Pääkallo.fi

P16 SM-sarja 23/24

Viestejä
11
Olen kuullut huhua että steelers/sculla on suuri pelaajavaje juuri ennen pleijareita joten vanha klubilegenda Niilo Kuusisto #15 pukee päällensä (tai ainakin yrittää) koon S steelerssin pelipaidan
Jo viime kaudelta tuttu sumutus taas käynnissä. Todella säälittävää!
 

PBC

Viestejä
35
TPS:n osakkeita tiputtaa varmasti aika paljon se, että ehkä se kovin Nystars -vahvistuksista ei ilmeisesti pudotuspeleissä pelaa. Ensi kaudeksi huhut vievät kohti pohjoista.

Huhujen mukaan kuohuntaa/tyytymättömyyttä pinnan alla on ilmeisesti muutenkin. Tiedä sitten, onko tämä vain pleijaripsyykkausta, mutta tällaista korviini kantautui.
Kikkarapää ollut näköjään parista pelistä pois mutta tietotoimistosta infotaan että palaa pleijareihin jossain kohtaa täyttä intoa puhkuen. Jos pitää paikkansa niin jo alunperin kova nippu vahvistuu entisestään.
Tepsissä kokoonpanot eläneet ja kilpailu paikoista taitaa olla kova. Luulisi tässä kohtaa kautta jo kokoonpanot lukittuvan - saa nähdä elääkö kokoonpanot vielä pleijareissa.
 
Viestejä
10
Täytyy tämä teillekkin nyt jakaa! Laitettiin tossa Nokialaisen kaverini kanssa pääsiäisen kunniaksi oikein kunnolla koreaksi ja päätin painaa eilen SM-liigan HIFK - Pelicans puolivälierä sarjan seitsemänteen peliin oikein urakalla tulosvetoa. Noh voitto ja 2 643,75e napsahti. Joten Maurola jos näet tämän, olisitko kiinnostunut lyömään kyseisen summan hilloa tähän Steelers/SCU-Krp sarjaan? Minä sanon tietysti Steelers ja kaikkia kertoimia vastaan voisin lyödä kivan summan gäkkylää myös Suokorten jatkoaikamaalille.
 
Viestejä
4
Täytyy tämä teillekkin nyt jakaa! Laitettiin tossa Nokialaisen kaverini kanssa pääsiäisen kunniaksi oikein kunnolla koreaksi ja päätin painaa eilen SM-liigan HIFK - Pelicans puolivälierä sarjan seitsemänteen peliin oikein urakalla tulosvetoa. Noh voitto ja 2 643,75e napsahti. Joten Maurola jos näet tämän, olisitko kiinnostunut lyömään kyseisen summan hilloa tähän Steelers/SCU-Krp sarjaan? Minä sanon tietysti Steelers ja kaikkia kertoimia vastaan voisin lyödä kivan summan gäkkylää myös Suokorten jatkoaikamaalille.
KykyjenEtsiä pitäisikö meidän lyödä hynttyyt yhteen? Voisin heittää tuon saman satsin ”massia”, ”hynää”, ”pätäkkää”, ”hilloa”
Olen kuullut, että Petri Maurola on kuuluisa jalkapallon pelaaja Forssasta. Hänellä varmasti on varaa lyödä massia tiskiin👍🏼
 
Viestejä
4
Toivon että Steelers lähtee ylivoimaa ainakin pelaa tälläisellä kokoonpanolla:
Koskela - Jaff - Korvenoja Puolustus: Suokorte - Paavola.

Jännittävät pudotuspelit tulossa kertakaikkiaan! Ylivoimalla tullaan sarja ratkaisemaan. Jaff hyvä maskimies ja Korvenoja/Koskela duo toiminut hyvin kokokauden. Suokorteella hyvä veto ja Paavola hyvä viivassa rauhoittamaan tilannetta!
 
Viestejä
4
Huom! Juniorikeskustelun säännöt.
Jännittävät pudotuspelit tulossa kertakaikkiaan! Ylivoimalla tullaan sarja ratkaisemaan. Jaff hyvä maskimies ja Korvenoja/Koskela duo toiminut hyvin kokokauden
Tästä aivan samaa mieltä erittäin mielenkiinnolla odotan pelejä, huhujen mukaan myös scu:n dominoiva Kalle Hevonoja nähdään kentän sijasta maalissa.
 
Viestejä
62
Täytyy tämä teillekkin nyt jakaa! Laitettiin tossa Nokialaisen kaverini kanssa pääsiäisen kunniaksi oikein kunnolla koreaksi ja päätin painaa eilen SM-liigan HIFK - Pelicans puolivälierä sarjan seitsemänteen peliin oikein urakalla tulosvetoa. Noh voitto ja 2 643,75e napsahti. Joten Maurola jos näet tämän, olisitko kiinnostunut lyömään kyseisen summan hilloa tähän Steelers/SCU-Krp sarjaan? Minä sanon tietysti Steelers ja kaikkia kertoimia vastaan voisin lyödä kivan summan gäkkylää myös Suokorten jatkoaikamaalille.
Täytyi ihan käydä katsomassa tämän hehkutetun Suokorten tilastoja. Kaverihan ei ole tehnyt maalia vuoteen. Joten aika mielenkiintoista laittaa tuommoisia summia kyseiselle hepulle. En tietenkään tiedä kuinka humalassa viestin lähettäjä oli. Tai voiko olla vain että Janakkalassa ilmassa on liikaa metaania, joka voisi mahdollisesti vaikuttaa sinun järkevyytesi?
 
Viestejä
5
KykyjenEtsiä pitäisikö meidän lyödä hynttyyt yhteen? Voisin heittää tuon saman satsin ”massia”, ”hynää”, ”pätäkkää”, ”hilloa”
Olen kuullut, että Petri Maurola on kuuluisa jalkapallon pelaaja Forssasta. Hänellä varmasti on varaa lyödä massia tiskiin👍🏼
Laitan rahani kiinni suokorten Gordie Howe Hattrickiin Raholan pimeässä illassa
 
Viestejä
8
Täytyi ihan käydä katsomassa tämän hehkutetun Suokorten tilastoja. Kaverihan ei ole tehnyt maalia vuoteen. Joten aika mielenkiintoista laittaa tuommoisia summia kyseiselle hepulle. En tietenkään tiedä kuinka humalassa viestin lähettäjä oli. Tai voiko olla vain että Janakkalassa ilmassa on liikaa metaania, joka voisi mahdollisesti vaikuttaa sinun järkevyytesi?
Jos yhtään Suokortetta tunnet, niin tiedät että mies lämpenee kevään tullessa. 👱🏼
 
Viestejä
10
Täytyi ihan käydä katsomassa tämän hehkutetun Suokorten tilastoja. Kaverihan ei ole tehnyt maalia vuoteen. Joten aika mielenkiintoista laittaa tuommoisia summia kyseiselle hepulle. En tietenkään tiedä kuinka humalassa viestin lähettäjä oli. Tai voiko olla vain että Janakkalassa ilmassa on liikaa metaania, joka voisi mahdollisesti vaikuttaa sinun järkevyytesi?
En tiedä minkä paikallisen pehtoorin poika Pieksämäen torilta herra on itse, mutta täytyy se sanoa että Janakkalassa paistaa aina aurinko! Jos Suokortesta on puhe, voin melko varmaksi sanoa sen, että "kyseinen heppu" tulee kyykyttämään Nokialaisia Raholan illassa. Herrasmies ruutunsa takana saa avata tilastopalvelun vasta kun oikeat pelit ovat ohi. ;)
 
Viestejä
3
Piti itsekkin luoda käyttäjän näin playoffsien käynnistyessä.
Täytyy myöntää että puolueellisesti kirjoittelen steelers/scu puolesta ;D
Uskon vahvasti Hämptönin kevääseen kunhan pojille ei käy Petri Kontioloita ja lähdetä ottamaan kuppia kesken poffien.
Mitä tähän betsaamiseen tulee itse löisin rahani Korvenojan rankkareihin.
Se mitä tältä keväältä odotan on Suokortteen fyysistä pelaamista. Olisihan se hieno nähdä myös seuralegenda #15 Kuusisto haistelemassa playoffs tunnelmaa katsomossa. Mielestäni vähintä mitä tälläisen legendan kannalta on tehtävissä on nostaa paita Delfortin kattoon.
 
Viestejä
10
Piti itsekkin luoda käyttäjän näin playoffsien käynnistyessä.
Täytyy myöntää että puolueellisesti kirjoittelen steelers/scu puolesta ;D
Uskon vahvasti Hämptönin kevääseen kunhan pojille ei käy Petri Kontioloita ja lähdetä ottamaan kuppia kesken poffien.
Mitä tähän betsaamiseen tulee itse löisin rahani Korvenojan rankkareihin.
Se mitä tältä keväältä odotan on Suokortteen fyysistä pelaamista. Olisihan se hieno nähdä myös seuralegenda #15 Kuusisto haistelemassa playoffs tunnelmaa katsomossa. Mielestäni vähintä mitä tälläisen legendan kannalta on tehtävissä on nostaa paita Delfortin kattoon.
Pakko kyllä edelleen nostaa esiin tämä Steelersin pakisto mistä pidän kovasti. Puolustuksesta löytyy fyysisyyttä ja taitoa!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös