Pääkallo.fi

P17 SM-sarja 2023-24

Viestejä
77
Näinhän siinä kävi. Todella viihdyttävä peli jossa molemmat tekivät hienoja maaleja sekä puolustuspelaaminen oli molemmilla hyvää. Lasb on todella tämän sarjan tasoinen joukkue ja pystyy haastamaan omalla pelillään kenet vain tässä sarjassa. Heillä on varmasti yksi sarjan parhaimmista maalivahdeista
Juuri näin. Ainiala on pelannut hyvin kaikki pelit mitä olen lasbilta tällä kaudella nähnyt.
 
Viestejä
77
Tulosveikkaukset viikonlopun peleihin:

Nystars - Pelicans 6-7
SaiPa - Josba/Leba 9-2
BBU - Steelers 7-4
Indians - OFBC 7-8ja
LASB - OFBC 5-1
Sudet - Josba/Leba 12-3
Wirmo - Pelicans 9-3
 
Viestejä
2
Tulosveikkaukset viikonlopun peleihin:

Nystars - Pelicans 6-7
SaiPa - Josba/Leba 9-2
BBU - Steelers 7-4
Indians - OFBC 7-8ja
LASB - OFBC 5-1
Sudet - Josba/Leba 12-3
Wirmo - Pelicans 9-3
Nystars vie kyllä Pelicansia veikkaan itse 8-4
Ja myös Lasb-Ofbc pelistä kovemman eli noin 4-6 Ofbc:lle.
 
Viestejä
26
Huom! Juniorikeskustelun säännöt.
en ymmärrä miten kaikki häviää saipalle eihä he edes osaa pelata. Hirveetä rämpimistä eikä pelaaja taidosta mitää havaintoa kaikki ovat aika huonoja tai sitten he ali suorittavat ja paljon.
 
Viestejä
15
Huom! Juniorikeskustelun säännöt.
Tänään tuli katsottua BBU vs Steelers ottelu, joka päättyi tiukkojen taisteluiden jälkeen Steelerssin voittoon. Hieman harmittaa, kun en itse päässyt kurkelan pyhättöön kiireiden takia. Ottelu oli hyvin tasainen, mutta Steelers hoiti rutiinin omaisesti voiton kotiin, vaikka Steelerssin maalinvartijalla ei näyttänyt olevan paras päivä ja BBU oli johdossa moneen otteeseen, niin Steelers ei luovuttanut vaan jaksoivat painaa hommia uudestaan ja uudestaan. Pitäähän tässä myös yksi herra mainita, joka ei aina pisteillä herkuttele, mutta erittäin isolla tunteella ja sydämellä pelaava #86 Hannes Hämäläinen. Hän pelaa jokaisen tilanteen loppuun asti ja on joukkue pelaaja isolla J:llä. Streamia seuratessa itseä hieman otti päähän Blackbirds-mammat, kun joka toinen minuutti katsomosta kuuluu: ”tsemppiä BBU”. Tiedän kyllä että se on todella jännittävää, kun oma poika pelaa kentällä ja jos vähänkin tähän omaan poikaan edes kosketaan, niin ruvetaan ulvomaan. No valitus sikseen tasainen vääntö ja pisteet Hämeenlinnaan.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
585
en ymmärrä miten kaikki häviää saipalle eihä he edes osaa pelata. Hirveetä rämpimistä eikä pelaaja taidosta mitää havaintoa kaikki ovat aika huonoja tai sitten he ali suorittavat ja paljon.
Streamia seuratessa itseä hieman otti päähän Blackbirds-mammat, kun joka toinen minuutti katsomosta kuuluu: ”tsemppiä BBU”. Tiedän kyllä että se on todella jännittävää, kun oma poika pelaa kentällä ja jos vähänkin tähän omaan poikaan edes kosketaan, niin ruvetaan ulvomaan.
Varoitukset juniorikeskustelun sääntörikkomuksista @analyysimikko ja @Hyvä jokipojat
 
Viestejä
7
En voi ymmärtää miten ofbc on voinut haastaa kärkijoukkueita, kun miehistöstä ei oikein löydy staroja eikä joukkue ole kokonaisuutenakaan sen arvoinen, mitä voisi tulosten perusteella uskoa. Ihan hyvin on pärjännyt. Uskon tämän johtuneen heidän yllätyksellisestä pelityylistä, jota olen ihaillut.
 
Viestejä
5
Tänään kävi Josba-Sudet pelissä toimitsijoilla ihmeellinen kämmi kun antoivat lopussa noin 10 sekuntia lisäaikaa. Toki isompi puheenaihe pitäisi olla tuomari pelin ihmeellisyys. Selvät korkeat mailat jää näkemättä mutta mitättömästä tuuletuksesta annetaan 2+10. Mutta se siitä josba keräsi itsensä hyvin eilisen pelin jälkeen ja onnistui antamaan Susille ensimmäisen kolmen pisteen häviön. Susien kärkipelaajat olivat aika näkymättömiä pelissä ja Josban puolustus peli oli ihailtavaa aina loppuun saakka. Hieno katsoa näin tiukkoja pelejä!
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
585
@numeroysi on itse poistanut viestinsä, mutta siitä huolimatta lähtee kahden viikon huilille. Ei näitä huonoja sisäpiiriläppiä tai mitä ikinä ovatkaan.

@Asterdami ensimmäinen, ja itse poistamansa viesti, rikkoi juniorikeskustelun sääntöjä niin räikeästi, että siitä tuloksena kuukauden huili.

@Kala69 ei myöskään kaivata näitä läppiä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös