joelsiltanen
Ylläpidon jäsen
Näistäkin voi jo spekuloida. Neljällä voitolla finaaleihin.
Jos spekuloimaan aletaan niin olen samaa mieltä. Neljä voittoa tulee riittämään.Näistäkin voi jo spekuloida. Neljällä voitolla finaaleihin.
Minä veikkaan, että tulee niin tiukka sarja, että vaaditaan kuusi voittoa. Niistä neljä tulee SPV:lle ja kolme Classicille.Jos spekuloimaan aletaan niin olen samaa mieltä. Neljä voittoa tulee riittämään.
Mitä sellaisia ensi kautta koskevia huhuja on ilmassa, jotka sekoittaisi joukkueen peliä jo nyt? Kuvitteletko, että SPV:n sisällä ei olisi 100% tietoa siitä, ketkä joukkueessa pelaavat ensi kaudella?Kun ei nyt vaan päivän huhut sekoittaisi SPVn peliä.
Kyllä minä ainakin kuvittelen hyvin vahvasti näin, että SPV:n pelaajat eivät tiedä, SPV:n johto ei tiedä, eikä edes ne pelaajat itse tiedä. Osa varmaan, mutta 100 % kokoonpano ei.Kuvitteletko, että SPV:n sisällä ei olisi 100% tietoa siitä, ketkä joukkueessa pelaavat ensi kaudella?
En nyt ihan tiedä, heitätkö noita kommentteja sarkastisesti vai et. Itse olen täysin varma, että pelaajat, valmennus ja johto tietää 100% ne, joilla on sopimus ensi kaudeksi. Itsekin tiedän, vaikka en kuulu yhteenkään noista kolmesta.Kyllä minä ainakin kuvittelen hyvin vahvasti näin, että SPV:n pelaajat eivät tiedä, SPV:n johto ei tiedä, eikä edes ne pelaajat itse tiedä. Osa varmaan, mutta 100 % kokoonpano ei.
No en minä menisi niistäkään ihan takuuseen. Siellä voi ihan hyvin olla joku, jolla on kyllä sopimus, mutta saattaa lopettaa esim. mestaruuden sattuessa kohdalle. Tai henkilökohtaisten syiden vuoksi.En nyt ihan tiedä, heitätkö noita kommentteja sarkastisesti vai et. Itse olen täysin varma, että pelaajat, valmennus ja johto tietää 100% ne, joilla on sopimus ensi kaudeksi. Itsekin tiedän, vaikka en kuulu yhteenkään noista kolmesta.
Muutoksia voi toki tapahtua, sopimuksia voidaan purkaa ja opiskelu-/ulkomaanpykälien perusteella siirtoja tulla vielä pitkin kesää. Mutta isossa kuvassa kaikki joukkueet alkaa olla valmiita ja joukkueiden sisällä, osin myös ulkopuolella on hyvin tiedossa ne rosterit, joilla ensi kauteen lähdetään.No en minä menisi niistäkään ihan takuuseen. Siellä voi ihan hyvin olla joku, jolla on kyllä sopimus, mutta saattaa lopettaa esim. mestaruuden sattuessa kohdalle. Tai henkilökohtaisten syiden vuoksi.
Samaa mieltä tästä.Muutoksia voi toki tapahtua, sopimuksia voidaan purkaa ja opiskelu-/ulkomaanpykälien perusteella siirtoja tulla vielä pitkin kesää. Mutta isossa kuvassa kaikki joukkueet alkaa olla valmiita ja joukkueiden sisällä, osin myös ulkopuolella on hyvin tiedossa ne rosterit, joilla ensi kauteen lähdetään.
Mitä itse sarjaan tulee, niin tiukka vääntö on tulossa. Isossa roolissa on se, kumpi joukkue saa pidettyä avainpelaajansa paremmin pelillä läpi sarjan. Veikkaan seitsemän pelin otatusta ja viimeinen luonnollisesti lähellä jo nopanheitto, mutta tietysti Classicilla on siinä tapauksessa kotietu.
Minä kyseenalaistan Torisevaa vieläkin. On aina ollut hypetetty molari. Kun Classic ollut kova dynastian aikaan oli Toriseva kaikkien mielestä maailman paras. Nyt kun ei enää kenttäpelaajat olekkaan hoitaneet dynastianlailla kentällä. On Torisevan hypetys loppunut? Kenties siitä tuli perusmolari siinä samalla kun kenttäpelaajat eivät hoitaneetkaan hommia. Ei paljoa ole maajoukkuemolarina puhuttu. Olen tällä palstalla joskus saanut kuraa niskaan ja huutelua kun en tiedä lajista mitään. Nyt on parissa kaudessa "maailmanparhaasta" maalivahdista tullut perus suorittaja. Tiedän että et ole koko pelaajauraa maailmanparas. Mutta hypetys loppui yhtä aikaisesti kun Classicin dominointi liigassa.Maalivahtipeli on tietenkin tärkeää, mutta en usko kummankaan ykkösvahtien tason heiluvan nähdystä suuntaan tai toiseen, että siitä voisi tulla selkeää isoa ratkaisua. Etenkin kun osa-alueita pelissä riittää ja kaikki liittyy kaikkeen