Voi voi Jalkahöpöä Saastamoinen on ervin kolmos maalivahti.
Ja millä perusteellaVoi voi Jalkahöpöä Saastamoinen on ervin kolmos maalivahti.
Itse en ohittaisiTop 5 joukkueet
Ervi pohjoinen
Ols
Karhut
Spv
Happee
Pelaajat:
Helin (Classic)
Rantala(Ols)
Kärki (Ervi)
Pulli (Karhut)
Kuosku (Spv)
Seppänen (Nibacos)
"Final six" ylialueellisessa siis Classic, Karhut, O2, Oilers, ErVi ja GrIFK. Ennakkosuosikkina turnaukseen lähtee Classic ja haastajana nousukuntoinen Oilers.
Hyvä pistää tavoitteita muiden ikäluokkien menestyksen perusteella? Ehkä joukkue ja ennen kaikkea pelaajat asettaa itse tavoitteensa. Ja sydämeni pohjasta toivon että Okotoks Oilersissa asetetaan C-ikäisille muitakin kautta tavoitteita kuin tulosten. Ja toivottavasti käytetään yhtä paljon effortia pelaajakehitykseen kuin joukkueen kasaamiseen.Mielenkiinnolla jään odottamaan, että millaisen porukan Oilers saa kasaan ensi kaudelle. C2 on sekä tällä että viime kaudella ollut hienosti mitaleilla, eli se nyt on minimitavoite, mutta olisiko vihdoinkin ihan mestaruus saatavilla?
Erviä horjutettiin tällä kaudella ensimmäistä kertaa: pelasi tasan GrIFK:n ja Oilersin kanssa ja TPS voitti Ervin. OLS voitti toki myös ”Ervi Pohjoisen”, mutta silloin vastassa oli Ervi Idän jengi vaikka nimi muuta kertoi.Itse pitäisin ErViä ennakkosuosikkina. Ei tainnut olla häviöitä juuri tällä kaudella.
Hyvä pistää tavoitteita muiden ikäluokkien menestyksen perusteella? Ehkä joukkue ja ennen kaikkea pelaajat asettaa itse tavoitteensa. Ja sydämeni pohjasta toivon että Okotoks Oilersissa asetetaan C-ikäisille muitakin kautta tavoitteita kuin tulosten. Ja toivottavasti käytetään yhtä paljon effortia pelaajakehitykseen kuin joukkueen kasaamiseen.
Erviä horjutettiin ja uskoisin, että Oilersin lento vaan jatkuu ensi kaudella. OLS on todennäköisesti mennyt myös Ervin ohi, koska joukkue meni C2-pudotuspelikarsintaan Ervin jäädessä ratkaisevassa matsissa heikohkon Tiikereiden jalkoihin. TPS:ää, Karhuja ja Erviä pidän tällä hetkellä Oilersin, Classicin ja OLS:n haastajina ensi kaudelle. Tietty karsinnoista kaikkien mentävä ensiksi jatkoon.Erviä horjutettiin tällä kaudella ensimmäistä kertaa: pelasi tasan GrIFK:n ja Oilersin kanssa ja TPS voitti Ervin. OLS voitti toki myös ”Ervi Pohjoisen”, mutta silloin vastassa oli Ervi Idän jengi vaikka nimi muuta kertoi.
Edit: mutta kyllä tosiaan Ervi Pohjoinen varmasti ensi kauden isoin suosikki.
Tietty karsinnoista kaikkien mentävä ensiksi jatkoon.
Ihan ei ehkä yhden ottelun perusteella kannata päätellä kuka on mennyt ohi ja kenestä.OLS on todennäköisesti mennyt myös Ervin ohi, koska joukkue meni C2-pudotuspelikarsintaan Ervin jäädessä ratkaisevassa matsissa heikohkon Tiikereiden jalkoihin.
Jep, oikein poikkeuksellisen isokokoinen ikäluokka OLSilla.Junnukoutsilta hyvä analyysi.
OLS:n pelaajien kokoon on täälläkin kiinnitetty huomiota. Monet junnujoukkueet todellakin näyttänyt oululaisten rinnalla vuoden nuoremmilta.
Tuo Oilersin "heikkous" on myös heidän vahvuus ensikaudella. Eli eniten kärkiporukoista potentiaalia kehittyä, kun ovat jo nyt aivan kärkiryhmää.
Ervi pelaa paljon vastustajan mukaan. Ihan kaikkiin peleihin eivät syty ja pelaavat pallonhallinnan kautta sen mikä voittoon vaaditaan. Saattaa olla myös jatkossa heikkous, kun vastaan tulee myös pallotaitavia ja fyysisiä joukkueita.
Classicin pelejä en ole kaudella nähnyt, mutta pikkulinnut laulaneet, että isoja kehitysaskeleita on Tampereella otettu.
En itsekkään tiedä enempää, kuin että voitti Sisä-Suomen kilpsarjan ja nousi sieltä aluelopputurnaukseen, jossa taisi olla neljäs.Mikäs jengi on tämä 02-Jyväskylä? Täysin tuntematon minulle..