Pääkallo

Suomisarja 2024-2025

Itse tykkään siitä että otetaan mukaan nuorta pelaajaa, joita pääkallon väki ei vielä tunnista ja ei tästä syystä ehkä pidä "vahvistuksina" ✌🏼😁 toivoisin Suomisarjan kuitenkin olevan (niiden seurojen osalta jotka eivät tähtää ylöspäin) nuorten tulevaisuuden pelaajien steppi ylöspäin enemmän kuin vanhojen sotaratsujen himmailu sarja 🙏🏼 sen enempää kommentoimatta kenenkään "hankintoja"

Itse tykkään siitä että otetaan mukaan nuorta pelaajaa, joita pääkallon väki ei vielä tunnista ja ei tästä syystä ehkä pidä "vahvistuksina" ✌🏼😁 toivoisin Suomisarjan kuitenkin olevan (niiden seurojen osalta jotka eivät tähtää ylöspäin) nuorten tulevaisuuden pelaajien steppi ylöspäin enemmän kuin vanhojen sotaratsujen himmailu sarja 🙏🏼 sen enempää kommentoimatta kenenkään "hankintoja"
Erikoinen näkemys… ei vaikuta tietoiselta valinnalta vaan ”kaikki sisään” ratkaisulta kun koko oma pajatso tyhjeni

Sellainen hyvä resepti on pari-kolme ylempänä pelannutta jäähdyttelijää, sopivasti ko. sarjan eri uravaiheen pelaajia runkona ja sitten ehkä ketjullinen sitä lahjakasta junnua.

Kokemus auttaa ottamaan rauhallisesti tärkeillä hetkillä ja saamaan ne tarvittavat pisteet, että pelaaminen pysyy mielekkäänä ja sarjapaikka omissa näpeissä.

Lisäksi sitä täytyy olla, että nuorilla on, keneltä oppia.

Jos sellaisessa ympäristössä nuoriin luotetaan, antaa se mahdollisuudet heille nousta ihan ratkaiseviin rooleihin ja ehkä kivuta ylempiinkin sarjoihin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin