Nopeasti klikkaamalla nimeäni olisi selvinnyt että en ole Tampereelta...kyllä te tamperelaiset ootte outoa sakkia
remontada?Onnea tepesille kun onnistuivat pidentämään kautta kahdella päivällä! Onkos kellään veikkauksia monta maalia onnistuvat tekemään vai tekeekö yhtään kun pelataan taas oikean kokoisella kentällä?😁
Ainakin yhtä paskanen loppu, ilmeisesti 60 minuuttia Leafillä on pitkä aika, kotijoukkueelle.remontada?
Hunajaan oli tänään(kin) sekoittunut liikaa vettä. Vastustajan ei tarvinnut haalia apuvoimia, ja siitä huolimatta selkeä voitto.Morjestä ystävät!
Se puhuttu Hellenin maila lähtee jollekkin teistä nimikirjoituksen kera. Laittakaa mulle Avausmaalintekijä ja aika yksityisviestillä ni katsotaan sieltä voittaja!
Tipseihin, En jaksa tähän enään liikoja jaaritella tänään ei vain ole kuin yksi voittaja tästä parista ja se on TPS, niinkuin vinkeistäni käynyt usein ilmi😉
TPS ON SUOMENMESTARI, YMMÄRRÄTTEKÖ
1. TPS Moneyline 2.00x
Niin taiski vittu ollaOLS back to back ei tässä muu auta. 07 nii kova poppoo ja 06 3 sm-finaalia putkee ja ny tuli kulta!!! Kiinnostava sarja tulee, mut ei voi mitään.
Hänestä puheenolleen voisin vaikka antaa kesäksi tänne yhden vedonlyönti vinkin jolla saa helpot kesälomarahat taskuun😁Antti86 on pelle. Haistakaa kaikki vit**! Classic on uusi suomen mestari!
En minä voi täällä teille muuta sanoa kuin MALTTIA. Tämä kuulostaa siltä että olette lyöneet koko vuoden kassanne tälle viimeiselle finaalille.Antti86 on nöyrää poikaa nyt
Luojan kiitos!Kesäksi koitan löytää jotain mutta niistä tänne ei tule.
Täältä muuten löytyy Kilposen Arton perustama veikkaus ryhmä. Voit sinne sitten laittaa nämä Veikkaus uutiset jatkossa.En minä voi täällä teille muuta sanoa kuin MALTTIA. Tämä kuulostaa siltä että olette lyöneet koko vuoden kassanne tälle viimeiselle finaalille.
Onhan niitä hyviä uutisiakin😉 Yksi ryhmäläinen laittoi eilen kuvaa kun teki pleijarivihjeilläni matkan etelään kesäksi😉👇
Jatketaan tätä touhua sitten syksyllä uusissa merkeissä, Kesäksi koitan löytää jotain mutta niistä tänne ei tule.