Juurikin näin. Taas syksyllä uskoin, että saatais aikaiseksi oikeaa keskustelua tämän lohkon peleistä, mutta kyllä se omakin motivaatio otti isoa takapakkia, kun tänne kaiken maailman trollit puskee samaa öyhötystä viikosta toiseen.
Oma palautteeni ei ollu tarkotettu sun viesteihin pelkästään 😄 tämmönen trollikulttuuri ei vaan mua kauheasti sytytä, vaikka varmasti aikansa ja paikkansa sillekin on. Ei jaksa lukea viikosta toiseen samoja trollauksia ilman mitään sisältöä. Mutta onneksi tämä on kaikille vapaaehtoinen foorumi, niin ei kannata kenenkään liian vakavasti ottaa vaan poistua taustajoukkoihin jos sisältö ei miellytä 😆Otin asiakseni vain typoilla Populan ultimaattisen ja kaamean vouhotuksen vuoksi.
Jatkuvan tulipalojen sytyttelyn jatkeena päätin puhaltaa hieman tulisille hiilille ja WHUM sehän roihahti kuin juhannuskokko liekkeihin.
Tunnistan trollismin heistä ja samaan olen sortunut tarkoituksella itsekin, mutta niinhän se pelissäkin menee,
täytyy kestää, jos itse antaa.
Isot pahoittelut ja pyrin jatkossa aikuismaisempaan toimintamalliin.
Oma palautteeni ei ollu tarkotettu sun viesteihin pelkästään 😄 tämmönen trollikulttuuri ei vaan mua kauheasti sytytä, vaikka varmasti aikansa ja paikkansa sillekin on. Ei jaksa lukea viikosta toiseen samoja trollauksia ilman mitään sisältöä. Mutta onneksi tämä on kaikille vapaaehtoinen foorumi, niin ei kannata kenenkään liian vakavasti ottaa vaan poistua taustajoukkoihin jos sisältö ei miellytä 😆
Turpa kiinni nörttiOma palautteeni ei ollu tarkotettu sun viesteihin pelkästään 😄 tämmönen trollikulttuuri ei vaan mua kauheasti sytytä, vaikka varmasti aikansa ja paikkansa sillekin on. Ei jaksa lukea viikosta toiseen samoja trollauksia ilman mitään sisältöä. Mutta onneksi tämä on kaikille vapaaehtoinen foorumi, niin ei kannata kenenkään liian vakavasti ottaa vaan poistua taustajoukkoihin jos sisältö ei miellytä 😆
Mites nyt oulun pojilla suu pannaan ku Popula nous ankkojen eelle sarjataulukossa😂😂
Tuskin hirveesti kiinnostaa, kun eivät mistään suomarinoususta haaveile ees.Mites nyt oulun pojilla suu pannaan ku Popula nous ankkojen eelle sarjataulukossa😂😂
Ilmeisesti dynamo päättänyt ottaa omaan otteluunsa koronapassin käyttöön ja suolan monella pelaajalla ei koronapassia löytynyt.Mikä tämä koronapassi episodi?
En tiedä tiesikö, mutta jos/kun tiedetään, että erään Pohjois-Pohjanmaalla vahvasti vaikuttavan herätysliikkeen parissa esiintyy vahvasti rokotevastaisuutta, niin siitä voi jokainen päätellä mitkä joukkueet voisivat passista eniten kärsiäja tiesikö dynamo että tämä voi aiheuttaa ongelmaa suolan kokoonpanoon?
Ilmeisesti dynamo päättänyt ottaa omaan otteluunsa koronapassin käyttöön ja suolan monella pelaajalla ei koronapassia löytynyt.
Mielenkiinoista olis tietää onko tämä ensimmäinen ja ainut dynamon ottelu koronapassilla ja tiesikö dynamo että tämä voi aiheuttaa ongelmaa suolan kokoonpanoon?
Ja miten on mahdollista/sallittua, että kun koronapassi ei ole käytössä, voi joku urheilujoukkue vaan päättää että ''hei mepäs vaaditaan passi''?
Sarjan kuumin joukkue. 7 voittoa 8 peliin. Tervamäki ujot 17+6 (6peliä).Mites nyt oulun pojilla suu pannaan ku Popula nous ankkojen eelle sarjataulukossa😂😂
Tämähän oli vieraspeli. Dynamolla vielä 4 kotipeliä jäljellä ja uskon että tämän episodin ja huomion jälkeen tulevat vaatimaan lopuissakin peleissä passia.Oleellista taitaa olla se, vaadittiinko passia ottelussa OFBC:ta vastaan.
Sarjan kuumin joukkue. 7 voittoa 8 peliin. Tervamäki ujot 17+6 (6peliä).
edit: onkohan tämä sievin sulttaani sama kaveri joka populan striimeissä ölisee kameran lähellä?
Tainnut Oulunsalosta säteilevä kuumuus iskeä jo sen verran pahasti et lämpöhalvaus iskee kohta koko Alavieskaan