Ihmettelin samaa🤔 onko toinen joukkue joutunut karanteeniin ja jouluaattona on kiva pelata mut tuskin sinne siirrettyOnko Krp Clasu siirtynyt jostain syystä? Mun mielestä piti olla tänään ja nyt on laitettu peli jouluaatolle😀
Ihmettelin samaa🤔 onko toinen joukkue joutunut karanteeniin ja jouluaattona on kiva pelata mut tuskin sinne siirrettyOnko Krp Clasu siirtynyt jostain syystä? Mun mielestä piti olla tänään ja nyt on laitettu peli jouluaatolle😀
Ihmettelin samaa🤔 onko toinen joukkue joutunut karanteeniin ja jouluaattona on kiva pelata mut tuskin sinne siirretty
No mitä muuta ne visersi? Miksi siirrettiin?Ei oo koronaa, kertoivat pikkulinnut😀
Ei syttyneet jengit pelaamaan peruskeskiviikkona, säästelevät mieluummin jouluaatolle😂No mitä muuta ne visersi? Miksi siirrettiin?
Kova kuntoisia nuoria😆Classicin A pelaa puolen tunnin väliajalla jouluaattona sekä Raholassa että Spiralilla👍😀
Juu todella kova sillä kaataa lähes yksin Karhut😉Nyt on ainakin ErVillä aika kova ykköskenttä
Oilers vs Spv 8-3Pannaa normiveikkaus joka todennäköisesti menee metsää mut jos yhen saisi edes lähes kohilleen
Oilers-Spv. 11-5
Karhut-Ervi. 4-8
Inkkarit-Tiikerit. 5-6 ja
Hawks-Ols. 7-6 ja
TPS-Steelers. 9-3
Monilla joukkueilla todella mielinkiintoisia kokoonpanoja ja osittain aika vajaita 🤔 ei ole kaikilla edes 3. Kenttää täyttä porukkaa mut sitähän tämä ikäluokka on eli peleissä voi sattua ja tapahtua mitä vaanOilers vs Spv 8-3
Karhut vs Ervi 4-7
Indians vs Tiikerit 8-4
Hawks vs Ols 5-7
Steeelers vs Tps 2-7
Tps:llä aika vajaa kokoonpano 😂, mutta kyllä Steelers kaatuu
Luulen et täydentyy vielä🤔Mahtaako pitää paikkansa vai onko joku virhe että tepsillä 7 kenttäpelaajaa?