Pääkallo.fi

A-poikien SM-sarja 2020-2021

Viestejä
12
Kun peliä olit katsomassa ja näit kyllisen otteita hieman, niin miltä näytti? Täällä aikasemmin kirjotettu, että jos pääsee omalle tasolleen niin koppi tarttuu hyvään tahtiin.

En siis sano että Lappalainen olisi aloittanut mitenkään huonosti maalilla,vaan valmennus teki vaihdon todennäköisesti siksi että joukkue heräisi peliin mukaan.
Menihän Kyllisen selän taakse siinä heti muutama mutta kylmiltään sinne kun joutuu niin ei siinä kaiketi ihmeitä voi odotella.
Kyllinen pelasi omaan silmääni todella itse varmasti,osaa käyttää hyvin ääntään mitä harvemmin olen muiden maalivahtien tekevän liekö sitä hyvä vai huono juttu sitä en osaa sanoa.
Muutama hyvä koppi oli,ja toki myös kokoonsa nähden peitti tietyt vedot jo sillä.
Lappalainen on hyvin ketterä liikkeissään siitä iso peukku.
Mutta kyllä Oilers silti pisteensä ansaitsi ja kaikki sen varmaan tietää että steeles on tämän sarjan ehkä yksi heikoimmista jengeistä.
Classic erittäin vahva ja kyllä Ervin nostan myös vaikka pelit eivät nyt nappiin ole mennytkään ja tosiaan alkukautta tässä vielä pelaillaan.
 
Viestejä
616
Tänään maalivahdeista puhuttaessa Wuorenjuuri otti kyllä 3-4 todellista huipputorjuntaa ja pitänyt kyl kaksi peliä Hawks:in voitoissa kiinni miten käy kun palaa armeijaan🤔
 
Viestejä
4
Minun mielestäni taas Kyllisen otteet eivät vakuuttaneet tänään alkuunkaan. Varamaalivahdin tehtävänä on pitää tuntumaa yllä koko pelin ajan, joten voidaan olettaa myös luukkuvahti Kyllisen pääsevän peliin mukaan välittömästi. Poikittaisliikkeissä kyllinen oli myös jatkuvalla syötöllä myöhässä. Tulevissa peleissä kylliseltä vaadittaisiin selkeää tasonnostoa, tai muuten voidaan todeta herran olevan väärässä sarjassa.
 
Viestejä
7,838
Marssiko Oilers itsekkin kentälle kiltisti alivoimaisena vaikka ei olisi pitänyt? Jos, niin miksi? Kai siellä nyt joku tajusi tilanteen?

Protestoivat sitä melkoisesti jo tuossa erän lopussa ja erätauon jossain puolivälissä Steelersin toimitsijat sitten suostuivat siihen, että pelaajan voisi sittenkin päästää pois jäähyltä.
 
Viestejä
12
Minun mielestäni taas Kyllisen otteet eivät vakuuttaneet tänään alkuunkaan. Varamaalivahdin tehtävänä on pitää tuntumaa yllä koko pelin ajan, joten voidaan olettaa myös luukkuvahti Kyllisen pääsevän peliin mukaan välittömästi. Poikittaisliikkeissä kyllinen oli myös jatkuvalla syötöllä myöhässä. Tulevissa peleissä kylliseltä vaadittaisiin selkeää tasonnostoa, tai muuten voidaan todeta herran olevan väärässä sarjassa.

noh mielipiteitä on monia ja tämä yksi siitä.
Sääli että näit pelkää huonoa👍
 
Viestejä
40
Minun mielestäni taas Kyllisen otteet eivät vakuuttaneet tänään alkuunkaan. Varamaalivahdin tehtävänä on pitää tuntumaa yllä koko pelin ajan, joten voidaan olettaa myös luukkuvahti Kyllisen pääsevän peliin mukaan välittömästi. Poikittaisliikkeissä kyllinen oli myös jatkuvalla syötöllä myöhässä. Tulevissa peleissä kylliseltä vaadittaisiin selkeää tasonnostoa, tai muuten voidaan todeta herran olevan väärässä sarjassa.
En siis sano että Lappalainen olisi aloittanut mitenkään huonosti maalilla,vaan valmennus teki vaihdon todennäköisesti siksi että joukkue heräisi peliin mukaan.
Menihän Kyllisen selän taakse siinä heti muutama mutta kylmiltään sinne kun joutuu niin ei siinä kaiketi ihmeitä voi odotella.
Kyllinen pelasi omaan silmääni todella itse varmasti,osaa käyttää hyvin ääntään mitä harvemmin olen muiden maalivahtien tekevän liekö sitä hyvä vai huono juttu sitä en osaa sanoa.
Muutama hyvä koppi oli,ja toki myös kokoonsa nähden peitti tietyt vedot jo sillä.
Lappalainen on hyvin ketterä liikkeissään siitä iso peukku.
Mutta kyllä Oilers silti pisteensä ansaitsi ja kaikki sen varmaan tietää että steeles on tämän sarjan ehkä yksi heikoimmista jengeistä.
Classic erittäin vahva ja kyllä Ervin nostan myös vaikka pelit eivät nyt nappiin ole mennytkään ja tosiaan alkukautta tässä vielä pelaillaan.
Kaksi mielipidettä ja kattavaa vastausta, kiitos näistä👍🏼
 
Viestejä
885
Tätä samaa arvostelua taas. Ei, minulla ei tuohon kellon käyttöön ole mitään osaa eikä arpaa, mutta silti. Näissä matseissa toimihenkilöinä toimii ihan vapaaehtoiset ihmiset, jotka voivat tehdä virheitä kuten muutkin ihmiset. Kellon käyttöön, tilastointiin, kuvaamiseen, striimamiseen, koosteiden tekemiseen ja ihan kaikkeen muuhunkin ottelutapahtumaan liittyvään otetaan varmasti jokaisella paikkakunnalla mielellään apuja kaikilta jotka virheettömästi osaa varmuudella homman hoitaa.
No, protestia tuuttiin sitten vaan. Onhan tuo virhe toimitsijoilta JA tuomareilta. Se, että onko tuolla pelin tuloksen kanssa paskankaan merkitystä ollaan varmasti kaikki samaa mieltä.
Marssiko Oilers itsekkin kentälle kiltisti alivoimaisena vaikka ei olisi pitänyt? Jos, niin miksi? Kai siellä nyt joku tajusi tilanteen?
Siitä olen Jussi Koivusen kanssa samaa mieltä, että vapaaehtoisvoimin näitä toimitsijahommia tehdään ja sama pätee striimauksiin ja muihin vastaaviin juttuihin. Itse asiassa vanhemmat joutuvat toimitsijoiksi usein puolipakolla vuoroillaan. Arvostan kaikkien panosta ja esimerkiksi Jussin maalikoosteet KRP:n peleistä ovat hienoa katsottavaa. Katson ne aina. Olen myös itse ollut usein toimitsijana ja ymmärrän että välillä saattaa olla vaikeata pysyä tilanteissa mukana. Mutta vaikka me kaikki teemme vuoroillamme inhimillisiä virheitä, en käsitä miksei tätä päivänselvää kellohässäkkää olisi saanut nostaa esiin. Fakta on, että Oilersin pelaajaa ei päästetty ajoissa kentälle ja Steelers iski samalla hetkellä maalin viidellä kolmea vastaan vaikka kentällä olisi pitänyt olla tilanne viidellä neljää vastaan. Fakta on myös, ettei sillä ollut ratkaisevaa merkitystä ottelun lopputuloksen kannalta. Silti näistä asioista pitää voida puhua.
 
Viimeksi muokattu:

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>

Jussi Koivunen

Siitä olen Jussi Koivusen kanssa samaa mieltä, että vapaaehtoisvoimin näitä toimitsijahommia tehdään ja sama pätee striimauksiin ja muihin vastaaviin juttuihin. Itse asiassa vanhemmat joutuvat toimitsijoiksi usein puolipakolla vuoroillaan. Arvostan kaikkien panosta ja esimerkiksi Jussin maalikoosteet KRP:n peleistä ovat hienoa katsottavaa. Katson ne aina. Olen myös itse ollut usein toimitsijana ja ymmärrän että välillä saattaa olla vaikeata pysyä tilanteissa mukana. Mutta vaikka me kaikki teemme vuoroillamme inhimillisiä virheitä, en käsitä miksei tätä päivänselvää kellohässäkkää olisi saanut nostaa esiin. Fakta on, että Oilersin pelaajaa ei päästetty ajoissa kentälle ja Steelers iski samalla hetkellä maalin viidellä kolmea vastaan vaikka kentällä olisi pitänyt olla tilanne viidellä neljää vastaan. Fakta on myös, ettei sillä ollut ratkaisevaa merkitystä ottelun lopputuloksen kannalta. Silti näistä asioista pitää voida puhua.

Joo. Täysin samaa mieltä. Näistä pitää puhua. Itselläni vaan menee aina liian hätäisesti tunteisiin se, että kaikki virheet on aina ensisijaisesti "joukkueen X" toimihenkilön (oli se sitten pelikello, toimimaton streami tai mikä vaan). Varmasti osallaan joo, mutta tässäkin ko. tapauksessa joukkue ja tuomarit ihan yhtälailla kujalla jos ja kun näin on annettu tapahtua. No, kuten sanoit, ottelun lopputulokseen ei vaikutusta. I'm out.


Helppo se jälkikäteen on sanoa. Sillä hetkellä kun tilanne oli yhden maalin ero, asia tuntui paljon merkittävämmältä.

Niin siis Steelershän tuli kahden maalin päähän tuolla maalilla...

Mutta, tämä vaikuttaa taas yhdeltä niistä tapauksista jotka eivät lopu koskaan, joten ei enempää tähän minulta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
8
Mutta, tämä vaikuttaa taas yhdeltä niistä tapauksista jotka eivät lopu koskaan, joten ei enempää tähän minulta.
Hyvä. Uskoisin että juuri sinä et ole eläessäsi koskaan ollut ensimmäisenkään ottelun järjestely-, toimitsija- tai striimaustehtävissä vapaaehtoistyöntekijänä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
1,113
Saa nähdä, vaikuttaako Hawksin divarijengin tartunta mitenkään A-junnuihin🤔. Aika näyttää, tosin seuraava peli vasta viikon päästä Hawksilla Classicia vastaan
 
Viestejä
27
Myös ErVin Akatemia ja A-junnut karanteeniin.
Akatemialla olisi kolme kotiottelua ensi viikolla.
A:lla 12.10 kotona Tiikerit.
 
Viestejä
616
Mitäs mieltä ekojen pelien perusteella, keitä maalivahteja ja kenttäpelaajia kannattaa seurata kauden aikana?
Mv:Kontulainen,Wuorenjuuri
Pelaajia:Skand,Puntonen,Leevi Laitinen,Emil Kallio,Silvonen,Tenhoset sekä Pohjanmaa nämä nyt ainakin näkemäni perusteella jääneet mieleen ja varmasti paljon muitakin
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
87
Mv:Kontulainen,Wuorenjuuri
Pelaajia:Skand,Puntonen,Leevi Laitinen,Emil Kallio,Silvonen,Tenhoset sekä Pohjanmaa nämä nyt ainakin näkemäni perusteella jääneet mieleen ja varmasti paljon muitakin
Wuorenjuuren esitykset Tiikereitä vastaan lauantaina oli uskomattomalla tasolla. Uskaltaisin sanoa että yksi sarjan parhaista maalivahdista tällä hetkellä.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös