Pääkallo.fi

P17 SM-sarja 2023-24

Viestejä
34
ei suoraan sanoen ollut mitään hajua missä teo louko pelaa nykyisin. Oletin viestisi perusteella hänen pelaavan granissa, mutta olin selvästi väärässä, kun en ole niin jaksanut p17 ikäisten salibandypelaajien siirtoikkunaa seurata.
Ensinnäkään ei ollut minun viestini tuo alkuperäinen ja toiseksi turhaan itse tulet asiasta pätemään jos kerta itse et ole perehtyny aiheeseen.
 
Viestejä
5
todella hieno juttu, mutta grifk ja teo louko kuuluvat molemmat divariin ja mahdollisesti lukutaidon omistaessasi huomaat tämän olevan sm sarjaan tarkoitettu viestikanava.
Luulisi ”säbätietäjänä” että tiedät että teo louko viime maajoukkuetie leirin all-stars ketjun maalivahti. Joten oletan että antaa loistavia näyttöjä myös sm-sarjassa.
 
Viestejä
37
Onko sinusta kunnioittavaa sanoa, että pelaaja kuuluu divariin tällä ”vapaalla ja kunnioituksen omaavalla palstalla” niinkuin itse teit.
sen viestin kirjoitushetkellä en ollut tietounen pelaajan siirrosta indiansiin, kuten olen jo sanonut, vaan luulin hänen pelaavan vanhassa joukkueessan, joka on divarissa. Sen takia sanoin mitä sanoin, jonka varmasti ymmärrät fiksuna ihmisenä
 
Viestejä
8,082
Parin tunnin päästä tulee viikko täyteen sitä, kun ketjussa on lähinnä väännetty yhdestä maalivahdista / hänen seurastaan. Leivon kakun juhlan kunniaksi. Vieläkö saataisiin toinen viikko pidettyä aiheesta keskustelua pystyssä? Toivoisin Pääkallolta myös selvästi kulttipelaajaksi nousseen haastattelua.
 
Viestejä
34
Parin tunnin päästä tulee viikko täyteen sitä, kun ketjussa on lähinnä väännetty yhdestä maalivahdista / hänen seurastaan. Leivon kakun juhlan kunniaksi. Vieläkö saataisiin toinen viikko pidettyä aiheesta keskustelua pystyssä? Toivoisin Pääkallolta myös selvästi kulttipelaajaksi nousseen haastattelua.
Toisen viikon kunniaksi voisit leipoa itsesi pois viisastelemasta junnujen palstalta, jos kerta asia noin paljon pallejasi kutittaa.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
588
Eiköhän nyt yritetä keskustelun sävyä muuttaa asiallisemmaksi, ja jättää jankutus myös pois. Ja pallien kutittelua ei varsinkaan kaivata.
 
Viestejä
37
Parin tunnin päästä tulee viikko täyteen sitä, kun ketjussa on lähinnä väännetty yhdestä maalivahdista / hänen seurastaan. Leivon kakun juhlan kunniaksi. Vieläkö saataisiin toinen viikko pidettyä aiheesta keskustelua pystyssä? Toivoisin Pääkallolta myös selvästi kulttipelaajaksi nousseen haastattelua.
anteeksi arto lupaan samantien lopettaa keskustelemisen kyseisestä aiheesta!
 
Viestejä
215
Onko kukaan seurannut WTC p17 pelejä?
Joo. Kaks peliä kerralla, eka ja vika. Jos MC on täysin yliarvostettu ja kohtuuttoman kallis, nii tuo turnaus vasta on pelleilyä. Tai mikäs siinä, jos tykkää kavereiden kans vähän neppailla. Höntsääminen olis liian mairittelevaa terminä.
Pelaajat ovat itse ilmottautuneet tonne, eivät siis minkään puolueettoman valintaseulan läpäisseitä.
 
Viestejä
162
Joo. Kaks peliä kerralla, eka ja vika. Jos MC on täysin yliarvostettu ja kohtuuttoman kallis, nii tuo turnaus vasta on pelleilyä. Tai mikäs siinä, jos tykkää kavereiden kans vähän neppailla. Höntsääminen olis liian mairittelevaa terminä.
Pelaajat ovat itse ilmottautuneet tonne, eivät siis minkään puolueettoman valintaseulan läpäisseitä.
silti suomella kyllä aika kova porukka kasassa. näkeekö pelien tuloksia mistään?
 
Viestejä
17
Joo. Kaks peliä kerralla, eka ja vika. Jos MC on täysin yliarvostettu ja kohtuuttoman kallis, nii tuo turnaus vasta on pelleilyä. Tai mikäs siinä, jos tykkää kavereiden kans vähän neppailla. Höntsääminen olis liian mairittelevaa terminä.
Pelaajat ovat itse ilmottautuneet tonne, eivät siis minkään puolueettoman valintaseulan läpäisseitä.
Ihan selvennykseksi pelaajat eivät ole turnaukseen itse ilmoittautunut vaan joukkueiden pelaajat ovat valinneet joukkueiden valmentajat koskee myös muita maita.
 
Viestejä
215
Ihan selvennykseksi pelaajat eivät ole turnaukseen itse ilmoittautunut vaan joukkueiden pelaajat ovat valinneet joukkueiden valmentajat koskee myös muita maita.
Tämä ei pidä paikkaansa. Tai no, "haluatko lähteä?" vrt "sinut on valittu".
Mutta onhan suomalaisilla hyvä nippu, ei siinä. Pointti lähinnä siinä, että jos jalkeilla olis SSBLn porukka, sekä valmennus että pelaajat olis toisenlaiset.
Siitä jatkopohdinta, kumpi parempi..
 
Viestejä
215
Ihan selvennykseksi pelaajat eivät ole turnaukseen itse ilmoittautunut vaan joukkueiden pelaajat ovat valinneet joukkueiden valmentajat koskee myös muita maita.

Lähetä kiinnostusilmoitus tai anna meille vihjeitä pelaajista​

Vanhempana – Onko sinulla lapsi, joka haluaa olla osa maasi WTC-tiimiä?
Valmentajana – Haluatko suositella pelaajia WTC-joukkueeseen?
Google-suomennus
 
Viestejä
34

Lähetä kiinnostusilmoitus tai anna meille vihjeitä pelaajista​

Vanhempana – Onko sinulla lapsi, joka haluaa olla osa maasi WTC-tiimiä?
Valmentajana – Haluatko suositella pelaajia WTC-joukkueeseen?
Google-suomennus
Suomen P17 joukkueen on koonnut Wirmon valmentaja Juha ”The Boss” Hyvärinen. Kutsunut pelaajia leirille. Ilmoittautumista ei ole ollut kyseisessä joukkueessa saatavilla edes.
 
Viestejä
17

Lähetä kiinnostusilmoitus tai anna meille vihjeitä pelaajista​

Vanhempana – Onko sinulla lapsi, joka haluaa olla osa maasi WTC-tiimiä?
Valmentajana – Haluatko suositella pelaajia WTC-joukkueeseen?
Google-suomennus
Sisäpiiri tietojen mukaan ainakin suomen 07 joukkue on valittu täysin valmentajien toimesta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös