Aika pahasti yliarvioin KrP:n, kun veikkasin 3 - 8. 1 - 10 on aika selkeätä kieltä siitä missä Tampereella P21-pojissa mennään.
Monet hakee ja pelaa mm Suomisarjassa ja hakevat ns kovuutta miesten peleihin. Vaikka A SM sarja on todella kova ja kiinnostava sarja, mutta se on kuitenkin ”eri” peliä, kuin miesten kilpasarja( = tarkoitaa tavoitteellista sarjaa) pelit?Se mikä pistää silmään, kun katsoo kokoonpanoja, on -01 syntyneiden pelaajien puuttuminen. Molemmissa taisi olla yksi.
Tämä huomio on myös monessa muussa P21 joukkueessa.
Onko ne jo niin hyviä, että niillä on jo liigasopimukset, onko ne kaikki intissä, onko porukalla loppunut moti vai mikä lienee syynä.
Kyllä minun näkemäni Suomisarja-pelit häviävät laadukkuudessa näkemilleni ASM-peleille.Monet hakee ja pelaa mm Suomisarjassa ja hakevat ns kovuutta miesten peleihin. Vaikka A SM sarja on todella kova ja kiinnostava sarja, mutta se on kuitenkin ”eri” peliä, kuin miesten kilpasarja( = tarkoitaa tavoitteellista sarjaa) pelit?
Kyllä minun näkemäni Suomisarja-pelit häviävät laadukkuudessa näkemilleni ASM-peleille.
Kyllä minun näkemäni Suomisarja-pelit häviävät laadukkuudessa näkemilleni ASM-peleille.
No viimeiset kaksi kautta jäänyt enemmän ja vähemmän kesken 😉😆 mutta kyllä niitä huippupelejä näkee myös tässä ikäryhmässä .Kieltämättä p21 sm-sarjan taso verrattuna 2-3 edelliseen viime kauteen on mielestäni laskusuunnassa, ehkä aika myös kultaa muistot😀
Näkyykö jostain vielä vai olitko paikan päällä?Olipa hieno kärkipeli!
Tepsin Solidsportissa taitaa streami olla.Näkyykö jostain vielä vai olitko paikan päällä?
Mitä tuumii ikiEspoo Arto päivän pelistä 🤔
Paljonko Oilers vie Haukkoja vai viekö?
Arto oli kuitenkin paikalla 😉 niin kysymys hänelle tuo äskeinen.
Yllättävän vähiin jäi Haukka maalit.