen pisteet
olen laskenut että kentän +- on jo yli +20
Pikku linnut ovat laulaneet tämän P/S johtavan maalitekijän siirtyvän ensi kaudelle Pirkanmaan toisiksi parhaaseen joukkueeseen. Ja +- tilastoista puheenollen, oletko katsonut kaikki P/S päästämät maalit ja mikäkin kenttä ne on päästänyt?

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Jotta toivottavasti voidaan tämä keskustelu pitää avoinna, niin muistutus jälleen kerran juniorikeskustelun säännöistä. Nimetyistä / tunnistettavista pelaajista ei ole syytä puhua yllä olevaan sävyyn. Eikä varsinkaan huhuilla tämän ikäluokan pelaajien mahdollisista seurasiirroista. @Kolmosensentteri oli jo kaksi varoitusta alla ja tuorein niistä ihan samasta, ja vain muutaman viikon takaa, joten tästä viikon huili.

En ole ihan varma asiasta mutta olettaisin että on ns pukukoppi pelaaja ainakin tilastojen perusteella mutta kaverilla on kuitenkin muutama peli p17 sm sarjassa ja hän oli myös ensimmäisellä leirillä uskoisin, että olisi mahdollisesti loistava vahvistus p16 joukkueelle.
Ei ole tarkoitus viisastella tai toimia opettajana. Itsekseni vain pohdiskelin ja muistelin omia kansakouluopintoja. Niiden perusteella en ole aivan varma, että onko tuossa noin 50 sanan lauseessa tuo pilkku ihan oikeassa paikassa. Muuten sujuvaa tekstiä muutamissa muissakin edellisissä. Nutturaa nyt hiukan kireämmälle äidinkielen opet! Varsinkin ysiluokan-.

Minun on pakko sanoa et P/S on suurin mustahevonen koko sarjassa.
Tästä ehdottoman samaa mieltä! Yhteen pelaisuus paranee koko ajan, älköön kukaan yllättykö top4 -sijoituksesta.

Pirkanmaan toisiksi parhaaseen joukkueeseen.
Ei lainata tuon enempää, eikä varsinkaan nimetä pelaajia. Mutta juuri noinhan kyseinen seura toimii, eikä se kiellettyä kai ole. Vetovoimatekijät ovat luonnollisesti merkittävämmät kuin muilla toimijoilla. Eivät varmasti laita pahakseen, jos muualtakin lähialueilta siirrytään heidän kaupunkiinsa opiskelemaan. Onko sitten kyseessä kalastelu vai ihan normaali elämän kiertokulku, liikeellä taitaa olla myös Länsi-Rannikolta laatulohia.

Ei ole arpakuutio vielä pudonnut, ketkä saivat viisi kotimatsia? Oululaisten lisäksi. Kuka matkustaa ja maksaa eniten? Eli otteluohjelmaa ei ole taidettu julkaista?

Tulevan viikonvaihteen WinterCupista ei ole varmasti senkään vertaa tietoa kenelläkään? Paitsi, että Eerikkilässä pelataan niin isolla massalla kuin suinkin on mahdollista (maksavia vanhempia riittää).
Tasapuolisesti kaikille menestystä salaisiin peleihin ja otteluohjelma-arvontaan!

Ei ole tarkoitus viisastella tai toimia opettajana. Itsekseni vain pohdiskelin ja muistelin omia kansakouluopintoja. Niiden perusteella en ole aivan varma, että onko tuossa noin 50 sanan lauseessa tuo pilkku ihan oikeassa paikassa. Muuten sujuvaa tekstiä muutamissa muissakin edellisissä. Nutturaa nyt hiukan kireämmälle äidinkielen opet! Varsinkin ysiluokan-.
Joo ymmärrän ettei ole tarkoitus viisastella mutta tuskin täällä pääkallossa on kieliopilla nyt mitenkään hirveästi merkitystä🧐

Omat veikkaukseni

1. Eräviikingit
2. Karhut
3. OFBC
4.P/S
5. Jokibbu
6.krp
7.J/L
8.Oilers
9. Tps
10. Classic

Ervi tasaista suorittamista ei tule häviämään montaa kertaa.
Karhut yllättää ja on näinkin korkealla.
OFBC jää siis kärkikaksikon ulkopuolelle.
P/s jatkaa hyviä otteitaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.