Instasta olin näkevinäni, että Merikoski ja OLS olisi myös yhteisjoukkuetta suunnittelemassa 🤔Mielenkiintoisia yhteisjengejä tulossa, ainakin Pelsu/Sudet ja Bbu/Joki ja olikos vielä muitakin? Mietteitä tulevasta?
Mielenkiintoisia yhteisjengejä tulossa, ainakin Pelsu/Sudet ja Bbu/Joki ja olikos vielä muitakin? Mietteitä tulevasta?
olssi koittaa saada luotua ehjän ”näköisen pelaajapolun” kun luovat yhteisjoukkueet p16 ja p17 ikäluokkaan. Haluavat vain näyttää että ovat menossa mukana, mutta ei valmennuksellisesti ja pelaajallisesti tarjoa juuri mitään, paitsi p17 joukkueeseen voi tulla muutama kova olssin pelaaja viimekauden p17 sm-porukasta.Instasta olin näkevinäni, että Merikoski ja OLS olisi myös yhteisjoukkuetta suunnittelemassa 🤔
Liittyykö oululaisiin vai mikä infopläjäys tää nyt oli? Poikkeuslupiahan tulee toki olemaan tälläkin kaudella.SUOMEN SALIBANDYLIITON KILPAILUSÄÄNNÖT 1.5.2024 – 30.5.2025
Ote §48 liitteenä
Miksi poikkeuslupia? Aluesarjojakin on olemassa. Ei osoitettu kenellekään, ihan yleinen huomio SÄÄNNÖISTÄ.Liittyykö oululaisiin vai mikä infopläjäys tää nyt oli? Poikkeuslupiahan tulee toki olemaan tälläkin kaudella.
Ootko koskaan harkinnut liittymistä vaikka kilpailuvaliokuntaan, siellä olis varmasti käyttöä noin pätevälle kaverille? Loppuis se p...leen hakemusten lähettely, aluesarjaan siitä vaan kaikki, hushus!Miksi poikkeuslupia? Aluesarjojakin on olemassa. Ei osoitettu kenellekään, ihan yleinen huomio SÄÄNNÖISTÄ.
Ootko koskaan harkinnut liittymistä vaikka kilpailuvaliokuntaan, siellä olis varmasti käyttöä noin pätevälle kaverille? Loppuis se p...leen hakemusten lähettely, aluesarjaan siitä vaan kaikki, hushus!
Mä kanssa luulisin, että se lähettely loppuis, jos kaikki menis systemaattisesti hylkyyn, koska SÄÄNNÖT.Hittolainen, en.
Voi niitä lähetellä valiokunnan kokoonpanosta tai henkilöistä huolimatta, luulisin.
Kyllä niitä poikkareita vaan tullaan hakemaan.Miksi poikkeuslupia? Aluesarjojakin on olemassa. Ei osoitettu kenellekään, ihan yleinen huomio SÄÄNNÖISTÄ.
Kyl se läpi menee, ja sitten taas toisia harmittaa. Eiköhän se kumminkin ole hakemuksesta itsestään kiinni, myönnetäänkö vai ei. Myöskään nämä eivät oo veljiä keskenään.Kyllä niitä poikkareita vaan tullaan hakemaan.
Varmaankin riippuu siitä mikä Seura sitä poikkaria hakee. Itse mielenkiinnolla odottelen yhden päätöstä.
Jos yksi saa läpi, miksei toinenkin. On ehkä oma lehmä ojassa.
Just näin, eihän tuo mitään salatiedettä tai salaseura ole. Myös se, että saadakseen poikkeusluvan, pitäis olla verkkarirotsissa tietty logo, on kyllä ihan täyttä skeidaa.Kyl se läpi menee, ja sitten taas toisia harmittaa. Eiköhän se kumminkin ole hakemuksesta itsestään kiinni, myönnetäänkö vai ei. Myöskään nämä eivät oo veljiä keskenään.
Sepä ei kauan kestänyt, kun itku alkoi.Perutaanpa ihan kaikki puheet säännöistä, niiden merkityksestä tai yli-ikäisten käyttämättömyydestä valtakunnallisissa sarjoissa.
Pienen pieni etelä-suomalainen sählyseura on saanut ensimmäisenä käsittelypäivänä oman hakemuksensa Kilpailuvaliokunnassa läpi.
Koska ErVi saa peluuttaa 08 veskaa tulevan kauden 09 valtakunnallisissa sarjoissa, on se myös selkeä signaali kaikille muille. Täydet Y-luvat käyttöön kaikille, poikkeuslupamenettely näyttää olevan tarpeeton.
Ennakkopäätös on siis olemassa, nyt meneekin kilpavarustelu mielenkiintoiseksi. Mitkä joukkueet onnistuvat naaraamaan ne sopivimmat 08:t "poikkeusluvin" omiin pelaaviin kokoonpanoihinsa.
Tsemppiä ErVi ja Kilpailuvaliokunta👍
Jos tarkoitat itkijällä minua, otan nöyrän kiitollisena nimikkeen vastaan.Sepä ei kauan kestänyt, kun itku alkoi.
Avaatko muillekin, miten nämä eroaa toisistaan? Sulla kun tuntuu olevan tietoa näidenkin asioiden taustoista ja Y:n perusteista.Jos tarkoitat itkijällä minua, otan nöyrän kiitollisena nimikkeen vastaan.
Sanotaan kuitenkin niin, että esimerkiksi NJ:n Y:t jotenkin ymmärrän mutta tämä ErVi ei mene oman oikeuskäsittyksen läpi. Ei tarvitsekaan tietysti. Pääasia et KilpV tykkää.
Avaatko muillekin, miten nämä eroaa toisistaan? Sulla kun tuntuu olevan tietoa näidenkin asioiden taustoista ja Y:n perusteista.
Kyllähän se nyt pitäis jo ihan maalaisjärjellä ymmärtää miten Eräviikingit ja Nurmon Jymy eroaa toisistaan😃Avaatko muillekin, miten nämä eroaa toisistaan? Sulla kun tuntuu olevan tietoa näidenkin asioiden taustoista ja Y:n perusteista.
Nyt ei ihan aukee mun järjellä, pitäis vissiin muuttaa maalle. Meneekö tää nyt siis näin, että Nj:lle voi myöntää poikkeuslupia, koska Seinäjoella on muita joukkueita ja koska SÄÄNNÖT. Ev:lle ei, koska Helsingissä on muita joukkueita ja koska SÄÄNNÖT. Seurojen erot noin muuten mulla on kyllä yllättävän hyvinkin selvillä.Kyllähän se nyt pitäis jo ihan maalaisjärjellä ymmärtää miten Eräviikingit ja Nurmon Jymy eroaa toisistaan😃