Pääkallo.fi

B-Junioreiden Eliittisarja (Länsirannikko & Sisä-Suomi)

Viestejä
67
Oikeen hyvät veikkaukset! Itellä "pientä" muutosta näihin.

O2-JKL - Classic II 6-4
FBC Turku - Steelers II 8-3
AC Nokia - Classic II 3-5
Steelers II - LeKi 4-4 (Viimeks oli aika tiukkaa, loppupeleis 5-3 LeKin nimiin. Uskon että tulee yhtä tiukkaa tälläkin kertaa)
FBC Turku - Karhut Blue 10-2
AC Nokia - Ilves 4-3
LeKi - O2-JKL 3-9
Ilves - Karhut Blue 4-1
Ei tainnut olla taas hirvee tasane?
 
Viestejä
23
Muutamalla nimimerkillä tuntuu olevan jokin henkilökohtainen antipatia Steelersiä kohtaan. Onko joku Steelers-porukka piessyt teidät joskus pelissä pahasti vai mistä moinen katkeruus kumpuaa?
 
Viestejä
67
Muutamalla nimimerkillä tuntuu olevan jokin henkilökohtainen antipatia Steelersiä kohtaan. Onko joku Steelers-porukka piessyt teidät joskus pelissä pahasti vai mistä moinen katkeruus kumpuaa?
Ei kyllä me ollaan pidetty huoli että Steelers ei meitä ole koskaan voittanut :)
 
Viestejä
23
Onneksi nimestäsikin käy ilmi että itse olet aikuistunut ja elämää nähnyt ihminen

Tietäisitpä vaan! 😂 Huumoria elämään on ainakin mahtunut nimimerkkiä (huom. on eri asia kuin nimi) myöten. Toivon kuitenkin, että yhden joukkueen dissaamisen ja sen pelaajien nimittelyn sijaan, keskittyisitte itse asiaan.
 
Viestejä
67
Kyllä muistan kun viime kaudella Steelers B antoi LeKille pataan joka matsissa vaikka Lerssi ei ollut kuin höntsäilemässä..
Muistaakseni Leki pelasi yhden pelin steelerssin vastaa viimekaudella ja se päättyi 3-2 joten ei kai se nyt hirveän montaa matsia pelannu vastakkain gets facts right
 
Viestejä
67
En nyt ihan tätä usko. Pari kypsää molaria (Rajamäki ja Ekholm) (Ei pahalla Virtaselle. Karsintojen hankalin vastustaja 03-vahvistuksilla ei oo ehkä helppoo, mutta prosentit ja tekeminen ois voinu olla parempaa)
Ja jos käytössä on sen lisäksi todella laaja nippu b-junioreita, hyvinkin laadukkaita sellaisia, nii en lähtisi aivan rupusakiksi kutsumaan. Tämäkin taas riippuu, onko näitä BSM-pelaajia käytettävissä, että meneekö pelit päällekkäin. Itse odotan henk. kohtasesti Steelersin suoriutuvan paremmin kuin esim. Lempäälä.
Onko menny näin ?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös