Pääkallo.fi

A-poikien SM-sarja 2020-2021

Viestejä
283
Happeellahan on tosiaan noin yksi kenttä, joka pystyy tuossa sarjassa maaleja tekemään. Jännä että tekivät tänäänkin kaikki.

Toivottavasti ovat aina joukkueen käytössä, muuten väitän tuota Loomin veikkausta runkosarjan 6.sijasta aavistuksen rohkeaksi :D
 
Viestejä
885
Happeellahan on tosiaan noin yksi kenttä, joka pystyy tuossa sarjassa maaleja tekemään. Jännä että tekivät tänäänkin kaikki.

Toivottavasti ovat aina joukkueen käytössä, muuten väitän tuota Loomin veikkausta runkosarjan 6.sijasta aavistuksen rohkeaksi :D
Loomin profiili on kiinnostava. Samassa nimimerkissä asuu Hawksin ja Happeen kannattajaoletettu :D

Pelitavattoman koutsin kanssa olen samaa mieltä siitä, että aika suppealta näyttää Happeen ratkaisijaosasto. Kotkan lähtö Lasbiin ja Saukkosen lähtö Indiansiin kirpaisee yllättävänkin kovaa. Toisaalta kyllä Ylennysmäen (entinen Heinäharju, entinen Ylennysmäki), Luokkasen ja Seppälän ympärille pitäisi pystyä rakentamaan toinen tulosyksikkö. Pakko myöntää että uteliaisuuttani kutittaa, miksi Ylennysmäki vaihtoi ensin sukunimensä Heinäharjuksi ja sitten takaisin. Mutta tämä asia kuuluu ehdottomasti henkilökohtaiseen sfääriin eikä minun tarvitse sitä tietää.
 
Viestejä
616
Loomin profiili on kiinnostava. Samassa nimimerkissä asuu Hawksin ja Happeen kannattajaoletettu :D

Pelitavattoman koutsin kanssa olen samaa mieltä siitä, että aika suppealta näyttää Happeen ratkaisijaosasto. Kotkan lähtö Lasbiin ja Saukkosen lähtö Indiansiin kirpaisee yllättävänkin kovaa. Toisaalta kyllä Ylennysmäen (entinen Heinäharju, entinen Ylennysmäki), Luokkasen ja Seppälän ympärille pitäisi pystyä rakentamaan toinen tulosyksikkö. Pakko myöntää että uteliaisuuttani kutittaa, miksi Ylennysmäki vaihtoi ensin sukunimensä Heinäharjuksi ja sitten takaisin. Mutta tämä asia kuuluu ehdottomasti henkilökohtaiseen sfääriin eikä minun tarvitse sitä tietää.
Kaikki H-alkavat joukkueet ja vähän pienemmät👍😉 toivotaan menestystä mutta toki hyvä säbä ottelu oli sitten vastakkain ketä tahansa on👌
Tämän hetken sarjataulukon 8.joukkueet niin minun veikkaus vain kahdella pielessä(Happee/Ervi) mut ne tulee vielä ja Lasb/Nokia pois
 

yyz

Viestejä
653
Tämän hetken sarjataulukon 8.joukkueet niin minun veikkaus vain kahdella pielessä(Happee/Ervi) mut ne tulee vielä ja Lasb/Nokia pois
Muistikuvani mukaan alkuperäinen veikkauksesi oli kyllä alla oleva, eli Nokiakin oli siellä:

Classic
Ervi
Happee
Spv
Tps
Hawks
Nokia
Indians
Oilers
Steelers
Tiikerit
Lasb
 
Viestejä
616
Muistikuvani mukaan alkuperäinen veikkauksesi oli kyllä alla oleva, eli Nokiakin oli siellä:

Classic
Ervi
Happee
Spv
Tps
Hawks
Nokia
Indians
Oilers
Steelers
Tiikerit
Lasb
Totta niinhän se olikin...hyvä vanhaa muistuttaa😅 no kaksi silti huti eli pidetään Nokia ja poistetaan Oilers
 

yyz

Viestejä
653
Tässä muuten Profeettojen tekemän ennakon ja täällä olleiden ennusteiden keskiarvon perusteella tehty runkosarjaveikkaus.
Mielenkiintoista nähdä kuinka viisas parviäly on tässä asiassa lopulta ollut.
Classic
Spv
Tps
Ervi
Oilers
Happee
Nokia
Indians
Hawks
Tiikerit
Steelers
Lasb
 
Viestejä
1,109
Uskallan veikata Tps:ää vahvasti runkosarjan voittajaksi, näen heillä olevan tällä hetkellä pieni etumatka muihin kärkijengeihin.

Hawks tulee myös olemaan varma playoff-joukkue, niin tiiviisti joukkueena toimivat. Classic, Spv, Oilers, Indians, Ervi ehkä loput poff-joukkueet. Happee, Krp ja ehkä Lasb vääntävät tiukasti viimeisistä paikoista.
 
Viestejä
5
Loomin profiili on kiinnostava. Samassa nimimerkissä asuu Hawksin ja Happeen kannattajaoletettu :D

Pelitavattoman koutsin kanssa olen samaa mieltä siitä, että aika suppealta näyttää Happeen ratkaisijaosasto. Kotkan lähtö Lasbiin ja Saukkosen lähtö Indiansiin kirpaisee yllättävänkin kovaa. Toisaalta kyllä Ylennysmäen (entinen Heinäharju, entinen Ylennysmäki), Luokkasen ja Seppälän ympärille pitäisi pystyä rakentamaan toinen tulosyksikkö. Pakko myöntää että uteliaisuuttani kutittaa, miksi Ylennysmäki vaihtoi ensin sukunimensä Heinäharjuksi ja sitten takaisin. Mutta tämä asia kuuluu ehdottomasti henkilökohtaiseen sfääriin eikä minun tarvitse sitä tietää.
Sukunimi on Heinäharju. Kun tulospalvelu uudistui siellä vaihtui sukunimi takaisin vanhaan jostain syystä.
 
Viestejä
616
Uskallan veikata Tps:ää vahvasti runkosarjan voittajaksi, näen heillä olevan tällä hetkellä pieni etumatka muihin kärkijengeihin.

Hawks tulee myös olemaan varma playoff-joukkue, niin tiiviisti joukkueena toimivat. Classic, Spv, Oilers, Indians, Ervi ehkä loput poff-joukkueet. Happee, Krp ja ehkä Lasb vääntävät tiukasti viimeisistä paikoista.
Ja Happee vie👊
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Viestejä
266
Uskallan veikata Tps:ää vahvasti runkosarjan voittajaksi, näen heillä olevan tällä hetkellä pieni etumatka muihin kärkijengeihin.

Hawks tulee myös olemaan varma playoff-joukkue, niin tiiviisti joukkueena toimivat. Classic, Spv, Oilers, Indians, Ervi ehkä loput poff-joukkueet. Happee, Krp ja ehkä Lasb vääntävät tiukasti viimeisistä paikoista.
Samaa mieltä. TPS tulee pärjäämään uskoakseni hyvin ja on kiinni runkosarjan voitossakin, jopa... Uskon, että SPV, Oilers ja Classic tulevat olemaan myös kovia haastajia... riippuu paljon, miten edaripelaajat osallistuu A:n peleihin... Classicilla sen puolesta aika hyvä tilanne...
 
Viestejä
118
Minkkisen peli näyttää hyvin yksipuoliselta; paikka kuin paikka niin aina kantille ja veto usein ekaan peittoon.

Parempaan ois pojalla kyllä mahkuja

Tuntuu, että vähän kaikki tämän hetken nuoret ajautuvat tähän samaan ongelmaan. Enää ei tunnu tulevan monipuolisia, mutta taitavia pelaajia vastaan a-sm otteluissa.
 
Viestejä
7,834
Tuntuu, että vähän kaikki tämän hetken nuoret ajautuvat tähän samaan ongelmaan. Enää ei tunnu tulevan monipuolisia, mutta taitavia pelaajia vastaan a-sm otteluissa.

Onko mahdollista, että ne sellaiset pelaajat on nostettu pelaamaan miesten edustukseen? En tiedä, tuli vain mieleen.
 
Viestejä
885
Tuntuu, että vähän kaikki tämän hetken nuoret ajautuvat tähän samaan ongelmaan. Enää ei tunnu tulevan monipuolisia, mutta taitavia pelaajia vastaan a-sm otteluissa.
Ei kai tilanne ihan noin synkkä sentään ole? Jos kuvaamiasi juonikkaita pelureita mietitään, minulle tulee ensimmäisenä mieleen Oilersin Markkula. Hän on nimenomaan erittäin ovela pelaaja. Ja jos vertaat menneisiin vuosiin, niin eiköhän tempo ole nykyään paljon kovempi kuin aikaisemmin jolloin aikaa ja tilaa luoviin ratkaisuihin on vähemmän. Kyllä minä uskon että nykypelaajilla on keskimäärin ainakin periaatteessa laajat keinovalikoimat.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös