Olen kuullut vähän muuta.
Kerro toki meille muillekin? Ehkä tuo kakkosdivaripaikasta luopuminen on tuonut muitakin muutoksia, tai sitten olen vaan jotain ymmärtänyt väärin..
Olen kuullut vähän muuta.
Viestit kylällä kertovat että kaverit pelailevat keskenään, ei siinä kummempaa. Saattaa siellä joku kaveri joka ei mahdu pelaamaan seistä mukana tekemässä kentät.Kerro toki olisi mielenkiintoista kuulla
Anteeksi piti olla kysyvä. Varmaan ihan heittopussi porukka?Millä perusteella heittopussi?
Silmäilin joukkueen instagram tiliä niin sielähän löytyy olevan Kyllinen mukana toiminnassa jollain tavalla. Nähdäänkö Karsinnoissa maalilla, vaikka onkin Steelersin kirjoilla?Kiitos päivän nauruista! Tämä ”Sm-pelaaja” nimike todella väärää kuvaa antava. Tietenkin paha sanoa koko joukkueen tasosta mitään, mutta kuulemani perusteella tällä rosterilla ei kaadeta rangersia, vielä vähemmän papasta
Kerro ihmeessä miten tuo toimisi A-poikien 1.divisioonan karsinnoissa pelaava pelaaja ei saa edutaa ASM-joukkuetta ennen joulukuuta.Silmäilin joukkueen instagram tiliä niin sielähän löytyy olevan Kyllinen mukana toiminnassa jollain tavalla. Nähdäänkö Karsinnoissa maalilla, vaikka onkin Steelersin kirjoilla?
Tein vähän taustatyötä ja kyllä siellä ihan valmennus on. Viestisi eivät pidä paikkansa, en tiedä mistä olet kuullut. Valmennukseen kuuluvilta henkilöiltä löytyy CV:stä muun muassa SM-mitaleja. Valmennuskokemusta löytyy mm. Tapanilan Erästä, AC Hakista, Blackbirdsistä.Viestit kylällä kertovat että kaverit pelailevat keskenään, ei siinä kummempaa. Saattaa siellä joku kaveri joka ei mahdu pelaamaan seistä mukana tekemässä kentät.
Valmennuksesta ei ole tietoa, mutta pelaajien liikkeitähän voi seurata siirtosivulta. Nikinmäkeen on tällä hetkellä tehty kaksi siirtoa, yksi Tiikereistä ja toinen BlackbirdistäTein vähän taustatyötä ja kyllä siellä ihan valmennus on. Viestisi eivät pidä paikkansa, en tiedä mistä olet kuullut. Valmennukseen kuuluvilta henkilöiltä löytyy CV:stä muun muassa SM-mitaleja. Valmennuskokemusta löytyy mm. Tapanilan Erästä, AC Hakista, Blackbirdsistä.
Itse en pitäisi kalja turnauksen johtajaa vielä kovin suuressa arvossaLisättäköön vielä, että CV:stä löytyy Prague Gamesin kultamitaleja.
Oletko itse kokeillut voittaa? Jos tällainen mielipide.Itse en pitäisi kalja turnauksen johtajaa vielä kovin suuressa arvossa
Kyllinen on käsittääkseni mukana Nikinmäki Unitedin futisjoukkueessa.Silmäilin joukkueen instagram tiliä niin sielähän löytyy olevan Kyllinen mukana toiminnassa jollain tavalla. Nähdäänkö Karsinnoissa maalilla, vaikka onkin Steelersin kirjoilla?
A:n Harjoituspeli Hki United vs M-Team 6-2. Jatkuuko Tiimin alamäki??
Ei Mitään tietoa pelistä, muutakuin tulos! Ja harjoitusottelu kyseessä , joten tuloksella ei väliä.Onko ollut millainen peli? Jos tuota lopputulosta katsoo niin ei vissiin ole M-Team saanut paljoo mitään paikkoja ja United sen sijaan pyöritellyt?
Onko ollut millainen peli? Jos tuota lopputulosta katsoo niin ei vissiin ole M-Team saanut paljoo mitään paikkoja ja United sen sijaan pyöritellyt?
ai että. Lusse pumppailee taas omia kumeja. 6-2 ja pystyy kertoo että united vienyt miten tahtoo. Hyvä sebu, vedä hyvin
Eikös tämä ollut varsin hyvä tulos kuitenkin Unitedille kun vastassa oli viime kauden A SM joukkue, vaikka putoaja olikin.ai että. Lusse pumppailee taas omia kumeja. 6-2 ja pystyy kertoo että united vienyt miten tahtoo. Hyvä sebu, vedä hyvin
Varmaankin heittopussi mutta voiko joku kertoa ketä siellä edes pelaa kuulemani mukaan suurin osa 01 ja 00 syntyneistä ei edes pelaa siellä 03-02 pelaajista en tiedä ainuttakaanMites tuo Losb? Onko kellään hajuakaan ketä siellä pelaa? Varmaan aivan heittopussi porukka.