Pistetääs pystyy suomisarjan huhumaa
Mainos Onko Sinun työpaikkasi Suomen mestari? Työpaikkasalibandyn SM -tittelit ratkotaan 3.5. Ilmoittaudu mukaan >
Lännenhitain Viestejä 768 27 Maaliskuu 2022 #6 Suomisarja ei varmaan ole kaikille tuttu sarja, joten voisiko näihin huhuihin laittaa myös, mistä joukkueesta on siirtymässä pois?
Suomisarja ei varmaan ole kaikille tuttu sarja, joten voisiko näihin huhuihin laittaa myös, mistä joukkueesta on siirtymässä pois?
Vole V Viestejä 576 5 Huhtikuu 2022 #7 Jan-Erik Haula sanoi: Pelaan KRP Akatemiassa, tai en missään. Laajenna klikkaamalla Eikö sulla ollu vahva keskusteluyhteys erääseen suihku- ja raittiusseuraan alemmille tasoille? 🤔
Jan-Erik Haula sanoi: Pelaan KRP Akatemiassa, tai en missään. Laajenna klikkaamalla Eikö sulla ollu vahva keskusteluyhteys erääseen suihku- ja raittiusseuraan alemmille tasoille? 🤔
Kaakkurinkiipeli Viestejä 14 8 Huhtikuu 2022 #9 Yli-korpela tekemässä paluuta Merikosken tolppien väliin
Säbäniksari Viestejä 20 8 Huhtikuu 2022 #10 Kaakkurinkiipeli sanoi: Yli-korpela tekemässä paluuta Merikosken tolppien väliin Laajenna klikkaamalla Kova kiinnitys jos miehellä edelleen pallot tarttuu kuin aikoinaan!
Kaakkurinkiipeli sanoi: Yli-korpela tekemässä paluuta Merikosken tolppien väliin Laajenna klikkaamalla Kova kiinnitys jos miehellä edelleen pallot tarttuu kuin aikoinaan!
Täysjyväniilo Viestejä 96 8 Huhtikuu 2022 #11 Vantaa tulee nuorentamaan remmiään ja nousee Divariin ensi kaudella! Sanokaa minun sanoneen!
Cmoontiikeri Viestejä 104 12 Huhtikuu 2022 #12 Täysjyväniilo sanoi: Vantaa tulee nuorentamaan remmiään ja nousee Divariin ensi kaudella! Sanokaa minun sanoneen! Laajenna klikkaamalla Taisi tämä nuorennus tulla muutaman vuoden liian myöhään, aikamoisia ikämiehiä oli ringissä.
Täysjyväniilo sanoi: Vantaa tulee nuorentamaan remmiään ja nousee Divariin ensi kaudella! Sanokaa minun sanoneen! Laajenna klikkaamalla Taisi tämä nuorennus tulla muutaman vuoden liian myöhään, aikamoisia ikämiehiä oli ringissä.
Jan-Erik Haula Viestejä 4 15 Syyskuu 2022 #13 Jan-Erik Haula sanoi: Pelaan KRP Akatemiassa, tai en missään. Laajenna klikkaamalla Perun sanani.