Miltä joukkueiden pelit ovat näyttäneet?Viikonloppuna KVMC ajattelin itse lähteä ihan mosalle asti katsomaan poikien pelejä.
Miltä joukkueiden pelit ovat näyttäneet?Viikonloppuna KVMC ajattelin itse lähteä ihan mosalle asti katsomaan poikien pelejä.
Hyvällä mallilla, Indians hoisi homman, kun ilmeisemmin Ervillä ja Tepsillä vanhemmat ikäluokat pois? Northen Stars oli positiivinen yllättäjä en olisi uskonut viimekauden divarijengillä olevan saumaa täällä. Kun sitten taas Josba oli todella huonoMiltä joukkueiden pelit ovat näyttäneet?
spv kyllä myllytti kuin puna-armeija konsanaanEilen Spv-O2. Eka peli 6-3 toinen 9-3
josballa taisi olla viimekausi vain tähdenlentojosballa taisi olla mukana 06 painotteinen joukkue, koska 05 runkomiehiä ei kokoonpanossa näkynyt. Voivat olla toki myös loukissa tai siirtyneet vanhempaan ikäluokkaan.
Moro Petri! Aion olla sinun kirjoituskaverinasi täällä nyt uuden kauden ajan todella aktiivisesti. Laitetaan kova pyöritys päälle.Moi! Olen palannut kesätauolta ja aion palata kirjoittelemaan aktiivisesti tälle palstalle. Kovaa settii tulossa!
peli kesti ehkä hieman yli 40min koska vuoro loppuiO2 - Happee 1-7, ensimmäinen erä tasaista.
No en lähtisi niinkään sanomaan. Mc-turnauksessa F-liiga miehistöllä 4 sija ei ole vakuuttava mielestäni.Happeelta odotan taas menestystä. Harkkapelit antoivat osviittaa siitä mitä kaudella tulee tapahtumaan!