Tämä mies on Big Brother -talon yllätysvieras

Viime keväänä pelaajauransa päättänyt Markus Huhtimo vierailee BB-talossa. Kuva: Mikko Hyvärinen

Markus Huhtimo
Viime keväänä pelaajauransa päättänyt Markus Huhtimo vierailee BB-talossa. Kuva: Mikko Hyvärinen

Big Brotherin tämän viikon viikkotehtävään liittyy oleellisesti salibandy. Ohjelman nettisivujen mukaan asukkaille on ollut vetämässä ohjelmaa yhdeksänä viime kautena SM-finaaleissa pelannut Markus Huhtimo.

”Mahu” palasi pelikentille kesken viime kauden päättäen pelaajauransa SSV:ssä keväällä SM-hopeamitaliin. Tulevalla kaudella hän toimii SSV:n valmennuksessa.

– Sen verran läskiksi tulin, että enää en pääse kentälle, kovana huumorimiehenä tunnettu Huhtimo heitti itsensä asukkaille esitellessään Big Brotherin nettisivujen mukaan.

Ohjelman virallisilta nettisivuilta löytyy lyhyt video, miten asukkaat reagoivat Mahun nähdessään. Big Brotherin nettisivuilla uutisoidaan myös Mahun kuittailua asukkaille.

BB-Markusta voimahyökkääjästä ei sentään tule, sillä hän on talossa nähtävästi vain asukkaita opettavana vieraana. BB-talo on teeman mukaisesti täytetty salibandypalloilla, joiden määrää katsojat saavat arvailla.

Huhtimolla on yhdeksän viime vuoden finaaliputkesta saldona viisi SM-kultaa ja neljä hopeaa. Tulevalla kaudella hän on Mika Ahosen aisapari SSV:n valmennuksessa.

19 comments

  1. Voi Mahu mihin oletkaan alentunut? En sinusta olisi uskonut että vajoat tuollaisen sosiaalipornon tasolle ?

  2. Millain joku muka voi tästä löytää jotain huonoa. Mahuhan on fatpipen palkkalistoilla ja ymmärrän hyvin että suostui ohjelmaan valmentajaksi. Huhtimo on kummiskin kohtuu tunnettu salibandynpelaaja ja sanavalmis. Tässähän salibandy saa mediatilaa ja kun kausikin on juuri käynnistymässä niin parhaimmassa tapauksessa muutama ”satunnaiskatsoja” innostuu viikonloppuna lehtereille.

  3. Haloo, täähän on mahtavaa mainosta lajille. Miettikää mitkä massat tuijottaa BB:tä, loistava veto Fatpipelta.

  4. Mietin….Mitkä massat ?????? hohoijaa sanon minä….

  5. Mää luulen kans, että ne jotka BB:tä kattelee, ei ole minkäänlaisessa kontaktissa salibandyyn!

  6. Olihan siellä joku vuosi sitten pari säbäniiloa. Ainakin silloin jokunen salibandyimmeinen katseli ohjelmaa, jos ei muuta niin Pohjanmaan suunnalla. Ja eikös lajia ole tarkoitus levittää ja saattaa tunnetuksi uusille ihmisille? Mikä hyöty olisi markkinoida tällä tavalla (tai muutonkaan) lajia niille, jotka ovat jo lajin kanssa tekemisissä?

  7. Näyttää BB kiinnostavan laji-ihmisiä. Javissiin muitakin.

    Amppareissa hirveä määrä klikkejä.Yli neljätuhatta. On myös pääkallon luetuin tossa topkymppilistalla.

    Eiköhän tämän sivun tarkoitus ole tehdä lukijoita kiinnostavia juttuja.Klikkimäärä sen kertoo.

    Vaikea nähdä, että BBstä olisi lajille haittaa.

  8. Loistava veto fp:ltä, muutaman mailan hinnalla ja huhtimon parin tunnin palkalla huima näkyvyys. Halusitte tai ette, niin aika moni ihminen sarjaa katsoo ja aika moni lukenut juttuja netistä. En löydä kyllä mitään negatiivistä tästä hommasta

  9. mun mielestä tämä on hauska juttu.Kattokaa vaikka toi video kun Mahu kuittailee noista mailojen muoveista asukkaille, kun eivät niitä tajunneet poistaa. Mahulla juttu luistaa ja kyllähän se niin on ettei julkisuudesta salibandylle ainakaan haittaa ole. Varsinkaan tämmöisestä positiivissävytteisestä ja hauskasta julkisuudesta. Jos multa kysytään niin mielummin tämmöistä iloista julkisuutta kuin esim. jotain amatöörimäistä taistelua tuomareiden oikeuksista kauden alla. Hyvä Mahu – hyvin vedetty!

  10. Jep. Kyse ei nyt ole kyseisen roskaformaatin surkeudesta.
    Näkyvyys on huima. Ja jos edes yksi eksynyt sielu saadaan bb:n äärestä joukkuepelin pauloihin niin homma on onnistunut.

  11. Julma totuus on se, että tuolla yhdellä BB-jaksolla oli enemmän katsojia kuin kaikilla nelonen pron tulevan kauden liigamatseilla yhteensä! BB-lähetys n. 500 000, liigamatsit n. 20 x 20000 =400 000.

    Hyvää mainosta salibandylle! Vaikkakaan FP tuskin sai tuota näkyvyyttä mainittujen ”muutaman mailan ja Mahun palkan” hinnalla vaan aika iso raha on vaihtanut omistajaa.

  12. Itseasiassa näkyvyys on ollut parinkin liigakauden katsojalukuja vastaava. Kuulemma osassa sählypeleistä katsojaluvut ovat olleet huonoimmillaan muutama tuhat. Se on vähän se.

  13. Ja ei varmaan kukaan ”laji-ihminen” lopeta pelaamista tai muuta toimimista sen takia, että fat pipe mainostaa tässä ohjelmassa? Eihän jalkapallokaan menetä lajina kasvojaan jos joku talossa potkii palloa pihalla.

  14. Vaikka BB-julkisuus on hyvästä, niin lajin suurin markkinointiponnistus tapahtuu siihen aikaan kun valtaosa näiden sivujen lukijoista on nukkumassa.

    Pikkukakkosen Säbämestarit la aamuisin on kova juttu ja uppoaa katsojakuntaansa todella hyvin.

    Meillä viisi vuotias tuntee Mikke Järvet ja Tero Tiitut ja tietää että Mika Kohonen osaa kiivetä puuhun.

    Säbämestarit on kaikkien aikojen paras ja kauaskantoisin markkinointiponnistus mitä salibandyssä on koskaan tehty..

  15. Olen samaa mieltä säbämestarin kanssa, ohjelmalla saadaan kasvatettua harrastajapohjaa, mikä vaikuttaa lajin suosioon tulevaisuudessa.
    Nyt tässä päivässä, odotetaan mitä markkinointiponnisteluja tekee salibandyliiga, kauden alkuun vain muutama päivä ja hiljaista ollut.
    Toivottavasti tyyntä myrskyn edellä?

  16. Jokaisesta tulee BB-Jotain (BB-Markus) sen jälkeen kun on tuohon sosiaaliporno-tirkistelyyn mukaan alentunut. Myös katsojasta.
    Vai onko kaikki julkisuus lajillekin hyvää julkisuutta?

    Sabämestarit! Siinä on oikea formaatti ja kohderyhmä.