Pääkallo.fi

A -poikien 1-divisioona kausi 2019-2020

Viestejä
3
Karhut-Indians ottelussa saatettiin nähdä tuomareilta kauden pahmpia mokia ottelun tärkeyden ottaen huomioon, Indiansin viides maali saattoi olla tolppalaukaus joka tasoitti tilanteen, ensin tuomarit eivät reagoineet mitenkään, peli jatkui sekunteja, Indians pelaajat pitivät älämölöä ja peli vihellettiin poikki, lähempänä ollut tuomari kysyi kauempana olleelta ja tuokio jälkeen keskeltä alotus, kumpikaan siis ei ollut varma maalista. Outoa toimintaa, ei mulla muuta.
 
Viestejä
24
Karhut-Indians ottelussa saatettiin nähdä tuomareilta kauden pahmpia mokia ottelun tärkeyden ottaen huomioon, Indiansin viides maali saattoi olla tolppalaukaus joka tasoitti tilanteen, ensin tuomarit eivät reagoineet mitenkään, peli jatkui sekunteja, Indians pelaajat pitivät älämölöä ja peli vihellettiin poikki, lähempänä ollut tuomari kysyi kauempana olleelta ja tuokio jälkeen keskeltä alotus, kumpikaan siis ei ollut varma maalista. Outoa toimintaa, ei mulla muuta.
Katsos vaikka HeimoTV:stä tuon ottelun maalikooste, niin ei tilanteessa ollut mitään epäselvää. Ei ainakaan jälkikäteen. Tuomio meni 100% oikein, koska tuomareilla ei ollut head-settejä käytössä, tilanne pelattiin loppuun.
Luonnollisesti tällainen aiheuttaa närästyksiä, pelattiin tilanne miten vain, varsinkin katsomotuomareiden mielestä. 🙈
 
Viestejä
61
Hifk haki voiton Granista!! Mitä mielipiteitä?
Eilen olin katsomassa peliä ja sanotaan näin, että aika pirteä oli vierailijat. Uusi pääkäskijä sekä uusia muutoksia myös pelaajistossa. Puolustus oli hyvän tiivistä sekä alivoima toimi todella mallikkaasti. Tulee varmasti tuo jengi vielä ottamaan pisteitä muilta joukkueilta ja saattaa jopa laittaa tuota kärjenkin järjestystä sekaisin. Mielenkiintoinen kevät tulossa.
 
Viestejä
10
Eilen olin katsomassa peliä ja sanotaan näin, että aika pirteä oli vierailijat. Uusi pääkäskijä sekä uusia muutoksia myös pelaajistossa. Puolustus oli hyvän tiivistä sekä alivoima toimi todella mallikkaasti. Tulee varmasti tuo jengi vielä ottamaan pisteitä muilta joukkueilta ja saattaa jopa laittaa tuota kärjenkin järjestystä sekaisin. Mielenkiintoinen kevät tulossa.
Ei tietenkään mitään pois vierailijoilta, voitto on voitto. Mutta ei ollut kotijoukkueelta hääppöinen esitys myöskään. Näitä sattuu aina jokunen kauteen.
Kuka on muuten tämä mainittu uusi pääkäskijä, itselle täysin uusi tuttavauus. Mistä tullut joukkueen peräsimeen kesken kauden?
 
Viestejä
61
Ei tietenkään mitään pois vierailijoilta, voitto on voitto. Mutta ei ollut kotijoukkueelta hääppöinen esitys myöskään. Näitä sattuu aina jokunen kauteen.
Kuka on muuten tämä mainittu uusi pääkäskijä, itselle täysin uusi tuttavauus. Mistä tullut joukkueen peräsimeen kesken kauden?
En tunne tänä uutta pääkäskijää. Mutta näyttää vaikuttavan hyvältä koutsilta ja saanut aika hyvin tuon joukkueen tekemisen uudenlaiseksi ja puolustuksessa varsinkin tiiviiksi pakaksi josta on vaikea murtautua. Luulen, että tästä valmentajasta kuulla vielä paljon tulevaisuudessa. Monelle joukkueelle valtakunnalliseen varmasti hyvä valinta.
 
Viestejä
10
En tunne tänä uutta pääkäskijää. Mutta näyttää vaikuttavan hyvältä koutsilta ja saanut aika hyvin tuon joukkueen tekemisen uudenlaiseksi ja puolustuksessa varsinkin tiiviiksi pakaksi josta on vaikea murtautua. Luulen, että tästä valmentajasta kuulla vielä paljon tulevaisuudessa. Monelle joukkueelle valtakunnalliseen varmasti hyvä valinta.
Okei, hieno homma hifkille siis. Oli pakko googletella ja ilmeisesti indiansista siirtynyt kaveri
 
Viestejä
10
Mielenkiintoisia tuloksia taas divarissa.
KooVee ja O2 otti selkeät voitot ja tasoittivat keskikastia. Rangers voittomaali 59.58.. meneekö valmentajan piikkiin vai mitä tapahtui?
 
Viestejä
61
Mielenkiintoisia tuloksia taas divarissa.
KooVee ja O2 otti selkeät voitot ja tasoittivat keskikastia. Rangers voittomaali 59.58.. meneekö valmentajan piikkiin vai mitä tapahtui?

Olin katsomassa tuota Hifk - Rangers peliä. Eka erä täysin vieraiden jonka jälkeen tokaan erään tuli aivan uusi kotijoukkue. Tiukkaa vääntöä loppuun asti. Tuo voittomaali niin ei siinä omasta mielestä mitään valmennuksen piikkiin. Siinä olisi ollut sauma hifk:llä esim rikkoa tai tuplata mutta kaveri pääsi tulemaan aika helpon näköisesti keskustaan josta oli helppo laittaa pallo maaliin. Mielenkiintoista tässä on se että Indians pelasi tänään klo. 19:30 alkavassa pelissä ja huomenna klo:13 alkaa jo Indians - Hifk joten ei paljoa palautumista kummallakaan joukkueella.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
10
Olin katsomassa tuota Hifk - Rangers peliä. Eka erä täysin vieraiden jonka jälkeen tokaan erään tuli aivan uusi kotijoukkue. Tiukkaa vääntöä loppuun asti. Tuo voittomaali niin ei siinä omasta mielestä mitään valmennuksen piikkiin. Siinä olisi ollut sauma hifk:llä esim rikkoa tai tuplata mutta kaveri pääsi tulemaan aika helpon näköisesti keskustaan josta oli helppo laittaa pallo maaliin. Mielenkiintoista tässä on se että Indians pelasi tänään klo. 19:30 alkavassa pelissä ja huomenna klo:13 alkaa jo Indians - Hifk joten ei paljoa palautumista kummallakaan joukkueella.

Eli kaikki kunnia Rangersille, pelasi loppuun asti ja siitä 3p mukaan. pienestähän nämä on välillä kiinni, ja tosiaan nopeasti tulee uusi sauma haalia pisteitä.
Nyt olisi hifkillä sauma horjuttaa kärkijengiä, riittääkö rahkeet jos indiansilla on eilisen tapaan liigamiehet mukana?
 
Viestejä
10
Aikamoisen selkeitä kotivoittoja tänään.
Wirmo paketoi tärkeät kolme pinnaa, ja Limingan jatkopelit ohuesti mahdolliset.
Ja tämä puheissa ollut hifk jäänyt täysin jalkoihin indiansin vieraana.
Laukaukset 60-13, maalit 12-3. Ei se puolustus nyt ihan hirveessä tikissä ainakaan tänään ole ollut.
 
Viestejä
7
En tunne tänä uutta pääkäskijää. Mutta näyttää vaikuttavan hyvältä koutsilta ja saanut aika hyvin tuon joukkueen tekemisen uudenlaiseksi ja puolustuksessa varsinkin tiiviiksi pakaksi josta on vaikea murtautua. Luulen, että tästä valmentajasta kuulla vielä paljon tulevaisuudessa. Monelle joukkueelle valtakunnalliseen varmasti hyvä valinta.

No nyt ammutaan kovilla. Indiansista kokemusta siis lähinnä huoltajana. Joukkueen läheltä tuntevana (mm. 50% pelaajista valmentaneena) voin todeta heidän sanoneen ettei uusi valmentaja ole tuonut yhtään mitään peliin. Treeneissä vedetään kuulemma 20min lämpät ja suoraan 5v5 käyntiin ilman erillisiä teemoja... Huvittavaa et joku omasta seurasta käy täällä ajamassa asiaa.
 
Viestejä
3
No nyt ammutaan kovilla. Indiansista kokemusta siis lähinnä huoltajana. Joukkueen läheltä tuntevana (mm. 50% pelaajista valmentaneena) voin todeta heidän sanoneen ettei uusi valmentaja ole tuonut yhtään mitään peliin. Treeneissä vedetään kuulemma 20min lämpät ja suoraan 5v5 käyntiin ilman erillisiä teemoja... Huvittavaa et joku omasta seurasta käy täällä ajamassa asiaa.

HIFK on ehkä ollut tämän kauden epäonnistujien joukossa mutta kuulemieni huhujen mukaan HIFK reenaa hyvin. Lämpät 1h15min jonka jälkeen vasta aloitetaan reenit. Uudet kasvot joukkueessa varmasti tuoneet lisää.
 
Viestejä
3
HIFK on ehkä ollut tämän kauden epäonnistujien joukossa mutta kuulemieni huhujen mukaan HIFK reenaa hyvin. Lämpät 1h15min jonka jälkeen vasta aloitetaan reenit. Uudet kasvot joukkueessa varmasti tuoneet lisää.

Uskon että HIFK tulee vielä monet joukkueet haastamaan tällä kaudella ja ehkä jopa yllättämään.
 
Viestejä
10
Aikamoista settiä. Aina löytyy joku ”tietäjä” miten hyvin hifkissä tehdään sitä ja tätä. Ettei vain olisi itse uusi pääkäskijä laittamassa boostia eri nimimerkeillä?
Ja 1h15min lämpät, miksi?
ja jos tuo yksi kommentti lajiosuuden sisällöstä pitää kutinsa niin ei noilla lämpöjen pituuksilla ole mitään merkitystä.
”Mailajaot ja pallo keskelle?”
 

Jussi Koivunen

Ei sinänsä kiinnosta HIFK eikä A-junnujen DIvari, mutta aina laittaa hymyilyttämään nämä kahden viestin kirjoittajat, jotka no niin no: "Joukkueen läheltä tuntevana (mm. 50% pelaajista valmentaneena) voin todeta heidän sanoneen ettei uusi valmentaja ole tuonut yhtään mitään peliin. Treeneissä vedetään kuulemma 20min lämpät ja suoraan 5v5 käyntiin ilman erillisiä teemoja... Huvittavaa et joku omasta seurasta käy täällä ajamassa asiaa."
 
Viestejä
687
Ihanaa huomata, että old school kirjoittelu on vielä voimissaan. Eri nimillä käydään kirjoittamassa ylistäviä tekstejä "tilannetta mielenkiinnolla etäältä seuranneena". Itse kirjoitetaan höpö höpöjä ja luullaan, että jotkut vielä uskoo. Samalla taktiikalla naarattiin isoja kaloja 2000-luvun alussa ja teksteihin viitattiin kun pelaajaan oltiin yhteydessä. "muuallakin ovat huomanneet meidän tekemisen tason". Yhtään sopimusta ei niillä tarinoilla saatu.
 
Viestejä
3
Pelaajista puheenollen, olen ollut muutaman hifkin pelin katsomassa ja pakko kyllä nostaa kolme nimeä esille mitkä osuivat omaan silmään aika hyvin. Santeri Heino, Niko Loisalo sekä Miko Heinonen ovat olleet hyvännäköisiä ja pirteitä kentällä varmasti tulevaisuudessa kova kolmikko.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös