tykkään myös perehtyä enemmän vain playoff tason joukkueisiin lisätäkseni vieläJa sinä sarjasta yleiskäsityksen omistaessasi (ainakin omien luulojen mukaan) tiedät ko. maalivahdin edustavan Indianssia, joka pelaa SM-sarjassa.
tykkään myös perehtyä enemmän vain playoff tason joukkueisiin lisätäkseni vieläJa sinä sarjasta yleiskäsityksen omistaessasi (ainakin omien luulojen mukaan) tiedät ko. maalivahdin edustavan Indianssia, joka pelaa SM-sarjassa.
Ensinnäkään ei ollut minun viestini tuo alkuperäinen ja toiseksi turhaan itse tulet asiasta pätemään jos kerta itse et ole perehtyny aiheeseen.ei suoraan sanoen ollut mitään hajua missä teo louko pelaa nykyisin. Oletin viestisi perusteella hänen pelaavan granissa, mutta olin selvästi väärässä, kun en ole niin jaksanut p17 ikäisten salibandypelaajien siirtoikkunaa seurata.
Luulisi ”säbätietäjänä” että tiedät että teo louko viime maajoukkuetie leirin all-stars ketjun maalivahti. Joten oletan että antaa loistavia näyttöjä myös sm-sarjassa.todella hieno juttu, mutta grifk ja teo louko kuuluvat molemmat divariin ja mahdollisesti lukutaidon omistaessasi huomaat tämän olevan sm sarjaan tarkoitettu viestikanava.
emmä mikää säbätietäjä väittäny olevani hyvä herra.Luulisi ”säbätietäjänä” että tiedät että teo louko viime maajoukkuetie leirin all-stars ketjun maalivahti. Joten oletan että antaa loistavia näyttöjä myös sm-sarjassa.
luulin tämän olevan vapaa keskustelupalsta, kunhan kunnioittaa muita ja pelaajia. Olen kuitenkin pahoillani jos loukkasin sinua rakasEnsinnäkään ei ollut minun viestini tuo alkuperäinen ja toiseksi turhaan itse tulet asiasta pätemään jos kerta itse et ole perehtyny aiheeseen.
Onko sinusta kunnioittavaa sanoa, että pelaaja kuuluu divariin tällä ”vapaalla ja kunnioituksen omaavalla palstalla” niinkuin itse teit.luulin tämän olevan vapaa keskustelupalsta, kunhan kunnioittaa muita ja pelaajia. Olen kuitenkin pahoillani jos loukkasin sinua rakas
sen viestin kirjoitushetkellä en ollut tietounen pelaajan siirrosta indiansiin, kuten olen jo sanonut, vaan luulin hänen pelaavan vanhassa joukkueessan, joka on divarissa. Sen takia sanoin mitä sanoin, jonka varmasti ymmärrät fiksuna ihmisenäOnko sinusta kunnioittavaa sanoa, että pelaaja kuuluu divariin tällä ”vapaalla ja kunnioituksen omaavalla palstalla” niinkuin itse teit.
Toisen viikon kunniaksi voisit leipoa itsesi pois viisastelemasta junnujen palstalta, jos kerta asia noin paljon pallejasi kutittaa.Parin tunnin päästä tulee viikko täyteen sitä, kun ketjussa on lähinnä väännetty yhdestä maalivahdista / hänen seurastaan. Leivon kakun juhlan kunniaksi. Vieläkö saataisiin toinen viikko pidettyä aiheesta keskustelua pystyssä? Toivoisin Pääkallolta myös selvästi kulttipelaajaksi nousseen haastattelua.
anteeksi arto lupaan samantien lopettaa keskustelemisen kyseisestä aiheesta!Parin tunnin päästä tulee viikko täyteen sitä, kun ketjussa on lähinnä väännetty yhdestä maalivahdista / hänen seurastaan. Leivon kakun juhlan kunniaksi. Vieläkö saataisiin toinen viikko pidettyä aiheesta keskustelua pystyssä? Toivoisin Pääkallolta myös selvästi kulttipelaajaksi nousseen haastattelua.
Joo. Kaks peliä kerralla, eka ja vika. Jos MC on täysin yliarvostettu ja kohtuuttoman kallis, nii tuo turnaus vasta on pelleilyä. Tai mikäs siinä, jos tykkää kavereiden kans vähän neppailla. Höntsääminen olis liian mairittelevaa terminä.Onko kukaan seurannut WTC p17 pelejä?
silti suomella kyllä aika kova porukka kasassa. näkeekö pelien tuloksia mistään?Joo. Kaks peliä kerralla, eka ja vika. Jos MC on täysin yliarvostettu ja kohtuuttoman kallis, nii tuo turnaus vasta on pelleilyä. Tai mikäs siinä, jos tykkää kavereiden kans vähän neppailla. Höntsääminen olis liian mairittelevaa terminä.
Pelaajat ovat itse ilmottautuneet tonne, eivät siis minkään puolueettoman valintaseulan läpäisseitä.
silti suomella kyllä aika kova porukka kasassa. näkeekö pelien tuloksia mistään?
Ihan selvennykseksi pelaajat eivät ole turnaukseen itse ilmoittautunut vaan joukkueiden pelaajat ovat valinneet joukkueiden valmentajat koskee myös muita maita.Joo. Kaks peliä kerralla, eka ja vika. Jos MC on täysin yliarvostettu ja kohtuuttoman kallis, nii tuo turnaus vasta on pelleilyä. Tai mikäs siinä, jos tykkää kavereiden kans vähän neppailla. Höntsääminen olis liian mairittelevaa terminä.
Pelaajat ovat itse ilmottautuneet tonne, eivät siis minkään puolueettoman valintaseulan läpäisseitä.
Tämä ei pidä paikkaansa. Tai no, "haluatko lähteä?" vrt "sinut on valittu".Ihan selvennykseksi pelaajat eivät ole turnaukseen itse ilmoittautunut vaan joukkueiden pelaajat ovat valinneet joukkueiden valmentajat koskee myös muita maita.
Ihan selvennykseksi pelaajat eivät ole turnaukseen itse ilmoittautunut vaan joukkueiden pelaajat ovat valinneet joukkueiden valmentajat koskee myös muita maita.
Suomen P17 joukkueen on koonnut Wirmon valmentaja Juha ”The Boss” Hyvärinen. Kutsunut pelaajia leirille. Ilmoittautumista ei ole ollut kyseisessä joukkueessa saatavilla edes.Lähetä kiinnostusilmoitus tai anna meille vihjeitä pelaajista
Vanhempana – Onko sinulla lapsi, joka haluaa olla osa maasi WTC-tiimiä?
Valmentajana – Haluatko suositella pelaajia WTC-joukkueeseen?
Google-suomennus
Sisäpiiri tietojen mukaan ainakin suomen 07 joukkue on valittu täysin valmentajien toimesta.Lähetä kiinnostusilmoitus tai anna meille vihjeitä pelaajista
Vanhempana – Onko sinulla lapsi, joka haluaa olla osa maasi WTC-tiimiä?
Valmentajana – Haluatko suositella pelaajia WTC-joukkueeseen?
Google-suomennus