Pääkallo.fi

A-poikien SM-sarja - kuka vie mestaruuden?

Vaikka kuinka mennään posin kautta niin niukkoihin tappioihin ErVissä ei voi olla enää tyytyväinen! Jännittävä loppukausi varmasti tulossa sarjan molempiin päihin ja siihen väliinkin!

Vaikka kuinka mennään posin kautta niin niukkoihin tappioihin ErVissä ei voi olla enää tyytyväinen! Jännittävä loppukausi varmasti tulossa sarjan molempiin päihin ja siihen väliinkin!
Näin on.
ErVin on PAKKO alkaa voittamaan otteluita.
"Pelattiin hyvä peli, vaikka hävittiin" ei vaan enää riitä. Nyt pitää tulla pisteitä.
Ihan sama miten ja millaisella pelillä.

Mielestäni noista tiukoista tappioista ei kannata liikaa puhua. Tulos ei kerro läheskään kaikkea, varsinkaan ervin tilanteessa. Joukkue pelaa paljon pallolla, mutta ei ole vaarallinen (ns. pallollista puolustamista). Niitä pelejä mitä heiltä olen nähnyt, ovat olleet tasaisia numerollisesti, mutta ei todellakaan pelillisesti. Pelaa pitkiä jaksoja pallolla, mutta pallon menettäessään monesti ovat pulassa.

Oliko Steelers-pelaajien sopimukset solmittu vain marraskuun puoliväliin asti, vai mikä tämä homma on, että kaikilta tulee turpaan?
Taitaapi olla niin että sarjan alku ei ollut Steelerssin hyvyyttä vaan muiden joukkueiden hetkellistä kyykkäämistä.. Hämeenlinnaan ei ole pinnoja tullut maajoukkue tauon alun jälkeen eli ikäluokan parhaimmisto oli ainakin tauon aikana A poikain peleissä ja todelliset voimasuhteet realisoitui. Meinaa ilman muuta sitä että JOS Hämeenlinnassa A poikien pleijareita näkee niin kovin montaa peliä ei ole luvassa. :(
Kyllähän tuo on monien tämän palstan (alkupään) viesteissä arvailtu tai jopa tiedetty.

Taitaapi olla niin että sarjan alku ei ollut Steelerssin hyvyyttä vaan muiden joukkueiden hetkellistä kyykkäämistä.. Hämeenlinnaan ei ole pinnoja tullut maajoukkue tauon alun jälkeen eli ikäluokan parhaimmisto oli ainakin tauon aikana A poikain peleissä ja todelliset voimasuhteet realisoitui. Meinaa ilman muuta sitä että JOS Hämeenlinnassa A poikien pleijareita näkee niin kovin montaa peliä ei ole luvassa. :(
Kyllähän tuo on monien tämän palstan (alkupään) viesteissä arvailtu tai jopa tiedetty.
Katselin itsekin tuota läpi ja näytettiin täällä suhtautuvan Steelersin alkukauteen melkoisena yllätyksenä.

Tiikerit suorastaan erinoimaisella pelipäällä heti ja peli oli aikalailla ohjaksissa alusta asti. Maalivahtipeli 100-0 tiikereille. Lopussa tietysti vähän repsahti, ymmärrettävästi loppui kooveen pojilta pelihuumori ja usko. Kooveelle tutusta tiiviistä viisikkopuolustuksesta ei ollut tietoakaan, mutta toisaalta tiikerit käänsivät sen verran hyvin, että koovee ei pystynyt vetäytymään muotoonsa. Kaikenkaikkiaan: Tiikereiltä loistava peli ja kooveelta ns. off night.

Tänään ihan mielenkiintoinen Oilers - KrP. Oilersilla todennäköisesti "varsinainen" A:n kokoonpano, joten Nokialla lienee ihan kohtuulliset mahdollisuudet voittoon.

Lasbin voitto tänään, ei tehnyt hyvää Erville
Tuo on suht kova isku kasseille, että käyt itse hakemassa komean ja tärkeän jatkoaikavoiton Jyväskylästä ihan vain huomataksesi, että heti seuraavana päivänä se ketä yrität ottaa kiinni voittaa varsinaisella peliajalla ja on siten yhden pisteen enemmän karkuteillä.

Jos oletetaan, että ErVi voittaa LaSBin 20.2. keskinäisessä varsinaisella, niin siinä on ErVillä seitsemän peliä aikaa ottaa viisi pistettä kiinni, siis esim. saldo 2-0-5 + tietty piste jokaista LaSBin saamaa pistettä kohti.

Äkkiseltään ajateltuna nuo pari voittoa voisi tulla esim. Kooveesta kotona 24.2. ja Tiikereistä kotona nyt keskiviikkona.

Kai siellä nyt on pieni kokoonpano kullakin joukkueella, jos Suomen Puolustusvoimat ovat rokottaneet puoli joukkuetta inttiin? Ainiin, ei Kilposen Arto tiedä mikä se on kun ei itse sellaista ole käynyt. Anteeksi hajamielisyyteni.

Kai siellä nyt on pieni kokoonpano kullakin joukkueella, jos Suomen Puolustusvoimat ovat rokottaneet puoli joukkuetta inttiin? Ainiin, ei Kilposen Arto tiedä mikä se on kun ei itse sellaista ole käynyt. Anteeksi hajamielisyyteni.
Ja tästä syystä turpaan on tullut seitsemästä ottelusta putkeen ja puolustusvoimat ovat syypää myös siihen, että kolmella kentällisellä ja kahdella maalivahdilla tuli kotona viimeksi turpaan 0-10, kun Classic marssitti peräti kolme kentällistä ja kaksi maalivahtia vastaan? Onhan tuollainen miesylivoima ihan järkyttävän kova, enkä minä ainakaan uskaltaisi noilla lähtökohdilla toivoa ensimmäistäkään tehtyä maalia.

Ja kyllä minulla on asevelvollisuus suoritettuna, joskin siitä on yli 16 vuotta aikaa.

edit. Oletin tässä, että puhutaan Steelersistä.

Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.