Pääkallo.fi

Välieräsarja Classic - Oilers

Finaaleihin?

  • Classic

  • Oilers?


Results are only viewable after voting.
Viestejä
38
Otteluohjelma:
Ke 27.3.2019 18:30 Classic - Oilers Tampere Areena
Pe 29.3.2019 18:30 Oilers - Classic Tapiolan UH
Su 31.3.2019 18:00 Classic - Oilers Tampere Areena
Ke 3.4.2019 18:30 Oilers - Classic Tapiolan UH
Pe 5.4.2019 18:30 Classic - Oilers Tampere Areena (tarvittaessa)
Su 7.4.2019 18:00 Oilers - Classic Tapiolan UH (tarvittaessa)
Ti 9.4.2019 18:30 Classic - Oilers Tampere Areena (tarvittaessa)

Toisessa parissa pääsystä finaaleihin pelaavat Tampereen Classic sekä Espoon Oilers. Tämä lienee olevan aika selvä Classicin sarja.. Mutta kuten Indians näytti puolivälieräsarjassa Classicia vastaan, että hyvällä tekemisellä tämäkin joukkue on ihan voitettavissa. Itse veikkaan että finaaleihin menee Classic puhtaasti 4-0
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
7,834
Espoon Indians onnistui voittamaan yhden ottelun. Tampereen KrP olisi ollut kotiyleisölle varmasti mieluisampi vastus, nyt se jäi parin ottelun päähän, kun Kupittaan Palloseura otti sen viimeisen välieräpaikan. Vantaan EräViikingitkin jäivät puolivälieriin tälläkin kertaa.
 

Mahoney

Oilers vie tämän homman, 4-2. Ja Kilposen kevät senkun jatkuu! Mä taisin luvata jopa lähteä Tapiolaan. Uskaltaako sinne Espooseen edes tulla :)

Ja tiedoksi, se on Helsinki-Vantaa niinku lentokenttä.
 
Viestejä
7,834
Oilers vie tämän homman, 4-2. Ja Kilposen kevät senkun jatkuu! Mä taisin luvata jopa lähteä Tapiolaan. Uskaltaako sinne Espooseen edes tulla :)

Ja tiedoksi, se on Helsinki-Vantaa niinku lentokenttä.

Kyllähän se tässä on muutenkin jatkumassa, kysymys vaan kuuluu minkä ikäluokan pelejä pääsee seuraamaan.
 
Viestejä
196
Öljymiehet lähtevät haastamaan ylivoimaisen ennakkosuosikin. Sarjassa on Oilerssilla vain voitettavaa.
Voi myös ennakoida että nykyinen kaiken voittanut mestari saa vastaansa tulevan mestarin.
 
Viestejä
7,834
Otteluohjelma julkaistu:
1553075281977.png
Sekä Oilersilla että Classicilla ainoastaan 3. peli menee mahdollisen 5. pelin kanssa päällekkäin.
 
Viestejä
10
Noniin täytyy laittaa tästäkin sarjasta omia ajatuksia tänne ja avata keskustelu tulevasta!

Ennakkoon hallitseva suomen/maailman/cupin mestari ja runkosarjan voittaja Classic lähtee tottakai suosikkina tähän sarjaan siitä ei liene epäselvyyksiä. Spekulaation paikka lienee siinä, miten erittäin vakuuttavan sarjan Happeeta vastaan pelannut Oilers haastaa Classicin.

Happeeta vastaan Öljymiehet pystyivät ”nollaamaan” maailman parhaan hyökkääjän, mutta miten onnistuu puolustaminen tamperelaisten kivenkovia hyökkäysketjuja vastaan?

Oilersille sopii altavastaajan asema ja tulivoimaa löytyy espoolaistenkin jokaisesta ketjusta. Jatkoon vaadittavat 4 voittoa vaatii täydellistä onnistumista pelin jokaisella osa-alueella kuin myös valmennukselta. Oilersin penkin takaa täytyisi nyt löytyä niitä kaneja hatusta millä saada Classicin suuruutta rikottua, mutta onko sellaisia kaneja olemassa?

Läpihuutosarjaan kumpaankaan suuntaan en usko. Odotan ja toivon pääseväni nauttimaan erittäin kova tasoisista väännöistä ja tasaisesta sarjasta.

Kaikki kertoimet on Classicin jatkoon menon puolella. Aika näyttää mihin öljymiehillä riittää, potentiaalia löytyy, pallo on pyöreä ja ottelut alkaa aina 0-0 tilanteesta :)
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Viestejä
257
Oilersin kakkoskenttään kiinnittyy huomio. Mikäli tuo onnistuu pelaamaan oman pelinsä edes lähelle nollia, saumat yllätykseen on olemassa.
 
Viestejä
7,834
Varmaan parempi kun en ennusta mitään, mutta toivon, että Oilers onnistuu pitämään ottelut tiukkoina.
En ihmettele yhtään, jos tämä on Oilersilta ihan samanlainen sarja kuin Happee-sarja, sillä erolla, että Classic voittaa ne pelit.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
507
En usko, että tästä kovinkaan tasaista tulee vaikka Oilers selvästi happeen voittikin. 4-0 happee sarjaan ei ehkä kuvaa oikein sitä vaikka Oilers olikin kivasti tiivis. Classicilta löytyy 7-8 ”kotilaista” (ratkaisuja tekeviä ja tehoihin kykenevää) joten sen hyökkäyspään nollaaminen ei vaan onnistu.
 

Mahoney

Varmaan parempi kun en ennusta mitään, mutta toivon, että Oilers onnistuu pitämään ottelut tiukkoina.
En ihmettele yhtään, jos tämä on Oilersilta ihan samaynlainen sarja kuin Happee-sarja, sillä erolla, että Classic voittaa ne pelit.
Arto tsemppaa omia :). Toki ymmärrän faninkin paineet :) . Tossa heitin oilersin voittavan, mutta jos rahaa pitäisi kiinni laittaa, niin kyllä kaikki merkit puhuu Tampereen puolesta. Silti, vaikka oikeesti Helsingistä käsin Espoota kuuluisi vihata, mä oon Oilers leirissä tässä sarjassa!
 
Viestejä
7,834
Arto tsemppaa omia :). Toki ymmärrän faninkin paineet :) . Tossa heitin oilersin voittavan, mutta jos rahaa pitäisi kiinni laittaa, niin kyllä kaikki merkit puhuu Tampereen puolesta. Silti, vaikka oikeesti Helsingistä käsin Espoota kuuluisi vihata, mä oon Oilers leirissä tässä sarjassa!

Siis Helsingistä minäkin nykyään olen.

Kuulostaako peleissä siltä, että en tsemppaa omia ja jos kuulostaa, niin miltä sen pitäisi kuulostaa?
 

Mahoney

Siis Helsingistä minäkin nykyään olen.

Kuulostaako peleissä siltä, että en tsemppaa omia ja jos kuulostaa, niin miltä sen pitäisi kuulostaa?
Oot sä tosifani ja hattua pois kaikille teille, jotka on kunnolla omien takana. Mä ite en tohon pysty, on muuta niin paljon, duunit ja omat harrastukset. Laji kyllä kiinnostaa. Mutta pakko nyt oli lähtee provoamaan, kun heitit niin hapokasta ennen happee sarjaa :). Ehkäpä nyt höllöön :) ja toki fanina helpoin kun varautuu häviämään, ei v..ta ihan niin paljon. Se ehkä tossa kanssa pointtina.

No jos jotain, niin saisiko Espooseen kunnon faniköörin, niinku Tepsillä? Eli muut palstafanit sinne Arton viereen? Ja pitäiskö mun lähteä messiin, ervi-paidassa :)
 
Viestejä
7,834
Oilers on edellisen runkosarjapelinsä hävinnyt Classicille.

Edellisen Cupin pelinsä Oilers on hävinnyt Classicille.

Edellisen finaalinsa Oilers on hävinnyt Classicille.

Viime kauden playoffeissa Oilers hävisi Classicille.
 
Viestejä
15
Pidän kyllä todella tuosta Arton jaksavaisuudesta tarkastella ja etsiä asioita numeroiden kautta. Jäsentelen itsekin asioita niiden avulla. Kyllähän tuo Arton häviämisten luettelo tietenkin asettaa lähtö asetelmat selviksi mutta: en ole maajoukkueen ykköskenttää (Classic) nähnyt kertaakaan sellaisessa pesukoneessa jonka Indiansin ykkönen sai aikaiseksi ainakin viimeisimmässä pelissä Classicin kotona. Menikö ihon alle ? Mielestäni mahdollinen Classicin heikkous liittyy juuri sopeutumiseen yllättäviin tilanteisiin. Cl:ssä on menty melkoisen vakioidulla pelavilla 1,2, ja 3- kentällisillä. Onko sen jälkeen joukkuessa olemassa mitään jos jotain tapahtuu?
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös