Pääkallo.fi

Viikon kysymys: Mikä miesten Salibandyliigan puolivälieräpareista on ennakkoon mielenkiintoisin?

Mikä miesten Salibandyliigan puolivälieräpareista on ennakkoon mielenkiintoisin?

  • Classic-Indians

    Ääniä: 1 2.5%
  • SPV-EräViikingit

    Ääniä: 4 10.0%
  • TPS-Nokian KrP

    Ääniä: 19 47.5%
  • Happee-Oilers?

    Ääniä: 16 40.0%

  • Äänestäjiä
    40

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,615
Salibandyliigan puolivälieräparit valikoitiin maanantaina Sanomatalossa. Puolivälierät käynnistyvät tällä viikolla. Mikä puolivälieräpareista on mielestäsi ennakkoa ajatellen mielenkiintoisin omasta mielestäsi?

Perustele vastauksesi.

<strong>Salibandyliigan puolivälieräparit:</strong>
1. Classic- 7. Indians
2. SPV - 6. EräViikingit
3. TPS - 8. Nokian KrP
4. Happee - 5. Oilers
 

Säbantteri

Kaksi ensimmäistä otteluparia menevät aika helposti kotietujoukkueille, mutta kaksi muuta ovat ympäripyöreitä sarjoja ja varsinkin Happee - Oilers on pari, jossa ainekset todella kiihkeälle ottelusarjalle.
 
Viestejä
7,837
TPS - KrP. Kummallakin mahdollisuudet jatkoon ja täysin erilaiset pelitavat vastakkain. Hoikkasen poissaolon näkyminen.

Muut sarjat menevät nähdäkseni joko 4-0 tai 4-1. Ehkä ErVi voi voittaa kahdesti, mutta en oikein usko siihenkään.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,615
Tällä kertaa kysymyse herätti sen verran vähän keskustelua, että varsinainen seuraava juttu tehdään seuraavalla viikolla. Kysymys taisi ollakin vähän turhan yleisluontoinen. Kiitokset kiinnostuksesta!
 

Mahoney

TPS - KrP. Kummallakin mahdollisuudet jatkoon ja täysin erilaiset pelitavat vastakkain. Hoikkasen poissaolon näkyminen.

Muut sarjat menevät nähdäkseni joko 4-0 tai 4-1. Ehkä ErVi voi voittaa kahdesti, mutta en oikein usko siihenkään.
Ervi voittaa kahdesti, älä nyt naurata, keuliiko taas :). Jos voittaa kerran oon yllättynyt :)
 
Viestejä
7,837
Ervi voittaa kahdesti, älä nyt naurata, keuliiko taas :). Jos voittaa kerran oon yllättynyt :)

No siellä on ainakin mielenkiintoinen tuomarilinja, josta en nyt sen kummemmin ajatellut tässä ketjussa lähteä keskustelemaan.
 

Mahoney

No siellä on ainakin mielenkiintoinen tuomarilinja, josta en nyt sen kummemmin ajatellut tässä ketjussa lähteä keskustelemaan.
Sä tuut Arto itse pettymään tänään. Oilers ottaa toisen täplän ;-).

Ainakin orastava peli meni perseelleen, tuskin voittoa ois silti tullut, mutta ehkä jotain muuta kuin puolen erän neppailu.
 

Säbantteri

No siellä on ainakin mielenkiintoinen tuomarilinja, josta en nyt sen kummemmin ajatellut tässä ketjussa lähteä keskustelemaan.

Totta, että tässä otteluparissa SPV - Ervi tuomarit ovat tehneet kyseenalaisia ja jopa virheellisiä ratkaisuja ja kärsivänä näissä on ollut Ervi. Yhtä lailla totta on myös että näihin virheisiin Ervi ei ole kaatunut. Molemmissa peleissä SPV on ollut parempi myös 5 vs 5 pelissä ja kaikilla pelin osa-alueilla niin paljon edellä, että Erillä ei ole toistaiseksi ollut mitään palaa kummassakaan pelissä. Vielähän tilanteet voi muuttua, mutta kiire Ahosen porukoille tulee.
 

Mahoney

Totta, että tässä otteluparissa SPV - Ervi tuomarit ovat tehneet kyseenalaisia ja jopa virheellisiä ratkaisuja ja kärsivänä näissä on ollut Ervi. Yhtä lailla totta on myös että näihin virheisiin Ervi ei ole kaatunut. Molemmissa peleissä SPV on ollut parempi myös 5 vs 5 pelissä ja kaikilla pelin osa-alueilla niin paljon edellä, että Erillä ei ole toistaiseksi ollut mitään palaa kummassakaan pelissä. Vielähän tilanteet voi muuttua, mutta kiire Ahosen porukoille tulee.
Totta. Mä olen jo aikaisemmin ottanut kantaa haluttuun linjaan, missä vähän mistä sattuu vahingoista vaaditaan femmoja! Täysin riippumatta ketkä on askissa, olen silti ottanut kantaa. Linjaa ei siis aseta yksi tuomarit, joten en yksin heitä tästä syytä. Järjettömyydet pitääkin karsia pois, mutta joku järki pitää olla. Nyt noita femmo jaellaan, kuin kaneja taikurin hatusta. Ja niinku täällä todettu useaan otteeseen, yksi femma voi ratkoa koko pelin.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös