Pääkallo.fi

Välieräsarja Classic-SPV

Vain sinä olet puhunut ennustamisesta, minä puhuin veikkaamisesta. Kyse oli minun arviosta/arvauksesta, ei absoluuttisesta totuudesta.

Tuo yksi veijari alkoi mouhoamaan jostain toisen pelin mahiksista, kun veikkasin lopputulosta ekan pelin jälkeen. En sitten tiedä mikä ihme sinun ongelma on.
No niin, ei ole ongelmaa. En tosiaankaan jaksa semantiikkaa tai muutenkaan jauhaa erikoisista aikakäsityksistä. Nostit häntää pystyyn, pidä se äläkä mouhoa 😊

Come on Classic!

Onnittelut Classicille kannattajineen finaalipaikasta! Olitte sarjassa selkeästi parempia. Ehkä tapahtumat kentällä otteluiden sisällä eivät aina korreloineet lopputulosten kanssa. Ja jäihän se SPV:n täplä kakkospelissä käytännössä vain yhden epäonnistuneen rankkarin päähän. Mutta 4-0 ei jätä epäselvyyttä.

SPV:n osalta kaikki mikä onnistui Krp-sarjassa, kääntyi Classic-sarjassa päälaelleen. SPV oli Krp:tä vastaan isosti pesukoneessa pitkiä aikoja ja Liukkonen pääsi flowtilaan, jossa torjui kaiken mahdollisen ja mahdottoman. Classic-sarjassa torjuntoja kertyi tuskin puoliakaan Krp-otteluihin verrattuna eikä samanlaista mahtivirettä enää nähty. Classic onnistui tänäänkin käyttämään paikkansa todella tehokkaasti.

Jos Nokia-sarjassa tehtiin maaleja lähes olemattomista paikoista, Classic pystyi puolustamaan omaa maaliaan tehokkaasti ja Sillanpää Torisevan stunttina oli parempi kuin Toriseva itse. SPV tuotti kyllä aivan riittävästi maalipaikkoja tänäänkin. Ei vaan uponnut ja Silvokin vei yhden.

Tämä välieräsarja oli tässä! SPV meni tällä kaudella hienosti eteenpäin; paras runkosarjasijoitus vuosiin, samoin pistekertymä. Kaikki joukkueet voitettu kauden aikana, kruununa puolivälieräsarja. Pronssipeliä kohti!

Ja ensi kausikin jo kiinnostelee...Riku saanee kunnon kirittäjän joukkueen sisäiseen pörssikisaan.

Tietääkö joku mikä tuo biisi on jota SPV soittaa aina erän 8 minuutin jälkeen timeoutilla? Jonkunlaiseksi yleisön villitsemis-kappaleeksi varmaan tulkittavissa.

Pitäsköhän meikäläisen mennä kokeilemaan? Ei olis varmaan hetkeen niin ailahtelevaa performanssia nähty edes Classicin maalin suulla.
Voisit vaikka mennä. Saattais muillakin jengeillä olla mahdollisuuksia.

Mutta joo. Jos ei kukaan uskonut Speven kairaavan Näätiä 4-1, niin ei varmaan monikaan uskonut Clasunkaan hoitavan Speveä suoraan neljässä.

En näkisi tälle kaudelle kuin yhden joukkueen mestariksi. Kaikki muu kuin Classic olisi yllätys.

Tietääkö joku mikä tuo biisi on jota SPV soittaa aina erän 8 minuutin jälkeen timeoutilla? Jonkunlaiseksi yleisön villitsemis-kappaleeksi varmaan tulkittavissa.
Sarà perché ti amo. 80-luvun italialainen rakkauslaulu, jota ainakin AC Milanin fanit veisaavat komiasti San Sirolla.
Iloinen tunnelmannostattaja!

Vain sinä olet puhunut ennustamisesta, minä puhuin veikkaamisesta. Kyse oli minun arviosta/arvauksesta, ei absoluuttisesta totuudesta.

Tuo yksi veijari alkoi mouhoamaan jostain toisen pelin mahiksista, kun veikkasin lopputulosta ekan pelin jälkeen. En sitten tiedä mikä ihme sinun ongelma on.
Voi voi...
Jonkunlaiseksi yleisön villitsemis-kappaleeksi varmaan tulkittavissa.
Minun mielestäni mainio keksintö näihin pudotuspeleihin Urheilutalolla ja loistava tunnelmannostattaja. Ja juuri tuo biisi kyseessä, joka mainittiin. Suomeksi on myös hieman erilainen versio olemassa Marja Koski - Sellaista elämä on :)

Sarà perché ti amo

Jaa-a, jotain tapahtui runkosarjan ja pleijareiden välissä. DJ:n ja kuuluttajan vaihtuessa musat lähti alakanttiin.
Tämä oma mielipide. Katsonut pelejä niin paikanpäällä kuin Ruudustakin.
Kun pelataan niin runkosarjaa kuin pleijareitakin niin musan pitää olla, HEVOSIA, VERTA JA SUOLENPÄTKIÄ.
Ei mitään diibadaabaa.
Ei mulla muuta..

Jaa-a, jotain tapahtui runkosarjan ja pleijareiden välissä. DJ:n ja kuuluttajan vaihtuessa musat lähti alakanttiin.
Tämä oma mielipide. Katsonut pelejä niin paikanpäällä kuin Ruudustakin.
Kun pelataan niin runkosarjaa kuin pleijareitakin niin musan pitää olla, HEVOSIA, VERTA JA SUOLENPÄTKIÄ.
Ei mitään diibadaabaa.
Ei mulla muuta..
Hyväksyttävä mielipide. Minun mielestäni selostus ja musiikki kehittyivät vaihdoksen myötä. Olen kyllä kieltämättä nyt kiinnittänyt vähemmän huomiota musiikkiin (varmaan kovemmassa tunnelmasta johtuen) ja runkosarjan olen jo unohtanut vaikka sielläkin kävin paikan päällä lähes jokaisessa kotipelissä. Ruudun lähetyksissä oli taas se heikkous mielestäni, että Seinäjoella ei kuulunut ainakaan runkosarjassa yleisöstä juuri mitään, ei ehkä musiikistakaan kovin?
Mutta kuten sanoin, saat olla ihan täysin tuota mieltä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.