Onnea blackbirds
Onnea blackbirds
Ennustukset:
A-lohko Dynamo, Nibacos, Welhot ja Konnat
B-lohko Pirkat, Classic, Sc Wolves, Ilves
C-lohko Blackbirds, Loviisan Tor, Voima, PSS
Tämä. Tiedän harjoitusotteluita, jossa johtava joukkue on pelannut viimeiset 10min ilman maalivahtia ja tästä syystä hävinnyt ottelun.Ei ne oikein mitään kerro. Harjoitusotteluissa ei välttämättä joukkueena edes yritetä voittaa.
Korjaisin: Top 6-sarjatason joukkueelta.Lahtelaiset jyrää. Eilen LASB niukkaakin niukempi tappio ja Pelicans kuitenkin top-5 sarjatason joukkueelta pannuun.
Ihan omaa mutuilua, kun katsoo lohkon muita joukkueita ja jos olen oikein ymmärtänyt niin siellä taidetaan ihan tavoitteellisesti treenatakkin. Saatan olla toki pahasti väärässäkkn, mutta puolenvuoden päästä ollaan viisaampia!Fiksun kuuloset listaukset, mutta millä perusteella Dynamoa jatkoon? Viime kaudella karsinnoissa alaspäin ja nyt näytti paras pistemieskin lähteneen.
Susien nuori porukka otti täydet pisteet Pelicansilta.Nostaisin kyllä Sudet tuohon Voiman tilalle. Susilla nuori kovaa vauhtia eteenpäin menevä joukkue ja saavat ykkössentterinsä Pyry Makkosen takaisin ja myös Henri Turunen palaa Susiin. Voimalta puolestaan kato käynyt lopettamisten/siirtojen suhteen niin tuskin tulee sarjan kärkipäässä olemaan tulevalla kaudella. Blackbirds Loviisa ja PSS kuitenkin selkeä kärkikolmikko todennäköisesti.
Susien nuori porukka otti täydet pisteet Pelicansilta.
Heti seuraavassa matsissa turpiin😂, klassikko😁Olin paikanpäällä katsomassa Dynamo-Welho ottelua. Welhot olivat kyllä todella vahvoja tänään. Liekö ensikaudella divarissa, jos tällä otteella koko kauden jatkavat👊
Miten tää ois sitten tiukalla aikataululla pitänyt muuten hoitaa?Ei ole kovin reilua jos/kun pistekeskiarvojen perusteella taas keväällä vertaillaan lohkoja😁
hmm, olin myös katsomassa peliä mutta aika erilinjoilla, mielestäni Dynamo loi enemmän ja vaarallesimpia paikkoja. Welhojen maalivahti ratkaisi pelin, Welhot rokotti vastahyökkäyksistä kovalla prosentilla.Olin paikanpäällä katsomassa Dynamo-Welho ottelua. Welhot olivat kyllä todella vahvoja tänään. Liekö ensikaudella divarissa, jos tällä otteella koko kauden jatkavat👊