Mitä mieltä olette lasb - classic pelistä. Oliko lasbilta alisuoritus?
Wirmo nousee vielä jatkopeleihin noilla esityksillä.Viihdyttävä peli wirmo warta/welhot 8-7!
Wirmolta hyvä nousu parin maalin takaa
Clasulta taisi puuttua kärkiukkojaKuinkas moni osasi odoittaa tällaista tulosta Indians-Classic pelistä, peli oli viihdyttävä lähes tulkoo kokoajan ja olisi voinut päättyä kummalle tahansa.
Vertasin kokoonpanoja niin Indiansilltakin puuttui pari ylemmän kentän pelaajaa ja pelin aikana kokoonpano näytti vaihtuvan, en sitten osaa sanoa mitä siellä tapahtui.Clasulta taisi puuttua kärkiukkoja
mielestäni inkkareilla oli kärkihepat mukana, mutta en sitten tiedä ketä tässä tarkoitat.Vertasin kokoonpanoja niin Indiansilltakin puuttui pari ylemmän kentän pelaajaa ja pelin aikana kokoonpano näytti vaihtuvan, en sitten osaa sanoa mitä siellä tapahtui.
En hirmu hyvin tunne mutta Inkkareiden 1.-2. kentän kundeista taisi puuttua Lahti, Aalto, Tanhuanpää (taisi pelata alun) ja Björklund. Toki Classicilta puuttui Vettensaari, Muuronen ja Vähä-Jaakkola.....mielestäni inkkareilla oli kärkihepat mukana, mutta en sitten tiedä ketä tässä tarkoitat.
Mielenkiintoinen kanta, pidän toisaaltanoniin pääkallon parhaan kommentoijan eli minun 2 viikon huili on tullut päätökseen. Ja haluan heti kommentoida ofbctä jotka ovat suomen paras joukkue ja en yllättyisi vaikka löytyvät sm välieristä.
Katsoitko heidän peliä viikonloppuna Lasbia vastaan? Lasb oli todella vajaalla miehistöllä ja pelannut edellisenä päivänä Olssia vastaan ja silti oli selkeästi parempi joukkue ottaen selvän voiton. Ofbc on sarjajumbo ja en itse oikein näe heillä olevan mahdollisuuksia välieriin.noniin pääkallon parhaan kommentoijan eli minun 2 viikon huili on tullut päätökseen. Ja haluan heti kommentoida ofbctä jotka ovat suomen paras joukkue ja en yllättyisi vaikka löytyvät sm välieristä.
En nyt sanois selkeästi parempi. klubi hallitsi peliä mutta kaatui vastahyökkäyksiin ja alapään virheisiinKatsoitko heidän peliä viikonloppuna Lasbia vastaan? Lasb oli todella vajaalla miehistöllä ja pelannut edellisenä päivänä Olssia vastaan ja silti oli selkeästi parempi joukkue ottaen selvän voiton. Ofbc on sarjajumbo ja en itse oikein näe heillä olevan mahdollisuuksia välieriin.
Et tainnut katsoa peliä... Pelillisesti Lasb oli valovuoden edellä Ofbctä, vaikka sieltä puuttui kärkinimiä ja 12 pelaajaa vain oli pelaamassa.En nyt sanois selkeästi parempi. klubi hallitsi peliä mutta kaatui vastahyökkäyksiin ja alapään virheisiin
Mihin perustat AJS sarjan SPV:n hurjan maalimäärän Wirmoa vastaan? SPV on tainnut tehdä sarjassa 6.5 maalia/peli. Melkoinen poikkeus olisi ja Wirmokin esittänyt vireen nousua viimeaikoina.Onkos veikkauksia viikonlopun peleistä?
Omat veikkaukseni:
YJS
Indians-bbu 6-3
Ervi-Classic 2-1 rl
Steelers-lasb 10-3
Ofbc-Ols 2-6
AJS
Varta-Pelicans 12-3 (Immonen show)
Josba-pelicans 6-2
Varta-saipa 10-2 (immonen show)
Spv-wirmo 16-5
Pitää muistaa kuitenkin että ylemmän pelit voi päättyä miten tahansa. Viikonloppuna varmasti tasaisia vääntöjä.