O2 heräili taistelemaan voitoista viimekaudellakin liian myöhäänItse olen yllättynyt eritoten SBS Wirmon terävästä alusta sarjassa. Mitään ennakotietoa jengistä mulla ei etukäteen ollut, mutten uskonut joukkueen olevan noin vahva divariin. Noh, enpä aliarvioi enää. Vaisuja puolestaan ovat olleet viime kaudella vahvat Liminka ja O2-Jyväskylä. Väläyksiä tämänhetkistä tulosta paremmista otteista on kuitenkin nähty molemmilta.
Tuli sit tappio Papasille... mihin se ainoa käsi jäi?katsotaan sitten keväällä kun jymy tulee helposti divariin....2divari menee kuin yhdellä kädellä pelaisi
Pakko nauraa näille äitis jutuilleJuu ei. Mutta kiitos sinulle kun liityit keskusteluun tuomaan syventävää analyysiä. Äitis on varmaan ylpeä siitä minkälaisen lapsen on kasvattanut. Taisit olla vaihtoaitiossa jo 3-vuotiaana saamassa elämänkokemusta ja täytit mehupullot siinä samassa.
Hassua, että vedotaan johonkin korkeampaa auktoriteettiin kuten "sarjan tasoon" huomioiden, että kyseistä sarjaa pelataan vasta toista vuotta valtakunnallisesti ...
Ja luulen, että puuhelmisählymielikuvaan (yhdys sana) vaikuttaa huomattavasti moni muu asia kuin erään ottelun 5-vuotiaan lapsen touhu. Salibandyä voisi hyvin markkinoida vastavoimana esimerkiksi jääkiekolle missä lapset ja lapsiperheet ovat tervetulleita viettämään vapaa-aikaa perheen kesken. Toki voin olla väärässäkin.
Jokos Kaipiolle riitti? Jari Leppänen nimetty päivän peliin vastuuvalmentajaksi ja Kari Jussila tullut avuksi. Leppäsellä päivän komennus vai pidempi pesti?
Kaipiolle taisi tulla potkut. Huhujen mukaan tilanne ollut kestämätön jo pidemmän aikaa. Potkut sinäänsä ei yllätä jos valmennuksen henkilöjohtaminen ja pelaajien kanssa kommunikointi on kuin 1970 luvun neuvostoliitosta. Lisäksi fysiikkaharjoittelu millä ei ole mitään fysiologisia perusteluja ainoastaan rikkoo pelaajat ja altistaa loukkaantumisille. Tässä varmaan suurimmat syyt potkuihin.
Kooveen A-poikien valmennuksen muutoksista on uutisoitu ennen viikonloppua.Jokos Kaipiolle riitti? Jari Leppänen nimetty päivän peliin vastuuvalmentajaksi ja Kari Jussila tullut avuksi. Leppäsellä päivän komennus vai pidempi pesti?
Kooveen A-poikien valmennuksen muutoksista on uutisoitu ennen viikonloppua.
Salibandy - Koovee
Koovee on yksi Suomen suurimmista salibandyseuroista. Tervetuloa sivuilemme!www.kooveesalibandy.fi