Pääkallo.fi

P22 SM-sarja 2023-2024

CWE

Viestejä
85
On varmaan jos toisella joukkueella on (melkein) paras mahdollinen joukkue ja toisella taas joukkueellinen pelaajia pelaamassa liigassa :D Katotaan pudotuspeleissä sit todellinen tasoero
Tosin hyvin todennäköisesti Ervin miesten edarilla jatkuu kausi hyyyyyyyvin pitkälle kevääseen putoamiskarsintojen myötä, joten liiga-apujen varaan on P22:n menestyksen osalta turha budjetoida mitään.
 
Viestejä
888
Heti kun ErVillä edes kakkoskokoonpano niin töpseleitä viedään kuin litran mittaa
ErVillä Koivistoa ja Pirhosta lukuunottamatta käytännössä sama kokoonpano nyt kuin Oilers-ottelussa. Ja Martin Carlsson ainakin pelasi Oilersia vastaan muttei tänään TPS:ää vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
121
Inkkareilla vähän vaikeampi ilta vissiin tänään Lahdessa. Onko tietoa miksi olivat tänäänkin noin ohuella rosterilla liikkeellä, vaikka edarilla seuraavaa peli vasta 5.11?
 
Viestejä
322
Varmaan Jack Crowllekin tulee sit varoitus? Minä sentään kritisoin karaoken käyttäytymistä junioripelaajia ja tuomareita kohtaan. Ymmärrän kyllä, ettei se välttämättä kuulu itse urheilusta keskusteluun, joten varoitus hyväksytty
Itse kysyin asiasta siksi kun en ollut ottelua paikan päällä seuraamassa enkä tällä kertaa halunnut maksaa striimistä. Tilastojen mukaan itse peli ollut tasainen.
Katsomokäyttäytyminen on asia, josta saadaan vääntää hamaan tappiin asti - ei se ikinä tule kaikkia miellyttämään! Itse puren monesti huulta halki ja katselen omien pelimiesten esityksiä suu lähes vaahdossa, mutta turpa kiinni.
En kuitenkaan tuomitse näitä vanhempia, jotka omiaan kannustavat sillä omia pitää kannustaa. Itse en vain tähän äänekkäimpään porukkaan ole ikinä kuulunut.
 
Viestejä
512
Varmaan Jack Crowllekin tulee sit varoitus? Minä sentään kritisoin karaoken käyttäytymistä junioripelaajia ja tuomareita kohtaan. Ymmärrän kyllä, ettei se välttämättä kuulu itse urheilusta keskusteluun, joten varoitus hyväksytty.
Karaoke? Junioripelaajat?
 
Viestejä
83
Karaoke? Junioripelaajat?
Karaoken = vanhempien
Junioripelaajat = juniori-ikäisetpelaajat

Menisi varmaan mun viesti paremmin perille, jos tarkastaisin oikeinkirjoituksen.

Kannustaa saa (ja pitää!); vittuilu ja nimittely katsomosta kentälle on lähinnä noloa - sitä kuului tänään paljon.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös