Kuten sanoin aiemmin, en ota kantaa vaikuttiko itse varsinaiseen lopputulokseen, koska se on jossittelua, mutta aika karmaisevat virheet molempiin peleihin on sattunut tuomareilta. Jos tuomarit näitä mokia ei olisi tehneet, sarja voisi yhtä hyvin olla 1-1 tai 0-2, muttei ole.Hiukan selittelyltä kuulostaa @Vole V mutta uskon kyllä että tuomarit ei ihan putkeen oo vetäneet🤔. Silti tänään jäähyt 2-2 ja ekassa 3-2 joten ei nyt mitään järkyttävän epäoikeudenmukaista kuitenkaan 😁. Ymmärtäisin enemmän jos jäähyt ois jotain 7-2 tai 6-2 🤔
Toki maalin hylkäys väärin perustein on karu moka, ne jättää kuraisen maun suuhun🤔.
Veikkaan että tuomarit eivät muutu, Pirkat vs Sb Vantaa pelissä, (divarikarsintaa) lähempi tuomari oli hyväksymässä yläriman korkeudelta tehdyn maalin, toinen keskialueelta hylkäs. Samat kaverit vihelsivät koko sarjan Pelicansin ja Sb Vantaan välillä koskien nousua divariin😅😅
Pelillisestihän olen useasti sanonut jo, että minun silmään KrP hallitsi pallolla hienoisesti, ja Clasun rutiini KrP:n virheistä rokottamiseen käänsi pelit heille tähän mennessä. Kuitenkin todella tasaisia ja hienoja matseja, ja tuolla KrP:n hallinnalla tarkoitan että pitivät enemmän palloa. Vaarallisempi Classic tänään oli ekassa kahdessa erässä, kolmannessa puntit aika tasan.
Tämänpäiväisestä kooste on painossa parhaillaan ja tulee varmaankin kohtapuoliin NäätäTV:seen.