Taitaa olla Ervi-Oilers välieräpari😅🤔
Toivottavasti yleisö löytää sankoin joukoin paikalle sekä Mosalle että TUHille.Kyllä, ja tulee varmasti hyvät pöhinät!
Toivottavasti yleisö löytää sankoin joukoin paikalle sekä Mosalle että TUHille.
Toisaalta ei tainnut ongelma olla maalivahtirotaatiossa.Tepsin maalivahtitilanteesta taisi päättää jotkut muut kuin seura. Mankinen maajoukkuetapahtumassa ja Välimäki armeijassa.
Ei todellakaan! Hienoa mv-peliä molemmissa päissä jokaisessa pelissä.Toisaalta ei tainnut ongelma olla maalivahtirotaatiossa.
Toisaalta ei tainnut ongelma olla maalivahtirotaatiossa.
Ols-Indians parin otteluvoitot tällä kaudella 3-3 ja maaliero OLSin hyväksi 32-31. Huikea ja viihdyttävä sarja saa päätöksensä tänään!
Nyt se kohtaa alkaa,mielenkiintoiset välierät joista ei tunnetta tule puuttumaan.Luulen et molemmat sarjat tulee olemaan tiukkoja ja ratkaisuja tullaan näkemään paljon varmasti myös jatkoajalla. Joukkueet tässä vaiheessa on melkein samat mitä ennakoin kauden alussa ja ainoastaan Inkkarit ainoa pieni yllätys mutta yllätykset kuuluu lajiin😁
Mestaria en lähde vielä arpomaan mutta olisi aika hurjaa jos Espoo olisi vastakkain 😉😅
Onko muuten Espoossa pelattu junioritasolla ikinä finaaleja missään ikäluokassa keskenään?Itse sanoisin, että todennäköisin vaihtoehto on Classic-ErVi finaali. Se ei ole se, mitä minä itse toivon, mutta silti.
Onko muuten Espoossa pelattu junioritasolla ikinä finaaleja missään ikäluokassa keskenään?
Mosalla aattona klo 15.Koska välierät alkaa? Joko pelipäivät ja paikat on selvillä?
Jos miesten finaalit jatkuu niin pitkään, että Laitila, Kilpi ja Hietaranta eivät pelaa täällä, niin Classic on pronssipelissä.Itse sanoisin, että todennäköisin vaihtoehto on Classic-ErVi finaali. Se ei ole se, mitä minä itse toivon, mutta silti.
Jos miesten finaalit jatkuu niin pitkään, että Laitila, Kilpi ja Hietaranta eivät pelaa täällä, niin Classic on pronssipelissä.
Sen verran iso merkitys näillä kolmella pelaajalla joukkueen suoritukseen on.
Toisaalta miesten finut saattaa olla ohi jo perjantaina, jos noin niin ovatko sitten vielä lauantaina mestaruusjuhlan jälkeen pelissä, epäilen. Jos Krp naaraa edes yhden voiton ke tai pe niin sitten miesten finaalia pelataan vielä ainakin ma. Inkkarit todennäköisesti toivoo pitkää finaalisarjaa. 😁Veikkaan samaa. Näiden kolmen yksilön pelillinen arvo suhteessa muuhun joukkueeseen on merkittävä.