Pääkallo.fi

U17 maajoukkue 22-23

Viestejä
119
Leirillä pelkästään 2006 syntyneitä, ei yhtään 07 vaikka muutama ehkä mahtuisikin. Syystäkin u17 maajoukkue. Ei tuonne oteta nuorempia vaikka taso ehkä riittäisi. Sittenkun pelataan kunnon turnauksissa esim mm kista parhaat pelille iästä riippumatta. Nyt vain kuitenkin ensimmäisiä maaotteluita 06 syntyneille pojille ja ns pakko voittoja ei ole.
Mielenkiinnosta kysyn, ketä näkisitte 07 tuonne mahtuvan. Itse ehkä steelersin Leinon ja tietysti Knuutin.
 
Viestejä
391
Mielenkiinnosta kysyn, ketä näkisitte 07 tuonne mahtuvan. Itse ehkä steelersin Leinon ja tietysti Knuutin.

Eiköhän heidänkin vuoronsa tule. Viime vuonnakin olisi näistä pojista muutama voinut olla mukana. Kaikki aikanaan, ehkä.

Itse en pysty spekuloimaan näiden pelaajien vahvuuksia ja kehitettävää, jos joku sen osaa niin huippua. Kirjoittakaa! Uskon katselevani pelit salibandy tvstä. Miten pojat näihin peleihin sopeutuvat.
 
Viestejä
145
Oon miettinyt että onkohan tuo Eerikkilä paras mahdollinen paikka näille peleille? Toki majoitus ja kaikki muu toimii siellä hienosti mutta yleisöä peleihin ei juurikaan saada sijainnin ja pienen katsomon takia. Nämä pelit varmasti vetäisivät yleisöä paikan päälle katsomaan jos pelattaisiin jossain muualla, esim mustassa boxissa..
 
Viestejä
574
Oon miettinyt että onkohan tuo Eerikkilä paras mahdollinen paikka näille peleille? Toki majoitus ja kaikki muu toimii siellä hienosti mutta yleisöä peleihin ei juurikaan saada sijainnin ja pienen katsomon takia. Nämä pelit varmasti vetäisivät yleisöä paikan päälle katsomaan jos pelattaisiin jossain muualla, esim mustassa boxissa..

Nyt kannattaa muistaa Eerikkilän sopimukset liiton kanssa. Miten muuten saataisiin tälle sinänsä hienolle paikalle massiiviset tulovirrat kuukaudesta toiseen, maksajina välillä vanhemmat ja taas sitten liitto. Lehmänkauppoja on tehty ja politiikasta on oppia otettu.
 
Viestejä
281
Eerikkilä on hyvä paikka tuommoiselle turnaukselle, koko paketti ( majoitus, ruokailut ym.) Pienellä alueella! Kyseessä kuitenkin ns. Harjoitusturnaus
 
Viestejä
20
Pirun kaukana meille pohjoisen taikureille 😂💙💛
Oon miettinyt että onkohan tuo Eerikkilä paras mahdollinen paikka näille peleille? Toki majoitus ja kaikki muu toimii siellä hienosti mutta yleisöä peleihin ei juurikaan saada sijainnin ja pienen katsomon takia. Nämä pelit varmasti vetäisivät yleisöä paikan päälle katsomaan jos pelattaisiin jossain muualla, esim mustassa boxissa..
Eerikkilä on just hyvä paikka. Pääpaino urheilulla, ja sen suhteen kaikki fasiliteetit kunnossa, ryhmäytymistä unohtamatta. Tosifanit voi mennä paikalle katsomaan ja me muut seurata striimistä. Tämä kommentti näin Helsingin keskustassa asuvalta säbäperheeltä, hyvä vaan että tapahtuu eri puolilla maata!
 
Viestejä
23
Eerikkilä on just hyvä paikka. Pääpaino urheilulla, ja sen suhteen kaikki fasiliteetit kunnossa, ryhmäytymistä unohtamatta. Tosifanit voi mennä paikalle katsomaan ja me muut seurata striimistä. Tämä kommentti näin Helsingin keskustassa asuvalta säbäperheeltä, hyvä vaan että tapahtuu eri puolilla maata!
Onko Eerikkilä jo teidän näkökulmasta eri puolilla maata? 😂
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Classic - Oilers
18.30
1.605.303.65
Näytä kaikki
>
Viestejä
135
Pakko vielä analysoida. Happeelta olisi mahtunut ainakin 3-4 pelaaja. Mielestäni MT, ET, OR ja TM. Kaikki pelasi vahvan kauden ja pelasivat myös p19 pelejä jonkinverran😒
 
Viestejä
119
Pakko vielä analysoida. Happeelta olisi mahtunut ainakin 3-4 pelaaja. Mielestäni MT, ET, OR ja TM. Kaikki pelasi vahvan kauden ja pelasivat myös p19 pelejä jonkinverran😒
Ei taideta sarjatasoja katsoa kun esim saipan kuusela kumminkin pelannut miesten divaria mutta ei mukana. Ja kenen tilalle oisit herrat ottanut?
 
Viestejä
391
Mun mielestä mistään seurasta ei olisi kuulunut 2 enempää joukkueisiin,mut kun sisäpiiri jyllää täälläkin,ikävä kyllä

Että maajoukkue pitää kasata 2pelaaja/seura. Päävalmentajat kommentti hyvä, miten pelaajia seurattu. Sekä myöskin tulevaisuutta ajatellen pelaajia valitaan/seurataan. Vaikka olet maalitykki, jos et yhtään puolusta, toteuta peli-ideaa, tuskin sopeudut maajoukkueeseen. Taas mun mielestä jokainen pelaaja joka valittu, on paikkansa ansainnut. En ainakaan osaa sano kuka jätetään pois ja otetaan tilalle.
 
Viestejä
281
Kun paljosta pitää ammentaa jää aina helmiä ulkopuolelle!
Annetaan nyt joukkueiden ja valmennuksen näyttää mistä ovat ja palataan pelien jälkeen siihen olisiko pitänyt valita toisin! Joka paikalle, eri pelaajatooliin löytyy varmasti 2-3 sopivaa pelaajaa, mutta joukkueisiin ei mahdu kuin tuo 30+moket...
 
Viestejä
52
Pakko vielä analysoida. Happeelta olisi mahtunut ainakin 3-4 pelaaja. Mielestäni MT, ET, OR ja TM. Kaikki pelasi vahvan kauden ja pelasivat myös p19 pelejä jonkinverran😒
Samaa ihmettelen. Päävalmentaja perustelee valintojaan: "seurattiin myös muun muassa YouTubesta poikien sarjapelejä ja pystyttiin niiden pohjalta vertailemaan yksittäisiä pelaajia. Samalla haettiin tietynlaista toisteisuutta, kun yksittäiset onnistumiset eivät vielä kesää tee." Jos toisteisuudella olisi mitään merkitystä, olisi ehkä ylemmän jatkosarjan pistepörssin top10-pojista ollut valittavissa enemmän kuin 4 pelaajaa, vaikka edes yksi happeelainen... Vai yksittäisillä onnistumisilla on nuo pörssit tehty? Ilmeisesti keskisuomalainen juniorikulttuuri ei vain maajoukkueeseen tämän kummemmin kelpaa.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Classic - Oilers
18.30
1.605.303.65
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös