Pääkallo

P19 SM-sarja 2025-2026

Salibandykausi on nurkan takana, lomat/bännit on lusittu ja sehän tarkoittaa Säbäukon paluuta sorvin ääreen takuuvarmojen sarjaveikkausten muodossa:

Lohko A:
1. OLS
2. Classic
3. Indians
4. Papas
5. Nokian KRP
6. Oilers
7. Sudet SB
8. SBS Wirmo

Lohko B:
1. TPS
2. Karhut
3. Lasb
4. EräViikingit
5. Salba
6. Josba
7. Steelers
8. VarTa

Itse aion seurata suurennuslasilla Karhuja sekä Papasia, Indians olisi myös mielenkiintoinen seurattava, mutta HeimoTV tuskin toimii niin taitaa sen seuraaminen jäädä vieraspelien armoille.
1/5 ragebait.

Salibandykausi on nurkan takana, lomat/bännit on lusittu ja sehän tarkoittaa Säbäukon paluuta sorvin ääreen takuuvarmojen sarjaveikkausten muodossa:

Lohko A:
1. OLS
2. Classic
3. Indians
4. Papas
5. Nokian KRP
6. Oilers
7. Sudet SB
8. SBS Wirmo

Lohko B:
1. TPS
2. Karhut
3. Lasb
4. EräViikingit
5. Salba
6. Josba
7. Steelers
8. VarTa

Itse aion seurata suurennuslasilla Karhuja sekä Papasia, Indians olisi myös mielenkiintoinen seurattava, mutta HeimoTV tuskin toimii niin taitaa sen seuraaminen jäädä vieraspelien armoille.
Indians kiinnostaa mutta ainakin valtaosa tämän foorumin kirjoittajista pitää Heimon tyyliä pelata tylsänä ja jopa lajia tappavana tapana pelata. Mikä Inkkareissa lisää kiinnostusta?

Indians kiinnostaa mutta ainakin valtaosa tämän foorumin kirjoittajista pitää Heimon tyyliä pelata tylsänä ja jopa lajia tappavana tapana pelata. Mikä Inkkareissa lisää kiinnostusta?
Ainakin se, että miten pärjää, kun vahvat nollakutoset eivät enää ole mukana. Westendissä on sössitty asioita jo pidemmän aikaa nollakaseista nuorempiin ja vaikea nähdä, että pitkään aikaan Indians tulisi pärjäämään valtakunnallisissa SM-sarjoissa. Tällä joukkueella toki vielä runko sen verran vahva, että pärjännee kohtuullisesti, mutta vaikea joukkue ennakoitavaksi. Nollakaseja taitaa joukkueessa pelata hyvin vähän.

Lohko A:
1. OLS
2. Classic
3. Indians
4. Papas
5. Nokian KRP
6. Oilers
7. Sudet SB
8. SBS Wirmo

Lohko B:
1. TPS
2. Karhut
3. Lasb
4. EräViikingit
5. Salba
6. Josba
7. Steelers
8. VarTa

0/100 rahebait

Lohko A:
1. OLS
2. Classic
3. Indians
4. Papas
5. Nokian KRP
6. Oilers
7. Sudet SB
8. SBS Wirmo

Lohko B:
1. TPS
2. Karhut
3. Lasb
4. EräViikingit
5. Salba
6. Josba
7. Steelers
8. VarTa

Paska ragebait🚽

Lohko A:
1. OLS
2. Classic
3. Indians
4. Papas
5. Nokian KRP
6. Oilers
7. Sudet SB
8. SBS Wirmo

Lohko B:
1. TPS
2. Karhut
3. Lasb
4. EräViikingit
5. Salba
6. Josba
7. Steelers
8. VarTa

ihan okei veikkauksia mutta luulen menevän päin mäntyä

Huom! Juniorikeskustelun säännöt.
Nyt oli kyllä wirmo sudet pelissä taas sellaista tuomaritoimintaq että ei mitää järkeä. Näytti siltä että kun rikot niin saat omalle joukkueelle ylivoima. Näitä luokattoman paskoja tuomarimokia tuli siis molempiin suuntiin. Kaiken lisäksi juho 46v bigman huuteli katsomosta

Karhut liikkeellä junnu joukkueella.
Melko heikkotasoista peliä.
Tässä vahva ehdokas valmiiksi alempaan sarjaan.
Nyt taitaa raumalainen puhella omaan pussiin?
Ilman live- tai etäseurantaa, tulospalvelun varassa, tuohan on heidän joukkue. Jos jotain apuja tulee, ovat vielä nuorempia.
Mutta eiköhän se kirkkain näilläkin ansaita Poriin. Valmennus on parasta, samoin 09 ja 08 yksilöt.
@porifani! oikaisee, jos olen väärässä?

Omasta mielestäni pelipaikkojensa parhaat (mv, pakki, right-laituri ja sena) pelastuivat uppoavasta paatista. Tulos on tulos jne.

Mielenkiintoista nähdä miten Steelers tulee pelaa tänä vuonna. Korvenoja ja Hevonojaa mielenkiintoista seurata et miten on kehittynyt viime vuodesta. Mielen kiintoinen kausi näin Steelers fanina! Lets go

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin