Pääkallo.fi

Sertifikaatti vanhentunut - ei huolta

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
577
Tällä hetkellä käyttäjät saavat tietoturvavaroituksen, kun tulevat sivuille. Tämä johtuu koko Pääkallo-sivuston sertifikaatin vanhentumisesta, mutta ei aiheuta mitään todellista tietoturvaongelmaa. Sertifikaatin uusiminen on juuri meneillään. Tutkimme myös miksi se ei ole uudistunut automaattisesti kuten sen normaalisti pitäisi.
 
Viestejä
24

paakallo.fi​

—>

Error establishing a Redis connection​

To disable Redis, delete the object-cache.phpfile in the /wp-content/ directory.
 
TIEDOKSI: Paakallo.fi:n etusivun oikeassa reunasta näkee "uusimmat keskustelut" ja kun klikkaa sieltä jotain linkkiä niin minulle avautuu tämmöinen näkymä Firefox:lla. Vaihtoehdoista "website is misconfigured" ja "your computer clock is set to the wrong time" niin uskallan väittää ongelman olevan ensimmäinen mainittu.

1704787249464.png
 
TIEDOKSI: Paakallo.fi:n etusivun oikeassa reunasta näkee "uusimmat keskustelut" ja kun klikkaa sieltä jotain linkkiä niin minulle avautuu tämmöinen näkymä Firefox:lla. Vaihtoehdoista "website is misconfigured" ja "your computer clock is set to the wrong time" niin uskallan väittää ongelman olevan ensimmäinen mainittu.

katso liitettä 1614
Laitan tähän alle vielä lisätietoja:

1704802931425.png
1704802969326.png
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
577
TIEDOKSI: Paakallo.fi:n etusivun oikeassa reunasta näkee "uusimmat keskustelut" ja kun klikkaa sieltä jotain linkkiä niin minulle avautuu tämmöinen näkymä Firefox:lla. Vaihtoehdoista "website is misconfigured" ja "your computer clock is set to the wrong time" niin uskallan väittää ongelman olevan ensimmäinen mainittu.
Kiitos infosta. Tämä oli meillä jo tutkinnassa ja eiköhän tuo huomisen aikana saada fiksattua.

Jostain syystä nyt on ero sertifikaateissa url-osoitteissa www-etuliitteen kanssa ja ilman sitä. Ilman tulee normaali, voimassaoleva sertifikaatti, mutta sen kanssa sitten joissain paikoissa vanhentunut.

Mitään todellista ongelmaa sivuston tietoturvan kanssa ei kuitenkaan ole - tuo toinenkin sertifikaatti on siis ihan meidän oikea sertifikaattimme, mutta vain vanhentunut.

Matti Liljaniemi
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös