Pääkallo.fi

P17 SM-sarja 2024-25

Lisäpelejä joo, mut ei taida olla pääsarjana.
Olin jo luovuttanut koska tämä on melko turha keskustelu mutta tässä muutama lisää mielestäni isohkoista seuroista. Pienten seurojen listoja en edes jaksanut alkaa selaamaan koska sieltä löytyy paljon nimiä lisää. Mattila - Oilers, Björklund - Indians

Onko tuo KRPn striimi ihan tosissaan tehty vai hukataanko jonkun isän/äidin aikaa ihan vaan huvin vuoksi pari tuntia arki-iltana?

Krp-classic pelistä kerkisin viimeisen erän katsoa ja erään lähdettiin 3-8 classicin johdossa. Erä näytti hyvin kaaosmaiselta, kumpikaan joukkue ei saanut rauhoitettua peliä ja mentiin päästä päähän. Krp onnistui kääntämään classicin tekemät virheet edukseen ja teki pelin tiukaksi. Toki krp saattoi olla toisessa erässä samanlaisessa tilanteessa, kun lukemat siitä erästä 0-5. Mutta saa nähdä onnistuuko classic pitämään pelinsä kasassa ja säilyttämään ”puhtaan peli” statuksensa.

Tiikerit ärsyttävä vastaiskujoukkue joka ei luo itse mitään
Hmmm tässä itse kun olen katsonut tiikereiden pelejä niin olen huomannut että tiikerit kääntää kyllä hyvin. Tiikerit osaa myös rakentaa hyvin peliä jos niin haluaa, mutta itse veikkaan että jos sielä ei ole kaikki huippupelaajat paikkalla nii silloin ne enemmän istuu mutta ei istu bussissa koko peliä. Et en voi ihan samaistua sinun mielipiteeseen.

Onko veikkauksia ensimmäisten kierrosten jälkeen alemman top 2? Tai Ervihän sen taitaa viedä mutta kuka nappaa kakkos paikan.
Eiköhän se Joensuu ole. En usko Sastamoloon pidemmällä juoksulla. Voi kyllä hyvinkin pysyä top 4 sisällä. Nibacos ei ole vakuuttanut. Voi kyllä nousta vielä, mutta pahalta näyttää. Koski on myöskin ollut vahvistuksista huolimatta vaisu. Aika näyttää!

Tiikerit ärsyttävä vastaiskujoukkue joka ei luo itse mitään
Tämän ei pitäisi ketään yllättää, kun sama meno myös viime vuonna. Joukkueella on luovuutta hyvin rajallisesti muutamaa yksilöä lukuun ottamatta ja pallollinen peli täysin kaavamaista hyvin pienellä vaihtelulla. Ei joukkueesta hyvää kerro, kun näyttää ulospäin siltä, että vaparikuvioihin käytetään enemmän aikaa kuin avauspelaamiseen ja hallitun pallollisen pelin harjoittamiseen. Tiikereiden peli ei ketään kehitä eikä viihdytä. Epäilen, ettei joukkue keväällä pitkälle pötki toistamiseen.

Tämän ei pitäisi ketään yllättää, kun sama meno myös viime vuonna. Joukkueella on luovuutta hyvin rajallisesti muutamaa yksilöä lukuun ottamatta ja pallollinen peli täysin kaavamaista hyvin pienellä vaihtelulla. Ei joukkueesta hyvää kerro, kun näyttää ulospäin siltä, että vaparikuvioihin käytetään enemmän aikaa kuin avauspelaamiseen ja hallitun pallollisen pelin harjoittamiseen. Tiikereiden peli ei ketään kehitä eikä viihdytä. Epäilen, ettei joukkue keväällä pitkälle pötki toistamiseen.
Noh, viime vuoden mestari ja nyt ylemmän jatkosarjan 2. Kyllä tuossa mielestäni viihdearvoa on oikein mukavasti ollut.

Noh, viime vuoden mestari ja nyt ylemmän jatkosarjan 2. Kyllä tuossa mielestäni viihdearvoa on oikein mukavasti ollut.
Kyllä Suomen jääkiekko joukkuekin on menestynyt, vaikka pelaa viihdearvoltaan todella heikkoa jääkiekkoa. Samaa mieltä olen tiikereistä. Osaa sen mitä heille on opetettu, eli jäädyttävät pelin ja iskevät vastaan laitaa pitkin juosten heittäen joskus aina sokkona palloa takatolpalle. Tiikereiden pelissä ei ole luovuutta vaparikuvioiden ulkopuolella. Hienoa, että vielä pärjäävät, mutta keväällä en usko tason riittävän ja todennäköisesti ensi kaudella löytävät heille paremmin sopivan kodin Etelä-Suomen p19 kilpa-sarjasta.

Kyllä Suomen jääkiekko joukkuekin on menestynyt, vaikka pelaa viihdearvoltaan todella heikkoa jääkiekkoa. Samaa mieltä olen tiikereistä. Osaa sen mitä heille on opetettu, eli jäädyttävät pelin ja iskevät vastaan laitaa pitkin juosten heittäen joskus aina sokkona palloa takatolpalle. Tiikereiden pelissä ei ole luovuutta vaparikuvioiden ulkopuolella. Hienoa, että vielä pärjäävät, mutta keväällä en usko tason riittävän ja todennäköisesti ensi kaudella löytävät heille paremmin sopivan kodin Etelä-Suomen p19 kilpa-sarjasta.
Tästä päästäänkin jo ensi kauteen. Tuleeko ensi kaudelle P19-sarjaan Ervi-Tiikerit fuusio? Koska uskon Tiikereiden kärkijätkien haluavan pelata vielä SM-sarjaa. Joten Ervi voi hyvinkin saada lähes kentällisen kovia pelimiehiä.

Tästä päästäänkin jo ensi kauteen. Tuleeko ensi kaudelle P19-sarjaan Ervi-Tiikerit fuusio? Koska uskon Tiikereiden kärkijätkien haluavan pelata vielä SM-sarjaa. Joten Ervi voi hyvinkin saada lähes kentällisen kovia pelimiehiä.
Niin, nythän jo nähtiin kausien välillä tapahtuneista siirtymisistä, mitä jäi vetävän käteen. En tiedä, kuinka montaa kovaa pelimiehestä tuo ErVin alempi jatkosarja-taso houkuttelee.

• Tykkää
Reaktiot: PBC
Asiaton käytös.
Niin, nythän jo nähtiin kausien välillä tapahtuneista siirtymisistä, mitä jäi vetävän käteen. En tiedä, kuinka montaa kovaa pelimiehestä tuo ErVin alempi jatkosarja-taso houkuttelee.
Noh. Kyllä se alempi houkuttaa enemmän, kuin Etelä-Suomen aluesarja. Nimimerkkisikin kertoo siitä kuinka yksinkertainen olet, joten ymmärrän kyllä jos sinun on hankala käsittää ettei Tiikerit pysty ensikaudella SM-sarjaa pelaamaan.

Varmasti on tällä hetkellä helppo erville naureskella, mutta faktahan on se, että ervin joutuminen on alempaan jatkosarjaan totaalinen farssi. Sarjamuoto on täysi vitsi eikä alempaan sarjaan joutuminen pitäisi olla mahdollista niin, että samoilla pisteillä olisi toisen lohkon 2. Voin lisäksi väittää, että todella harva haluaa keväällä playareissa ervin kohdata, vaikka juuri nyt väärässä painosarjassa painii.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.