Tällä hetkellä näyttää että ei ole, mutta pienet asiat ratkaisee. Mikä on terveystilanne kelläkin ja minkälaisen kokoonpanon mikäkin joukkue saa jalkeille.onko keväällä millään joukkuella mahdolista haastaa wirmoa finaaleissa
Tällä hetkellä näyttää että ei ole, mutta pienet asiat ratkaisee. Mikä on terveystilanne kelläkin ja minkälaisen kokoonpanon mikäkin joukkue saa jalkeille.onko keväällä millään joukkuella mahdolista haastaa wirmoa finaaleissa
Totta kai on.onko keväällä millään joukkuella mahdolista haastaa wirmoa finaaleissa
stars on julistanut itsensä p19 sm kultamitalistiksi jo kauden alussa joten heiltä sopii odottaa vastausta wirmon otteisiinonko keväällä millään joukkuella mahdolista haastaa wirmoa finaaleissa
Tietääkseni Masku ei ole ainakaan ketään SM-finaaleissa voittanut.onko keväällä millään joukkuella mahdolista haastaa wirmoa finaaleissa
Monta tekijää pois tänään.Wirmolla tänään ilmeisesti osa pelaajista A-poikien mukana.
Noh, monta ja monta...Monta tekijää pois tänään.
Haikio myös tekijä minun papereissa.Noh, monta ja monta...
Käytännössä poissa on kolme "tekijää"; Isolauri, Koski ja Hellén M.
Toisaalta vahvistuksena on vakiokokoonpanon ulkopuolelta Artturi Hyvärinen.
Totta, unohdin Haikion.Haikio myös tekijä minun papereissa.
Missä pelissä en tulospalvelusta heti löytänyt wirmolta 22 joukkuetta.Wirmolla tänään ilmeisesti osa pelaajista A-poikien mukana.
Pelaa powerade kesäliigaa. Maineikkaassa sarjassa on nähty mm. Toni Salminen ja valmennushommissa Mikko Rantanenkin!Missä pelissä en tulospalvelusta heti löytänyt wirmolta 22 joukkuetta.
Mikä joukkue tämä ”maalaistivoli” on mielestäni kyseinen joukkue pelaa p17sm sarjaa?Melkein jo laitoin lukkoon 6 parasta ylemmässä. Mutta. Steelers voitti ervin ja on pisteen päässä töpselistä. Tivoli voittaa melko varmasti runkosarjan ja C on toinen. Saattaa olla että steelersin loppukausi on liian kova, jotta pääsisi 6 joukkoon... maalaistivoli saa playoff peleihin varmasti parhaat kentälle. Isommilla seuroilla on varmasti haasteita kokoonpanon kanssa, jos on monet junnut eri ikäluokkien playoff peleissä. Tai edari tarvitsee vahvistuksia. Tivoli on selkeä suosikki mestariksi. Saa nähdä miten käy? Toivotaan tiukkoja ja reiluja playoffeja👍
Itse olen mieltänyt Wirmon ihan seurana "maalaistivoliksi", mutta kai se nimitys siitä P17-joukkueen pelitavasta on lähtenyt liikkeelle.Mikä joukkue tämä ”maalaistivoli” on mielestäni kyseinen joukkue pelaa p17sm sarjaa?
Mynämäellä ei oikein ikinä tunnu tuomarit olevan ihan kauhean hyviä, mitä niitä pelejä välillä on tullut seurattua.Mistähän mahdettiin tämä wirmo-steelers pelin tuomari kaksikko repäistä. Oli meinaan taas sen tason toimintaa että huh huh.
Koskahan maaotteluja on niin näkee onko Wirmost monta peluria