Pääkallo.fi

A-poikien SM-sarja 2020-2021

Viestejä
240
Sanotaan vaikka että "Heinäkuun" huippusählyä :D Treenikauden peli toki, ja Oilersille vielä ensimmäinen, mutta kyllä peli oli kuitenkin melko fyysistä ja intensiivistä. Jäähyjä tuli myös treenipeliksi paljon.
Nämä A SM sarjan joukkueiden harjoituspelit ovat mukavaa vaihtelua poikien OT/ joukkueiden fysiikkatreeneihin. Tuloksilla ei mielestäni ole mitään väliä, ainakaan A sm sarjan joukkueille. (Divarin karsintoihin osallistuvilla pelin pitää alkaa näyttämään jo joltain.)Hyvä, että kokeillaan ja annetaan muillekin kuin runkopelaajille pelejä ”alle”. Runkosarja alkaa syyskuun lopussa ja päättyy 6.3.2021. Sitten katsotaan mikä joukkue jatkaa kautta.
 
Viestejä
7,835
Nämä A SM sarjan joukkueiden harjoituspelit ovat mukavaa vaihtelua poikien OT/ joukkueiden fysiikkatreeneihin. Tuloksilla ei mielestäni ole mitään väliä, ainakaan A sm sarjan joukkueille. (Divarin karsintoihin osallistuvilla pelin pitää alkaa näyttämään jo joltain.)Hyvä, että kokeillaan ja annetaan muillekin kuin runkopelaajille pelejä ”alle”. Runkosarja alkaa syyskuun lopussa ja päättyy 6.3.2021. Sitten katsotaan mikä joukkue jatkaa kautta.

Ne on ihan hyviä paikkoja katsoa, että riittääkö pelaajalla X edes vähää alusta ja hieroa YV/AV-kuvioita oikeata vastustajaa vastaan. Tästä syystä minä tuomarina viheltäisin peleissä molemmille jäähyjä vaikka itse keksimistäni rikkeistä.
 
Viestejä
1,103
Ne on ihan hyviä paikkoja katsoa, että riittääkö pelaajalla X edes vähää alusta ja hieroa YV/AV-kuvioita oikeata vastustajaa vastaan. Tästä syystä minä tuomarina viheltäisin peleissä molemmille jäähyjä vaikka itse keksimistäni rikkeistä.
Itse vähän luulen, ettei heinäkuussa mietitä sekuntiakaan ylivoimia tai alivoimia. Niiden aika tulee kauden mittaan vasta.
 
Viestejä
100
Mites sitten veskareitten otteet maalissa? vai pystyykö mitään sanomaan?
Steelersin maalissa Kyllinen pelasi suurin piirtein niin kuin voisi koonsa perusteella kuvitellakin. Otti hyvin suorat vedot, mutta oli aika hidas poikittaisliikkeissä(joista suurin osa maaleista tulikin).

Oilerssilla Fougstedt pelasi ekan erän(2-1) ja puolet tokasta(3-2). Hellsten taas pelasi loput tokasta(3-3) ja kolmannen erän(5-5). Hän jatkoi myös maalissa jatkoajan(0-1) ja rankkarit(2-1). Molemmilla oli hyviä torjuntoja ja maaleille ei ainakaan suurimmaksi osaksi voinut mitään.
 
Viestejä
65
Yleisenä vinkkinä analysoijille, harkkapeleissä ei pelaajilla välttämättä ole oma paita päällä, eikä kokoonpano ole juuri sitä, mitä selässä lukee.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
43
Uskon että KRP menee tänä vuonna finaaleihin asti ja ehkä pääsevät maistelemaan kultaista rautaa finaalien päätteeksi. Joukkueessa on nälkäinen -00 ikäluokka joka haluaa näyttää kyntensä viimeisenä juniorivuotena. Erityisratkaisijoiksi pitkällä kaudella nostaisin nro #3 ja #99.
 
Viestejä
86
Tiukkaa ja tasaista vääntöä Oilers-Tiikerit harkkapelissä. Varsinainen peliaika 7-7, rankkarit Tiikereille.
 
Viestejä
885
Millaisilla porukoilla oli liikkeellä? Ketkä pisti palloa pussiin...?
Tiikerit sai Lundin ja Kallion viimeiseen erään ja jatkoajalle. Muuten joukkueesta puuttuivat liigasopimuspelaajat. B-ikäisistä Tiikereillä oli nähdäkseni kehissä ainakin nuorempi Lund, Lindgren, Tuomas, Miettinen ja Järnfors. Saattoi olla muitakin. Wegelius oli ainakin maalissa. Tiikereiden seitsemästä maalista Lindgren taisi tehdä kaksi, Asser Vähäkangas yhden ja Leevi Laitinen yhden. Muita maalintekijöitä en tunnistanut.

Oilersilla oli 7 04-syntynyttä pelaajaa ( Uusitalo, Hakala, Kolari, Timonen, Fagerlund, Määttänen ja Niemelä ) ja 3 03-syntynyttä pelaajaa ( Jokela, Martin ja Bäcklund ). Tosin Olli Jokela ja Ethan Martin voidaan laskea Oilersin A:n vakiokalustoon. A-ikäisistä Oilersilla oli kehissä 00-ikäluokasta Laaksonen ja Rodas, 01-ikäluokasta Kirjonen ja Eronen sekä 02-ikäluokasta Silvonen, Haataja, Ilmivalta ja Rautasalo. Oilersin maaleista vastasivat Niemelä ( 2 ), Kolari, Hakala rankkarista, Haataja ylivoimalla, Rodas ja Silvonen.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös