Pääkallo.fi

Suomisarja 2024-2025

Toki, mutta oikea syy on varmasti nuo birdsien nuoret
En oikein ymmärrä miksi Pirkat haluaisi sitä. Ei se niin voi mennä, että yksi joukkue sanelee toiselle täysin välittämättä runkopäivistä, että milloin pelataan. Yhden kotiottelun ehkä, mutta tuskin nyt siihenkään viikon poikkeamaa.

Minä veikkaan jotain hallivaraushommaa.

Mitä taustoilta tosiaan kuulee niin latausta tässä parissa on yllinkyllin. Alamäki ilmeisesti Hyvinkäällä lähti päävalmentajan jatkosopimuksesta, jota ei normaalin protokollan tavoin käsitelty joukkueen pelaajahallituksen toimesta. Hallituksesta mm. 2/5 jäsenestä eivät tästä pitäneet ja ovat siirtyneet/siirtymässä muualle. Syynä siis epäluottamus valmentajaa / seuraa kohtaan.

Hieno sarja, jossa varmasti sata tai kaksi katsojaa… jäähä myö oohtelemmooo
Pelaajahallitus 😂
Eiköhän se oli ihan joku muu porukka joka päättää valmentajasta tai sen julkaisemisesta. Toki outoa että se julkaistiin kun tiedetään että joukkue on jakautunut Riksu vastaan Hyvinkää. Ensi kaudelle ei taida olla ketään muuta nimetty kuin valmentaja. Ei pelaajia eikä taustoja.

Mulla näkyy peli hyvin, enkä kyllä maksanut mitään. Olisko se jotenkin saatu vahingossa linkitettyä divarin vuosipakettiin ja sen takia mulla näkyy ilmaiseksi. No, en valita.

Eli osalle Ruoskan peli näkyy ilmaiseksi ja osalle ei edes 50 euron maksulla?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.