Onko tuolla nibacoksen kotikentän päädyissä tilaa yhtään? Mielestäni runkosarjassa oli isompi tila vierasjoukkueen päädyssä.
Ainakin eilen Ilves-Pirkat pelissä tuomarit ottivat aika isoa roolia kovilla tuomioilla Ipan hyväksi, itse uskon että Pirkat vie🤔.Vähän on kutina, että Ilves yllättää Pirkat ja menee jatkoon, kuuleman mukaan siellä on kuumia matseja jo pelattu kaksi edellistä ja se sopii kyllä enemmän Ilvekselle kuin Pirkoille.
Toinen kutina on, että Wirmo hakee toistamiseen voiton Porvoosta ja etenee jatkoon. Edellistä matsia Wirmo johti kotonaan jo 4-1, mutta sitten tapahtui jotain.. eiköhän mynämäkeläiset tästä oppineet ja hoitavat homman Porvoossa.
Nibacos - Sastamolo parista en tiedä mitään
Kuulin samaa tuomareista, ja sama parihan taitaa viheltää myös kolmannenkin pelin, niin tämäkin puoltaisi Ilveksen yllättämistä 😁✌🏼Ainakin eilen Ilves-Pirkat pelissä tuomarit ottivat aika isoa roolia kovilla tuomioilla Ipan hyväksi, itse uskon että Pirkat vie🤔.
Nibacos kyllä vie kotonaan.
Kieltämättä mutta jotenkin veikkaan että noin paljon eivät vedä vihkoon, ekassa pelissä olivat ihan hyviä🤔.Kuulin samaa tuomareista, ja sama parihan taitaa viheltää myös kolmannenkin pelin, niin tämäkin puoltaisi Ilveksen yllättämistä 😁✌🏼
Eihän Nibacos ollut edes oman lohkonsa paras? 🧐Eka kausi suomaria, playoffeihin ja suomisarjan parasta joukkuetta vastaan playoffeissa edes yksi otteluvoitto niin kova temppu!
Elä anna faktojen pilata hyvää pöhinää.Eihän Nibacos ollut edes oman lohkonsa paras? 🧐
Kerrankin Tietäjä osui oikeaan😁Ainakin eilen Ilves-Pirkat pelissä tuomarit ottivat aika isoa roolia kovilla tuomioilla Ipan hyväksi, itse uskon että Pirkat vie🤔.
Nibacos kyllä vie kotonaan.
Tiukoille se meni 😆Kerrankin Tietäjä osui oikeaan😁
Varma tieto oli😂Tiukoille se meni 😆
Mää katoin et ois åif-nibacos, vantaa-wirmo, karhut welhot ja pelicans-pirkatEli jos oikein laskin niin karsintaparit ovat:
Karhut vs SBS Wirmo
Åif vs Welhot
Pelicans vs Nibacos
Sb Vantaa vs Pirkat