4-3 1. erätauolla.
4-4 2. erätauolla. Suominen ja Markkula loukkaantuneet.
4-3 1. erätauolla.
4-4 2. erätauolla. Suominen ja Markkula loukkaantuneet.
7-5 57:30, Oilersin aikalisä.
Erottuko joukkueen pelaajista ketään erityisesti ylitse muiden? Inkkareilta varmaan Liigapelurit, mutta entä Steelersiltä?Juu kyllä classic vei ansaitusti voiton.
Itse yllätyin steelers-indians pelistä.
oletin että peli tulee melkoista inkkareiden ilotulitusta mutta olin kyllä melko väärässä.
Molemmissa päissä ainakin maalivahti peli toimi omaan silmääni.
Itse nostan kyllä koko joukkueen,koska omalta kannalta inkkarit oli aivan ennakko suosikki.Erottuko joukkueen pelaajista ketään erityisesti ylitse muiden? Inkkareilta varmaan Liigapelurit, mutta entä Steelersiltä?
mahtava kuulla👍🏼 Toivottavasti Hämeenlinnassa otettiin tästä pelistä oppeja taskuun niin tulevista peleistä irtoaisi pisteetkin!Itse nostan kyllä koko joukkueen,koska omalta kannalta inkkarit oli aivan ennakko suosikki.
Niin toisin voi nähdä kaiken.Lasb-SPV 4-5 ja.
Profeettojen ennustukset ei nyt lähtenyt ihan viheltäen...Tai sitten lähti sen mukana.
Jos tänään pelasivat vastakkain sarjan kärki ja häntä niin mitä mahtuu enää väliin. LASB vei kyllä ottelun kaksi kolmannesta ihan mennen tullen. Voiton avaimet oli käsissä viimeiselle femmalle asti.
Vähän pistää miettimään tätä otteluiden tuomaritasoa Päijät-Hämeessä. Onko nää jotenki omalla urallaan jääny ilman meriittejä kun niin kovasti tahtoo ottaa nimeä ja roolia junnupeleissä.
Piste plakkariin.
Ei ketuta..No vähän kumminki.
Akustiikka on aina ollut vähän huono Myllypurossa mut itse kyllä kuulin kuulutuksia ja kehotuksesta siirtymään katsomaan peliä päätyyn tai ylös tai pitämään 1-2 turvavälit toki 3.erässä niitä ei enää kuulunut mut siinä vaiheessa se on myöhästä jo jos jollain on tartunta ollut😱.Pitää muistaa et jokainen omalla toiminnallaan voi pitää tämän ikävän huolta herättävän”ilmiön(Korona)” leviämisen minimissään oltiin sitten pelihalissa,kaupassa tms. Kaupoissakin on tarroja ja kuulutuksia mut silti jonoissa hengitetään niskaan tai yskitään niin et varmasti joku pöpö tarttuu kun kättä ei laiteta eteen.Tässä asiassa varmasti ihan joka taholla on paljon parannettavaa ja ihan meillä jokaisella(ilman akustiikkaa tai ohjeistuksia noudattamatta tai noudattamalla) kaikki lähtee ihan meistä jokaisesta itsestään miten haluaa asiaan vaikuttaa😅Eli olet sitä mieltä että liiton ohjeita noudatettiin. Tilan akustiikka niin huono, että kuulutuksista ei juuri saa mitään selvää.
"Katsomoissa huolehdittava riittävä 1-2 metrin turvaetäisyyksistä yleisön istumapaikoilla."
Tämä suora lainaus liiton sivuilta.
Yksilöiden tekemiset ovat tietysti ratkaisevia koronan leviämisen estämiseksi, mutta seura voi omalla esimerkillä ja teoilla ohjata oikeaan suuntaan.Akustiikka on aina ollut vähän huono Myllypurossa mut itse kyllä kuulin kuulutuksia ja kehotuksesta siirtymään katsomaan peliä päätyyn tai ylös tai pitämään 1-2 turvavälit toki 3.erässä niitä ei enää kuulunut mut siinä vaiheessa se on myöhästä jo jos jollain on tartunta ollut😱.Pitää muistaa et jokainen omalla toiminnallaan voi pitää tämän ikävän huolta herättävän”ilmiön(Korona)” leviämisen minimissään oltiin sitten pelihalissa,kaupassa tms. Kaupoissakin on tarroja ja kuulutuksia mut silti jonoissa hengitetään niskaan tai yskitään niin et varmasti joku pöpö tarttuu kun kättä ei laiteta eteen.Tässä asiassa varmasti ihan joka taholla on paljon parannettavaa ja ihan meillä jokaisella(ilman akustiikkaa tai ohjeistuksia noudattamatta tai noudattamalla) kaikki lähtee ihan meistä jokaisesta itsestään miten haluaa asiaan vaikuttaa😅
Kaikesta huolimatta toivotaan että pysytään terveinä ja saadaan nauttia jatkossakin huippupeleistä halleissa👍👊
Yksilöiden tekemiset ovat tietysti ratkaisevia koronan leviämisen estämiseksi, mutta seura voi omalla esimerkillä ja teoilla ohjata oikeaan suuntaan.
Tervetuloa Mosahalliin katsomaan kuinka asiat voi hoitaa toisin.
Täytyy sanoa, että mielenkiintoinen kommentti kokeneelta asiantuntijalta... ehkä ihan pientä piikkiä voi lukea rivien välistä...heillä on todella leveä porukka (ainakin A-junnuja), jotka pelaavat tietenkin muitakin sarjoja (niin kuin muiden joukkueiden pelaajat), tänään ei tainnut olla paljon muita pelejä tai huomennakaan (vaikka joitain pelaajia puuttuikin)...ErVi aloittanut kauden kuitenkin selvästi yläkanttiin, heillä on huomattavasti enemmän pisteitä, kuin itse rohkenin edes arvata.
Täytyy sanoa, että mielenkiintoinen kommentti kokeneelta asiantuntijalta... ehkä ihan pientä piikkiä voi lukea rivien välistä...heillä on todella leveä porukka (ainakin A-junnuja), jotka pelaavat tietenkin muitakin sarjoja (niin kuin muiden joukkueiden pelaajat), tänään ei tainnut olla paljon muita pelejä tai huomennakaan (vaikka joitain pelaajia puuttuikin)...