Pääkallo.fi

P22 SM-sarja 2022-2023

Viestejä
885
Hawks:n joukkue näyttää melko vahvalta ”paperilla” ja niin kun siirrot antoi ymmärtää,toki on armeijaa ja miesten edustuksen pelejä mutta selkeästi viime kaudesta vahvistunut.
Ainakin Hawksin rinki on selvästi laajentunut. Uusista pelaajista selkeitä vahvistuksia ovat Räsänen ja Kataja-Rahko. Muistakin saattaa hyvin nousta esille uusia vastuunkantajia P22SM-tasolle, mutta näytöt ovat vielä antamatta.

Vähintään Hawks saa noin kentällisen uusia rotaatiopelaajia Räsäsen ja Kataja-Rahkon ohella, mutta parhaimmillaan useammallakin uudella pelaajalla on potentiaalia tulevan kauden luottopelureiksi. Lisäksi mv-osasto vahvistuu ja laajenee, mutta kuinka paljon jää nähtäväksi.
 
Viestejä
77
Äkkisältään Hawksin rosteria katsomalla voisi olettaa että ei hirveästi omalla puoliskolla jarrutella. Ehkä hiukan hyökkääjäpainotteiselta vaikuttaa. Toki tuolla tasolla jo kaverit pelaa minkä paikan tahansa tarpeen mukaan.
Miesten Divari jengeillä on ymmärtääkseni hienoetu siinä että F-liigan pelimäärät kasvaa huomattavasti ensi kaudelle, ja näin ns.liigasopparipelaajat pelaavat tod.näk. vähemmän p22 pelejä.
 
Viestejä
616
Ainakin Hawksin rinki on selvästi laajentunut. Uusista pelaajista selkeitä vahvistuksia ovat Räsänen ja Kataja-Rahko. Muistakin saattaa hyvin nousta esille uusia vastuunkantajia P22SM-tasolle, mutta näytöt ovat vielä antamatta.

Vähintään Hawks saa noin kentällisen uusia rotaatiopelaajia Räsäsen ja Kataja-Rahkon ohella, mutta parhaimmillaan useammallakin uudella pelaajalla on potentiaalia tulevan kauden luottopelureiksi. Lisäksi mv-osasto vahvistuu ja laajenee, mutta kuinka paljon jää nähtäväksi.
Totta ja Mv-osasto on laajentunut ja parantunut ja tietysti laajuutta tullut enemmän kun ns.vanhat pelaajatkin jatkaa näköjään..en tarkoita ikää mutta pitkään mukana olleita pelaajia (Mikkola,Ylander,Rusila,Isomäki,Vuorela jne)
 
Viestejä
616
Pientä veikkausta heinäkuun kunniaksi vaikka ei joukkueiden kokoonpanoja tarkkaan tiedä😉
Ylempi sm
1) Ervi
2) Inkkarit
3) Tps
4) Oilers
5)Clasu
6) Happee
7) Ols
8) Karhut

alempi sm
1) Nokia
2) Hawks
3) Lasb
4) Spv
5) Åif
6) Sudet
7) Steelers
8) KooVee
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
14
Lasb-Happee 4-10. Happeella oli kentällinen P19-poikia, joilla näytti jalkaa riittävän. Lasbin maalivahdilla oli joukko loistavia torjuntoja.
 
Viestejä
885
Kyliltä kuultu että perjantaina olisi Hawks-Oilers harkkamatsi🤔 onko tarkempaa tietoa asiasta
Myllypurossa pelataan ja olen tulossa peliä katsomaan. Vahvistettua ottelun alkamisaikaa minulla ei ole, mutta oletan että peli alkaa klo. 18. Viimeistään 18:30 olen varma, että peli on käynnissä.
 
Viestejä
616
Myllypurossa pelataan ja olen tulossa peliä katsomaan. Vahvistettua ottelun alkamisaikaa minulla ei ole, mutta oletan että peli alkaa klo. 18. Viimeistään 18:30 olen varma, että peli on käynnissä.
Mielenkiintoista nähdä millainen tasoero on alemman ja ylemmän sm-sarja joukkueen välillä vaikkakin kyseessä harkkapeli.Toki joukkueet on hyvin erilaiset kun ed.kaudella ja ainakin Hawks paperilla vahvistunut ja pelaako kaikki ns.miesten joukkueessa pelaavat niin jää nähtäväksi.
 
Viestejä
7,837
Hawks - Oilers tänään.

Hawksilla kaikilla blankko paita, niin en edes yritä arvata kokoonpanoa. Oilersia arvaan.

Eronen - Hettula - Ikkala
Jokela - Hjelm

Hettula - ?(Lumme-paita)/Yrjälä - Hakala
Hannula - Rautasalo

? (Haapala) - Yrjälä/Markkula - Vähäkangas

Hakala - ? - Laaksonen

? - ? - Markkula
Yrjälä - Hjelm

Hettula - Ikkala - Eronen
Jokela - Hannula

Jokela - Rautasalo




Fougstedt
Sipiläinen
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
616
Hawks - Oilers tänään.

Hawksilla kaikilla blankko paita, niin en edes yritä arvata kokoonpanoa. Oilersia arvaan.

Eronen - Hettula - Ikkala
Jokela - Hjelm

Hakala - ?(Lumme-paita) - Hakala
Hannula - Rautasalo

? -Yrjälä - Jääskeläinen

Fougstedt
Sipiläinen
Alkoiko peli nyt 18.30🤔
 
Viestejä
7,837
1. erätauolla 5 - 3 Hawksille. Hawks viimeinen maali ajassa 19:57.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös