Pääkallo.fi

Viikon kysymys: Salibandy vai maahockey?

Salibandy vai maahockey?

  • Salibandy

    Ääniä: 15 83.3%
  • Maahockey

    Ääniä: 3 16.7%

  • Äänestäjiä
    18

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
6,006
Maahockey-keskustelu on kerännyt tämän viikon alun ajan yllättävää suosiota keskustelupalstalla. Keskustelun aloitti nimimerkki Ville Estonian Maahockey-palstalla:

Maahockey on Suomessakin kasvava laji ja tulee varmasti haastamaan muun muassa salibandyn asemaa Suomessa. Maahockeyn tukena on suuri globaali yhteisö ja kansainvälinen tunnettavuus. Taitaa olla myös olympialaji. Muun muassa Hollannissa erinomainen sarja, omia suosikkeja muun muassa Pinoke Hockey jota vertaisin jalkapallotermein hollantilasjätti Ajaxiin.

Mitä mieltä olette, tuleeko maahockey nousemaan salibandyn rinnalle/ohi Suomessa. Itse uskon, että tulee nousemaan yhdeksi harrastetuimmista lajeista 20 vuoden aikajanalla. Taustalla mm. Suomen kansainvälistyminen.

Tässä ketjussa voinee käydä myös yleistä maahockey seurantaa ja keskustelua maailman suursarjoista ja -seuroista


Kumpaan sinä uskot: salibandyn vai maahockeyn menestykseen Suomessa?

Keskusteluun voit tutustua täältä tarkemmin
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
179
”Maahockey on kerännyt tämän viikon alun ajan yllättävää suosiota keskustelupalstalla”.

Todellisuudessa yksi henkilö on käynyt tuuttaamaan usealla käyttäjällä teennäistä keskustelua maahockeysta..

Ei siinä kyllähän tännekin palstalle tekstiä mahtuu, mutta jotain kannattaa hieman suodattaa.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
6,006
”Maahockey on kerännyt tämän viikon alun ajan yllättävää suosiota keskustelupalstalla”.

Todellisuudessa yksi henkilö on käynyt tuuttaamaan usealla käyttäjällä teennäistä keskustelua maahockeysta..

Ei siinä kyllähän tännekin palstalle tekstiä mahtuu, mutta jotain kannattaa hieman suodattaa.
Nojoo, korjaan siten, että maahockey-keskustelu on kerännyt yllättävää suosiota. Tuo oli huonosti muotoiltu kieltämättä ja tarkoitus oli nostaa keskusteluketjua esille.
 
Viestejä
41
Minulla on ainoastaan yksi käyttäjä tälle palstalle. Muut maahockeymiehet tulivat minulle täytenä yllätyksenä sen jälkeen kun olin jo avannut keskustelun.

Mielestäni on aika epäkohteliasta syyttää, että olisin ainut kirjoittaja ja tekstit olisivat vain monologiani. Niin yksinäinen en ole että sellaista tekisin. Jotain rajaa nyt.
 
Viestejä
102
Nojoo, korjaan siten, että maahockey-keskustelu on kerännyt yllättävää suosiota. Tuo oli huonosti muotoiltu kieltämättä ja tarkoitus oli nostaa keskusteluketjua esille.
Hienoa että ylläpito kunnioittaa kehitysideoitamme ja on valmis antamaan näkyvyyttä myös tämän keskustelun ulkopuolella. Kiitos siitä
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös