Pääkallo.fi

P17 SM-sarja 2023-24

Sunnuntaina on kova peli tulossa. Molemmat kaataneet Ols viime viikonloppuna (toinen kaatoi Ofbc myös) uskon ja toivon, että tulee kova peli ja jopa vähän fyysinenkin peli. Tulosveikkauksia? Itse jos pitää veikata sanoisin Blackbirds voittaa Ervin 7-5.

Kuinkas moni osasi odoittaa tällaista tulosta Indians-Classic pelistä, peli oli viihdyttävä lähes tulkoo kokoajan ja olisi voinut päättyä kummalle tahansa.

Huom! Juniorikeskustelun säännöt.
Onko joku muu laittanut merkille että molemmat nystarsin maalivahdit on tosi taitavia, ikävä kyllä samaan aikaan molemmat yrittää pelistä toiseen kalastaa vastustajalle rangaistuksia korostaen kontakteja.

noniin pääkallon parhaan kommentoijan eli minun 2 viikon huili on tullut päätökseen. Ja haluan heti kommentoida ofbctä jotka ovat suomen paras joukkue ja en yllättyisi vaikka löytyvät sm välieristä.

Isoin yllätys positiivisesti oli vkl peleissä OLS. Ennen ylemmän jatkosarjan alkua kommentoin että nykyisellä tosi varovaisella pelaamisella OLS tekee itselleen vaikeaksi menestymisen sarjassa ja näinhän se on mennyt. Vkl Lasb pelissä olikin sitten aivan eri meininki. Peli oli rohkeaa, pyrittiin lähes koko ajan luomaan peliä. Maalipaikkoja oli paljon enempäänkin maaleihin ja tämä jos jatkuu niin OLS tulee nousemaan ennen playoffsien alkua. Jos taas palataan ns vanhaan niin kotiedusta ei kannate haaveilla. Mielenkiinnolla odotan OLS n seuraavia pelejä

noniin pääkallon parhaan kommentoijan eli minun 2 viikon huili on tullut päätökseen. Ja haluan heti kommentoida ofbctä jotka ovat suomen paras joukkue ja en yllättyisi vaikka löytyvät sm välieristä.
Katsoitko heidän peliä viikonloppuna Lasbia vastaan? Lasb oli todella vajaalla miehistöllä ja pelannut edellisenä päivänä Olssia vastaan ja silti oli selkeästi parempi joukkue ottaen selvän voiton. Ofbc on sarjajumbo ja en itse oikein näe heillä olevan mahdollisuuksia välieriin.

Katsoitko heidän peliä viikonloppuna Lasbia vastaan? Lasb oli todella vajaalla miehistöllä ja pelannut edellisenä päivänä Olssia vastaan ja silti oli selkeästi parempi joukkue ottaen selvän voiton. Ofbc on sarjajumbo ja en itse oikein näe heillä olevan mahdollisuuksia välieriin.
En nyt sanois selkeästi parempi. klubi hallitsi peliä mutta kaatui vastahyökkäyksiin ja alapään virheisiin

Onkos veikkauksia viikonlopun peleistä?
Omat veikkaukseni:
YJS
Indians-bbu 6-3
Ervi-Classic 2-1 rl
Steelers-lasb 10-3
Ofbc-Ols 2-6
AJS
Varta-Pelicans 12-3 (Immonen show)
Josba-pelicans 6-2
Varta-saipa 10-2 (immonen show)
Spv-wirmo 16-5

Pitää muistaa kuitenkin että ylemmän pelit voi päättyä miten tahansa. Viikonloppuna varmasti tasaisia vääntöjä.

Onkos veikkauksia viikonlopun peleistä?
Omat veikkaukseni:
YJS
Indians-bbu 6-3
Ervi-Classic 2-1 rl
Steelers-lasb 10-3
Ofbc-Ols 2-6
AJS
Varta-Pelicans 12-3 (Immonen show)
Josba-pelicans 6-2
Varta-saipa 10-2 (immonen show)
Spv-wirmo 16-5

Pitää muistaa kuitenkin että ylemmän pelit voi päättyä miten tahansa. Viikonloppuna varmasti tasaisia vääntöjä.
Mihin perustat AJS sarjan SPV:n hurjan maalimäärän Wirmoa vastaan? SPV on tainnut tehdä sarjassa 6.5 maalia/peli. Melkoinen poikkeus olisi ja Wirmokin esittänyt vireen nousua viimeaikoina.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.