Pääkallo.fi

Suomen Cupin finaalit

Mahoney

Niin se Classic suli aikanaan joka kevät.....ajat muuttuu. Siitä vastaa juttua riitti😁. Mitäs sitten🙄. Finaali Krp-Spv, olis kova!
Mä lähdin tätä hehkuttaman parin häviön jälkeen(täysin tosissani tottakai), kuin pääkallon "dynastia murtuu" otsikot aikanaan. Ja yhtä päin persettä meni :).
 
Viestejä
507
Mä lähdin tätä hehkuttaman parin häviön jälkeen(täysin tosissani tottakai), kuin pääkallon "dynastia murtuu" otsikot aikanaan. Ja yhtä päin persettä meni :).
Piti kanssa kysellä, että alkoikohan PK-päässä puntti tutista uudestaan Tallinnan pelin jälkeen kun oli ehkä hieman ehditty herättelemään ajatusta miten pahasti sakkaava C kaadetaan tiukassa finaalisarjassa 4-2, värivalojen vilkkuessa Oilers tai ErVin nostaessa kannua 2020. :p
Ei vaan, mahdollistahan kaikki on eikä tuossa pelkästä vitsistä ole kyse. Uskoisin, että C, O, E ja T on aika varma ryhmä kannutaisteluissa. Luultavasti hyvän tappelun saatte aikaiseksi kuparisesta kannusta.;)
 
Viestejä
1,609
No et kai kun minä sen keksin ja ainoana käytän.
Nottajokea nyt on käytetty iät ja ajat, joten ei kannata lähteä patenttia tälle innovaatiollesi hakemaan :)

Ja nyt kun Classic on taas palannut voittojen tielle, niin itselle on vaan vahvistunut se, kuinka tärkeä pelaaja Sami johansson on joukkueelle. Kaveri ratkoi tuon Oilers-pelin ja oli myös "kohtuullisen" hyvin esillä tässä cupin finaalissa.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
24.4 18.30
3.054.901.81
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös