Samoin ottelumäärän kasvu nostaa kuluja. Veikkaan kanssa että tää sarja ei ole enää niin kiinnostava pelaajille kustannusten takia. Tällä tasolla kuitenkin pelaajat maksavat pelaamisen kokonaan itse.Toiveissa tai ei, niin onkohan sillon ymmärretty, että kustannukset tulevat nousemaan näin rajusti… Pidemmät etäisyydet, kun pääsarjatasolla. Veikkaan, että liian moni sarjassa pelaava pelaaja ei tästä kovin innoissaan ole.
Mutta ei tähän ole oikeen mitään järkevää ratkaisua millä tän voisi hoitaa fiksummin. Ehkä edelleen kolme lohkoa olisi ollut ainut oikea vaihtoehtoSamoin ottelumäärän kasvu nostaa kuluja. Veikkaan kanssa että tää sarja ei ole enää niin kiinnostava pelaajille kustannusten takia. Tällä tasolla kuitenkin pelaajat maksavat pelaamisen kokonaan itse.
Onhan tämä vähän sellaista törmäys videon katselua. Matkustajana ollaan. Pitää tämäkin kokeilla, kait?Mutta ei tähän ole oikeen mitään järkevää ratkaisua millä tän voisi hoitaa fiksummin. Ehkä edelleen kolme lohkoa olisi ollut ainut oikea vaihtoehto
Luultavasti nähdään ens kaudella todella isot tasoerot kärjen ja häntäpään välillä. Viimevuoden kärkipää näyttää julkaisujen perusteella pysyneet ainakin samalla tasolla. Mutta häntäpään joukkueet ovat entisestään heikentyneet. Siellä tullaan näkemään aika rumia lukemia ens kaudella.Onhan tämä vähän sellaista törmäys videon katselua. Matkustajana ollaan. Pitää tämäkin kokeilla, kait?
Näin se todennäköisesti on, Blackbirds ja Lnm varmaan aika vahvoja suosikkeja lohkovoittoon🤔.Luultavasti nähdään ens kaudella todella isot tasoerot kärjen ja häntäpään välillä. Viimevuoden kärkipää näyttää julkaisujen perusteella pysyneet ainakin samalla tasolla. Mutta häntäpään joukkueet ovat entisestään heikentyneet. Siellä tullaan näkemään aika rumia lukemia ens kaudella.
Sb vaasaa veikkaan b lohkon top kakkoseenNäin se todennäköisesti on, Blackbirds ja Lnm varmaan aika vahvoja suosikkeja lohkovoittoon🤔.
Se voi olla kyllä👍Sb vaasaa veikkaan b lohkon top kakkoseen
Näin uskon käyvän. Saattaa hyvinkin kärkijoukkueet kehittyä, mutta kyllä häntä lähtee laahaamaan helposti. Omalta kohdalta muistuu mieleen tapaus, kun olin ehdolla kakkosjengin maaliin vimoseen peliin. Päästiin ihan iltapäivälehtiin tuloksen takia.Luultavasti nähdään ens kaudella todella isot tasoerot kärjen ja häntäpään välillä. Viimevuoden kärkipää näyttää julkaisujen perusteella pysyneet ainakin samalla tasolla. Mutta häntäpään joukkueet ovat entisestään heikentyneet. Siellä tullaan näkemään aika rumia lukemia ens kaudella.
No jos nyt ensin tavoitteeksi karsintaviivan yläpuolella pysyminenKyl mä veikkaisin, että Sch on Been kärjen tuntumassa. Nuoret ja taitavat jätkät tulevat yllättään aika monet.
Tai ekana joukkueen kasaamisenNo jos nyt ensin tavoitteeksi karsintaviivan yläpuolella pysyminen
No jo nyt on, pitäiskö Lahtelan palata "eläkkeeltä" tekemään sekin homma.Tai ekana joukkueen kasaamisen
Some ilme ainakin muuttunut.Sc Wolves paraisilta näyttänyt saavan tärkeitä jatkosopimuksia pelaajilleen. Huhujen mukaan olisi uusia pelimiehiäkin tullut.